ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Χάμιλτον: Με τον Τότο Βολφ δεν έχουμε συζητήσει για συμβόλαιο

Χάμιλτον: Με τον Τότο Βολφ δεν έχουμε συζητήσει για συμβόλαιο

Χάμιλτον

Τέλος σε όλες τις φήμες, τις σχετικές με τις απαιτήσεις του για ένα νέο συμβόλαιο, έβαλε ο Λιούις Χάμιλτον.

Δεν έχουν τέλος τα δημοσιεύματα που αφορούν στην ανανέωση του συμβολαίου του έξι φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 Λιούς Χάμιλτον, με την ομάδα της Mercedes – AMG Petronas, το οποίο λήγει στο τέλος του 2020.

 

Τα σενάρια

 

Αρχικά, τα περισσότερα δημοσιεύματα υποστήριζαν ότι ο Βρετανός πιλότος της F1 απαιτεί 40 εκ. ευρώ το χρόνο για τετραετές συμβόλαιο. Μετά την ανανέωση του συμβολαίου του Ολλανδού Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull, οι φήμες πήραν άλλη τροπή.

Με δεδομένο ότι ο Μαξ θα αποτελούσε την επικρατέστερη εναλλακτική λύση αντί του Χάμιλτον για την ομάδα της Mercedes και πλέον είχε “δεθεί” με την Red Bull, η σπέκουλα σχετικά με άνοδο των απαιτήσεων του Βρετανού έδωσε και πήρε.

Αρχικά τα δημοσιεύματα διατείνονταν ότι απαιτήσεις του ανέβηκαν στα 60 εκ. ευρώ το έτος και στη συνέχεια, σύμφωνα με γερμανικό δημοσίευμα της Auto Bild Motorsport, οι απαιτήσεις του Βρετανού ανήλθαν σε 90 εκατομμύρια δολάρια. Αυτά περιλαμβάνουν πάγιες ετήσιες αποδοχές της τάξης των 60 εκ. δολαρίων, συν μπόνους από νίκες και κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 το 2020.

Τέλος δεν ήταν λίγα τα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι ανάμεσα στις “εξωπραγματικές” απαιτήσεις του Χάμιλτον ήταν ένα συμβόλαιο διάρκεια τεσσάρων ετών.

 

Τι λέει ο Χάμιλτον

 

Με μια ανάρτηση στους λογαριασμούς του στα social media, ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δίνει τη δική του διάσταση σχετικά με το συμβόλαιό του. “Για την πληροφόρησή σας, ο Τότο (Βολφ) και εγώ δεν έχουμε ακόμα συζητήσει για νέο συμβόλαιο. Τίποτα δεν έχει τεθεί ακόμα προς διαπραγμάτευση, όλα τα υπόλοιπα είναι ιστορίες που κατασκευάζει ο Τύπος”.

 

Τι ισχύει

 

Καθώς η μελλοντική εμπλοκή της Mercedes – Benz στο πρωτάθλημα της F1 είναι υπό αίρεση, η συζήτηση για το συμβόλαιο του Χάμιλτον είναι προφανώς εκτός των προθέσεων της ομάδας αυτή τη στιγμή.

Ειδικότερα αν ισχύει η πρόθεση του Χάμιλτον για τετραετές αντί διετούς συμβολαίου που συνήθως προβλέπεται, τότε σίγουρα η Mercedes δεν μπορεί να απαντήσει πριν τις 12 Φεβρουάριου. Αυτή την ημερομηνία αναμένεται συνεδρίαση του Δ.Σ. του ομίλου Daimler, ώστε να αποφασιστεί το μέλλον των αγωνιστικών δραστηριοτήτων του.

Αν η απόφαση είναι να μείνει ο όμιλος στην F1, τότε το πιθανότερο σενάριο προβλέπει οι απαιτήσεις του Χάμιλτον, όποιες και αν είναι, να ικανοποιηθούν. Αν αποσυρθεί μετά το 2021, έτος κατά το οποίο δεσμεύεται να συμμετέχει βάσει της συμφωνίας (Concorde Agreement), που έχουν υπογράψει όλες οι ομάδες με την διεθνή ομοσπονδία αυτοκινήτου (FIA), τότε όλα τα ενδεχόμενα μένουν ανοιχτά.