Η τέχνη της διαφορετικότητας

Γιώργος Βαρίνος
Η τέχνη της διαφορετικότητας
Όλοι γνωρίζουμε ότι το Opel Grandland Χ βασίζεται στο Peugeot 3008. Αυτό που πρέπει να μάθουμε ωστόσο είναι, πως πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο.

Eίναι οι δίδυμοι ο ίδιος άνθρωπος; Φυσικά όχι, ακόμα και οι μονοζυγώτες που μοιράζονται το ίδιο DNA. Ακριβώς δηλαδή όπως τα Opel Grandland X και το Peugeot 3008. Αμφότερα διαθέτουν το ίδιο πλαίσιο και τα ίδια μηχανικά μέρη, ωστόσο οι μικρές διαφορές είναι αυτές που κάνουν τις μεγάλες αλλαγές.
Οδηγώντας το
Grandland X δεν μπορείς παρά να διαπιστώσεις ότι από το ρηξικέλευθο αμάξωμα και εσωτερικό του “αδελφού” 3008 oι σχεδιαστές και τεχνικοί του Ρισελχάιμ θέλησαν να δημιουργήσουν κάτι πολύ πιο εύπεπτο και συντηρητικό -με την καλή έννοια. Κάτι δηλαδή που θα είναι ευκολότερα αποδεκτό τόσο λειτουργικά, όσο και αισθητικά.
Τα κατάφεραν υπό όποια γωνία και αν κοιτάξεις το αυτοκίνητο. Εξωτερικά, το μήκος των περίπου 4,5 μέτρων δεν γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί, ενώ συνολικά η αίσθηση που αφήνει το Grandland X, υιοθετώντας δυναμικές αλλά και ήπιες σχεδιαστικές φόρμες, είναι αυτή ενός επιβλητικού SUV. Οι ζάντες ελαφρού κράματος με διάμετρο 18 ιντσών συμβάλλουν περαιτέρω σε αυτή την αίσθηση, πέραν του γεγονότος ότι τα φαρδιά ελαστικά 225/55 προσθέτουν και μεγάλο περιθώριο πρόσφυσης.
Εσωτερικά τίποτα δεν θα κάνει οδηγό και επιβάτες να μείνουν με ανοιχτό στο στόμα αλλά και τίποτα δεν θα φανεί περίεργο. Μεγάλα όργανα, χορταστική οθόνη πολυμέσων με διαγώνιο 8 ιντσών, πολύ καλά και μαλακά πλαστικά όπου χρειάζεται με το κερασάκι του πλήρους εξοπλισμού, συνθέτουν ένα περιβάλλον ιδιαίτερα φιλόξενο.
Με τις διαστάσεις του Grandland X το εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να είναι και ευρύχωρο, ήτοι επαρκές για πέντε ενήλικες και με όγκο 514 λίτρα για τις αποσκευές τους. Το πλάτος είναι επαρκές, το ύψος επίσης, ενώ ο θόρυβος από τον κινητήρα και τον...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!