24 Ώρες Λε Μαν: Προβλήματα για Toyota, φωτιά στη μάχη Ferrari-Corvette

Στάθης Κοκκορόγιαννης
24 Ώρες Λε Μαν: Προβλήματα για Toyota, φωτιά στη μάχη Ferrari-Corvette
Έπειτα από 20 ώρες, ο θρυλικός αγώνας του Λε Μαν βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωσή του, έχοντας αρχίσει να σχηματίζει την τελική μορφή του.

To πρωί της Κυριακής έφερε αρκετές αλλαγές και εξελίξεις, οι οποίες δεν μετουσιώθηκαν ακόμα σε αλλαγές στην κατάταξη. Όμως θέτουν τις βάσεις για ένα συναρπαστικό φινάλε στον αγώνα, ο οποίος όπως πάντα είναι απρόβλεπτος. Και στις 4 κατηγορίες βλέπουμε μάχες και δράμα, κάτι το οποίο αναμένεται να κρατήσει ως το τέλος του αγώνα.

Το μεγαλύτερο δράμα το είδαμε στη Hypercar με τη Toyota να προκαλεί πανικό στους οπαδούς της. Τα δύο της αγωνιστικά αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την αντλία καυσίμου και να αναγκάζονται να μπαίνουν νωρίτερα για ανεφοδιασμό. Το #8 GR010 Hybrid σταμάτησε στην άκρη της πίστας, χάνοντας πάνω από ένα λεπτό από το #7 που κρατιέται στην κορυφή προς ώρας.

Η #52 Ferrari είδε το εμπρός δεξί ελαστικό να εκρήγνυται στην ευθεία προς τη στροφή «Ινδιανάπολις», έπειτα από ένα έντονο μπλοκάρισμα στη στροφή Μουλσάν. Η πίστα γέμισε με θραύσματα και η Slow Zone εμφανίστηκε για λίγη ώρα. Από τον αγώνα εγκατέλειψαν η #72 Porsche 911 RSR της Hub Auto που είχε κατακτήσει την pole position στην κατηγορία της GTE-Pro. Το #82 Oreca 07 της Risi Competizione εγκατέλειψε επίσης τον αγώνα, ενώ τόσο το #388 της Rinaldi Racing, αλλά και το #24 της PR1/Mathiasen βρίσκονται εδώ και ώρα στο γκαράζ για επισκευές.

Η Toyota προηγείται παρά τα προβλήματα, η Glickenhaus πιέζει

Όπως συμβαίνει από την αρχή του αγώνα, το #7 Toyota GR010 Hybrid προηγείται στην κατηγορία Hypercar έπειτα από 20 ώρες αγώνα,με τους Καμούι Κομπαγιάσι, Μάικ Κόνγουεϊ και Χοσέ Μαρία Λόπεζ βρίσκονται πλέον 4 ώρες μακριά από τη νίκη. Η διαφορά τους από το #8 είναι 2,5 λεπτά και ακολουθούν μια συντηρητική τακτική έως το τέλος του αγώνα.

Η μεγάλη μάχη είναι για την 3η θέση ανάμεσα στην Alpine με το #36 και την Glickenhaus με το #708. Τα δύο αγωνιστικά είχαν διαφορά μικρότερη από 50 δευτερόλεπτα, η οποία αυξομειώνεται, ανάλογα την κίνηση στην πίστα. Το αμερικανικό αγωνιστικό έχει καλύτερη διαχείριση καυσίμου, όμως στο τελευταίο pit-stop υπο καθεστώς πράσινης σημαίας έχασε 2 λεπτά στα pit. Η αξιοπιστία των αγωνιστικών είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή και καλύτερη από το αναμενόμενο, με τις 4 πρώτες θέσεις στην κατάταξη να αποτελούνται αποκλειστικά από Hypercar.

Το #709 Glickenhaus βρίσκεται ακόμα στην 7η θέση γενικής κατάταξης και κυνηγά ακόμα και την 5η θέση, πίσω από το #708.

Στην LMP2 η Team WRT αρχίζει να απειλείται από τη Jota Sport για τη 2η θέση στην κατηγορία. Το #31 των Ρόμπιν Φρίνς, Φρεντ Χάμπσμπουργκ και Σάρλ Μαλέσι έχουν διαφορά 50 δευτ. από το #41 της ομάδας. Όμως πλέον το #28 της Jota όχι μόνο άφησε το #65 της Panis ένα γύρο πίσω,α λλά είναι 40 δευτ. μακριά από τη 2η θέση με 4 ώρες να απομένουν. Τα δύο αγωνιστικά της WRT χρωστάνε pit-stop και η μάχη αυτή θα μας απασχολήσει μέχρι τέλους.

Εντυπωσιακό αγώνα πραγματοποιεί το #34 της Inter Europol που βρίσκεται στην 5η θέση, ενώ το #30 της Duqueine Engineering -που ήταν τελευταίο στην πρώτη ώρα- είναι στην 9η θέση στην κατηγορία.

Μάχη θρίλερ ανάμεσα σε Ferrari και Corvette Racing

Στην GTE-Pro, είδαμε ανατροπή στην ανατροπή και η μάχη των Ferrari και Corvette να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, πιέζοντας στο όριο. H #51 Ferrari 488 GTE των Αλεσάντρο Πιερ Γκουίντι, Τζέιμς Καλάντο και Κόμο Λέντογκαρ προηγούνται της #63 Corvette C8.R των Τζόρνταν Τέιλορ, Νίκι Κάτσμπουργκ και Αντόνιο Γκαρσία για 35 δευτερόλεπτα. Όμως η ιταλική ομάδα έχασε 40 δευτερόλεπτα την 17η ώρα όταν έβαλε το #51 στο γκαράζ για γρήγορη επισκευή.

Από την άλλη, η Corvette Racing κάνει τα πάνδεινα για να μπορέσει να απειλήσει την παντοδύναμη Ferrari. Μάλιστα, ο Κάτσμπουργκ έγραψε νέο ρεκόρ πίστας για την κατηγορία στο 3:47.716. Στην 3η θέση βρίσκεται η #92 Porsche, η οποία διατηρεί προβάδισμα 22 δευτ. από τη #91 Porsche, όμως η διαφορά από την κορυφή παραμένει και ακόμα στα δύο λεπτά.

Στην GTE-Am, η μάχη ανάμεσα στη #83 Ferrari της AF-Corse και στη #33 Aston Martin της TF-Sport κρατά δυνατά. Τα pit-stop θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην έκβαση του αγώνα, καθώς επίσης και το ποιος οδηγός θα ολοκληρώσει τις 24 Ώρες. Η κατηγορία αυτή έχει έναν αρχάριο οδηγό και προς ώρας, αμφότεροι είναι στα αγωνιστικά. Η Ferrari #83 έχει προβάδισμα 90 δευτ. έναντι της #33 Aston Martin. Στην 3η θέση παραμένει η #80 Ferrari, η οποία είναι πλέον 1 γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους.

Αποτελέσματα ανά κατηγορία μετά από 20 ώρες αγώνα

Le Mans 2021

Ακολουθήστε την σελίδα του InMotion στο Facebook!