Ανεβαίνουν τα όρια ηλικίας στις «μικρές» κατηγορίες του MotoGP

Κώστας Παστρίμας
Ανεβαίνουν τα όρια ηλικίας στις «μικρές» κατηγορίες του MotoGP
H FIM ανακοίνωσε αλλαγές με στόχο την ασφάλεια των αναβατών, μετά τα φετινά θανατηφόρα περιστατικά.

Το 2021 μέχρι στιγμής ήταν μια πολύ άσχημο χρονιά για τους αγώνες μοτοσικλέτας, καθώς γίναμε μάρτυρες του θανάτου τριών εφήβων αγωνιζόμενων σε διεθνείς διοργανώσεις. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (FIM) δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια και ανακοίνωσε ορισμένες αλλαγές, που ελπίζει να βοηθήσουν να γίνουν οι αγώνες πιο ασφαλείς.

Στο επίκεντρο των αλλαγών αυτών βρίσκεται η ηλικία των αναβατών που παίρνουν μέρος τόσο στα παγκόσμια πρωταθλήματα όσο και στις διοργανώσεις που γίνονται υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας και «τροφοδοτούν» τις κορυφαίες σειρές.

Έτσι, από το 2023 αυξάνεται το όριο ηλικίας των αναβατών που θα τρέχουν στη Moto3 και στη Moto2 στα 18 χρόνια, από τα 16 που είναι σήμερα. Μόνο ο πρωταθλητής του Red Bull Rookies Cup θα έχει δικαίωμα να τρέξει από τα 17. Θα υπάρξει ωστόσο εξαίρεση για τους αναβάτες που τρέχουν ήδη στη Moto3 και θα είναι κάτω από 18 το 2023.

Ο μέγιστος αριθμός των αναβατών στο grid της Moto3 και της Moto2 περιορίζεται στους 32.

Στις ακόμα μικρότερες κατηγορίες, όπως η Moto3 Junior και η CEV Repsol, το όριο ανεβαίνει στα 16 χρόνια ενώ στο Red Bull Rookies Cup πηγαίνει στα 15. Επίσης, στην κατηγορία WorldSSP300 των WSBK (World Superbikes) το όριο ανεβαίνει στα 16 και στην WorldSSP πηγαίνει στα 18 χρόνια.

Τέλος, από το 2022 οι δερμάτινες φόρμες με ενσωματωμένους αερόσακους θα είναι υποχρεωτικές σε όλα τα πρωταθλήματα που διοργανώνει η FIM.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!