Η Seat αύξησε τις πωλήσεις της κατά 10,3% το 2021

Κώστας Παστρίμας
Η Seat αύξησε τις πωλήσεις της κατά 10,3% το 2021
H Cupra βοήθησε πολύ στο να πετύχει αύξηση πωλήσεων το 2021 ο όμιλος Seat

Εξαιρετικό αποδείχτηκε το 2021 για τον Όμιλο Seat, καθώς η ισπανική φίρμα γνώρισε αύξηση στις πωλήσεις κατά 10,3%. Παρά το γεγονός ότι υπήρξαν σοβαρά προβλήματα με την έλλειψη ημιαγωγών που έκανε δύσκολη τη χρονιά για τον κλάδο του αυτοκινήτου, η Seat μαζί με την Cupra, κατάφερε να παραδώσει 470.500 αυτοκίνητα σε σχέση με τα 426.600 του 2020 ανεβάζοντας τα ποσοστά της στα επίπεδα προ πανδημίας.

Σημαντικό κομμάτι της αύξησης οφείλεται στην κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων της Cupra η οποία το 2021 τριπλασίασε τις πωλήσεις της. Κατάφερε να πουλήσει σχεδόν 80.000 αυτοκίνητα, ενώ πολύ σημαντική αύξηση είχε στα ηλεκτρικά μοντέλα αφού από 14.700 το 2020 εκτοξεύτηκε στα 60.600 το 2021! Αιχμή του δόρατος ήταν το Formentor με 54.600 πωλήσεις, ενώ το 41% των Cupra που πωλήθηκαν το 2021 ήταν εξηλεκτρισμένα. Όσον αφορά το Cupra Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, έχουν παραδοθεί μέχρι τώρα 3.300 μονάδες.

Οι πωλήσεις Seat έφτασαν τις 391.200, σημειώνοντας μείωση 2,0% από το 2020 λόγω της έλλειψης ημιαγωγών. Τα οχήματα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Seat ήταν το Arona (106.900 μονάδες), ακολουθούμενο από το Ibiza (95.800) και το Leon (87.700).(406.706). Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Μαρτονέλι αυξήθηκε κατά 9,8%, όπου παρήχθησαν 385.200 μονάδες των Ibiza, Arona, Leon, Cupra Leon, Cupra Formentor και Audi A1. Ωστόσο, αυτός ο όγκος ήταν σχεδόν 30% χαμηλότερος από την παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου.

Ο Γουέιν Γκρίφιθ, Διευθύνων Σύμβουλος της Seat και Cupra, σχολίασε για την πορεία της εταιρίας το 2021. «Το 2021 δεν ήταν η χρονιά που περιμέναμε. Μετά από σκληρή δουλειά για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης του COVID-19, οι δραστηριότητές μας επηρεάστηκαν σοβαρά από την έλλειψη ημιαγωγών. Η ζήτηση για προϊόντα Seat και Cupra έχει επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα και η έλλειψη ημιαγωγών δημιουργεί απογοήτευση στους πελάτες μας λόγω των υψηλών χρόνων παράδοσης που έχουν να αντιμετωπίσουν. Αναμένουμε μια προοδευτική ανάκαμψη στην κατάσταση της προσφοράς και τη σταθεροποίηση της παραγωγής οχημάτων το 2022 και είμαστε αισιόδοξοι για το επόμενο έτος. Οι πελάτες μας παραμένουν η πρώτη μας προτεραιότητα και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!