Ο Λεκλέρ αγαπημένος πιλότος του Μάρκο

Gazzetta team
Ο Λεκλέρ αγαπημένος πιλότος του Μάρκο
Ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, θεωρεί τον Σαρλ Λεκλέρ καλύτερο πιλότο εκτός εκείνων που έχει στην ομάδα του και πιστεύει ότι ο Μικ Σουμάχερ θα καταφέρει να τρέξει τελικά στη Formula 1.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο Μαξ Φερστάπεν και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αποτελούν μία τριάδα οδηγών της Formula 1 που «ξεπετάχτηε» μέσα από την ομάδα της Red Bull και έχει καταγράψει μεγάλες επιτυχίες. Οι Αυστριακοί δίνουν μεγάλη σημασία στο σκάουτινγκ νέων πιλότων, αν και γνωρίζουν ότι δεν μπορούν να προσλάβουν όλα τα ταλέντα. Ενας οδηγός που αρέσει ιδιαίτερα στον σύμβουλο των «Ταύρων», δόκτωρ Χέλμουτ Μάρκο, θα είναι και ένας από τους σκληρότερους ανταγωνιστές τους το 2020. Ο Μάρκο απάντησε στο ερώτημα ποιο είναι το μεγαλύτερο οδηγικό ταλέντο σε όλα τα πρωταθλήματα με Φόρμουλες και δεν περιλαμβάνεται στην ομάδα της Red Bull, λέγοντας κατηγορηματικά, «ο Λεκλέρ. Απολύτως ξεκάθαρα, ο Λεκλέρ». Ο Μονεγάσκος ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό του με τη Ferrari έως το 2024, όμως η Red Bull «απάντησε» ανακοινώνοντας την επέκταση της συνεργασίας της με τον Μαξ Φερστάπεν έως το 2023.

Θα τα καταφέρει ο Μικ Σουμάχερ

Ένα άλλο όνομα που απασχολεί τους φίλους της Formula 1 και δεν ανήκει επίσης στη Red Bull, είναι ο Μικ Σουμάχερ. Ο γιος του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Formula 1, Μίκαελ Σουμάχερ, βίωσε μία δύσκολη και μέτρια πρώτη χρονιά στη Formula 2 ωστόσο σύμφωνα με τον Μάρκο θα καταφέρει να πάρει μακροπρόθεσμα προαγωγή στη Formula 1. Το ερώτημα είναι βέβαια, αν θα το πετύχει αυτό ο νεαρός Γερμανός χάρη στον διάσημο πατέρα του ή στις οδηγικές του ικανότητες, αν δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 2018 κατέκτησε ο Μικ Σουμάχερ το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Formula 3. «Ελπίζω χάρη και στους δύο αυτούς λόγους», απαντά ο Χέλμουτ Μάρκο.

O Μικ Σουμάχερ

Ο Μικ ανήκει ωστόσο, όπως και ο Λεκλέρ, στη Ferrari. Το τελευταίο διάστημα ασκείται κριτική στη Red Bull, ότι έπαψε να βγάζει καλούς νέους οδηγούς. Για παράδειγμα στην Alpha Tauri θα τρέξουν και πάλι εφέτος οι Γκασλί και Κβίατ που δοκιμάστηκαν στη Red Bull, δεν έπεισαν και επέστρεψαν στην πρώην Toro Rosso. Μάλιστα δεν υπήρξε κανένας σοβαρός διεκδικητής της θέσης τους, που θα προερχόταν από το πρωτάθλημα της Formula 2.

Όχι στους οδηγούς καρτ

Ο Χέλμουτ Μάρκο υποστηρίζει από την πλευρά του, ότι δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο λέγοντας χαρακτηριστικά: «Θα έλεγα, χωρίς να γίνουμε εδώ υπερόπτες, ότι οι νέοι οδηγοί που έχουν τη δυνατότητα επιλογής, επιλέγουν πρώτη τη Red Bull». Οι «Ταύροι» γνωρίζουν αυτό το γεγονός και το αξιοποιούν αποφεύγοντας συμβιβασμούς και ειδικές συμφωνίες με τους ενδιαφερόμενους νέους πιλότους και τους δικηγόρους τους. Όπως αναφέρει ο σύμβουλος της Red Bull για τα μηχανοκίνητα αθλήματα, «έχουμε το δικό μας σύστημα, το οποίο λειτουργεί. Σε αυτό δεν είμαστε διατεθειμένοι για συμβιβασμούς και προβλέπονται ‘’τίμια’’ συμβόλαια».

Στιγμιότυπο από αγώνα καρτ.

Ωστόσο και αυτό το σύστημα προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Μία σημαντική μεταστροφή σε σχέση με το παρελθόν αφορά στην ανακάλυψη ταλαντούχων οδηγών από το καρτ σε ολοένα νεαρότερες ηλικίες. Η Red Bull έχει αλλάξει στρατηγική και δεν θα υπογράφει πλέον συμβόλαια με νεαρούς πιλότους από τα πρωταθλήματα καρτ. Η αξιολόγησή τους είναι σύμφωνα με την Αυστριακή ομάδα πολύ δύσκολη και η απόδοσή τους επηρεάζεται από πολλούς εξωγενείς παράγοντες, όπως τον κινητήρα, το σασσί, τα ελαστικά, κλπ. Ως παράδειγμα κατονομάζει ο Χέλμουτ Μάρκο τον πρώην οδηγό Όλιβερ Όουκς, που είναι πλέον διευθυντής ομάδας της Formula 2, για τον οποίο αναφέρει ότι «ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα καρτ και χάθηκε εντελώς στα πρωταθλήματα Φόρμουλας».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!