Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων ταξιδεύουν περισσότερο από τους οδηγούς βενζίνης και ντίζελ

Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων ταξιδεύουν περισσότερο από τους οδηγούς βενζίνης και ντίζελ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρας Περιβάλλοντος, η Nissan ολοκλήρωσε νέα έρευνα η οποία καταρρίπτει μύθους σχετικά με την κατοχή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η Nissan ανακαλύπτει ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων ταξιδεύουν ετησίως μεγάλες αποστάσεις. Στην πραγματικότητα, διανύουν παραπάνω από 630 «καθαρά» χιλιόμετρα, κατά μέσο όρο,σε σχέση με τους Ευρωπαίους οδηγούς οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι οδηγοί EV καθίστανται «πρωτοπόροι» στους ευρωπαϊκούς δρόμους, διανύοντας συνολικά, πάνω από 14.200 χιλιόμετρα ετησίως,κατά μέσο όρο. Σε σύγκριση με τους αντίστοιχους οδηγούς ICE, οι οποίοι διανύουν κατά μέσο όρο 13.600 χιλιόμετρα, αυτή η νέα έρευνα σκιαγραφεί ένα λαμπρό μέλλον για τη κίνηση οχημάτων με μηδενικούς ρήπους.

Ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, το Σάββατο 05 Ιουνίου, αυτά τα αποτελέσματα αναδεικνύουν την ηλεκτροκίνηση και τα περιβαλλοντικά της οφέλη ως εναρκτήριο λάκτισμα στην αντιμετώπιση των οικολογικών προκλήσεων.

«Αυτή η έρευνα επαναλαμβάνει το δόγμα ότι η ηλεκτρική οδήγηση δεν είναι μόνο μια έξυπνη και ευεργετική για το περιβάλλον επιλογή, αλλά και μια διασκεδαστική, συναρπαστική και βολική επιλογή για τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι οδηγούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα περισσότερο από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είμαστε πεπεισμένοι ότι με περισσότερα EVs στο δρόμο, το άγχος της εμβέλειας θα ανήκει σύντομα στο παρελθόν» δήλωσε ο Αρνό Σερπετιέρ, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος, Προϊοντικού Σχεδιασμού και Τιμολογιακής Πολιτικής της Nissan AMIEO.Nissan έρευνα

Διανύοντας μεγαλύτερες αποστάσεις

Από τους Ευρωπαίους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών που ρωτήθηκαν, οι Ιταλοί ταξιδεύουν περισσότερο, με μέσο όρο πάνω από 15.000 χιλιόμετρα ετησίως, με τους Ολλανδούς να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής με (14.800χλμ), αποδεικνύοντας ότι όσοι έχουν ήδη κάνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αισθάνονται άνετα πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος μηδενικών εκπομπών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία (69%) των Ευρωπαίων οδηγών που κατέχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ικανοποιημένη με την υπάρχουσα διαθέσιμη υποδομή φόρτισης.

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Σχεδόν οι μισοί (47%) Ευρωπαίοι οδηγοί αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης δηλώνουν ότι το κύριο πλεονέκτημα ενός βενζινοκινητήρα ή ντίζελ είναι η αυτονομία της μεγαλύτερης εμβέλειας. Ομοίως, όταν εξετάζουμε τους λόγους που βρίσκονται πίσω από το 30% των Ευρωπαίων οδηγών συμβατικών αυτοκινήτων που θεωρούν απίθανο να “υιοθετήσουν” ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, η πλειοψηφία (58%) τους δήλωσε ως μεγαλύτερη ανησυχία, ότι τα EVs έχουν αυτονομία χαμηλής εμβέλειας.

Περαιτέρω στοιχεία σε παράγοντες που θα πείσουν τους οδηγούς να κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με αναπάντεχο τρόπο, έχουν ως εξής : Το 38% των οδηγών ICE στην Ευρώπη πιστεύουν ότι ο μεγαλύτερος παράγοντας που θα τους ωθήσει στην ηλεκτροκίνηση είναι η μεγαλύτερη εμβέλεια. Το 32% των Ευρωπαίων οδηγών συμβατικών ελκύονται από την ευκολία φόρτισης. Το 30% επισημαίνει την καλύτερη υποδομή φόρτισης, ως στοιχείο που θα τους πείσει να αλλάξουν αντίληψη.

Ωστόσο, παρά τα αποτελέσματα αυτά, οι οδηγοί ηλεκτρικών αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση αυτούς τους φόβους. Το 70% των ευρωπαίων οδηγών ηλεκτρικών σημειώνει ότι η εμπειρία που βίωσαν, ως προς το ζήτημα της εμβέλειας, ήταν καλύτερη από ό, τι περίμεναν. Αυτά τα ευρήματα χρησιμεύουν ως μια ισχυρή ένδειξη για τους οδηγούς ICE ότι η εμβέλεια δεν πρέπει να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τη μετάβαση σε ένα EV.Nissan έρευνα

Διαστρεβλωμένη πραγματικότητα

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης μια ισχυρή αποσύνδεση γύρω από τη φόρτιση και τις συναφείς υποδομές από τους οδηγούς EVs που χρησιμοποιούν ήδη αυτές τις εγκαταστάσεις. Από την εντύπωση των οδηγών συμβατικών αυτοκινήτων που δεν έχουν ακόμη επωφεληθεί από αυτές, τονίζοντας εντελώς διαφορετικές απόψεις. Το 56% των Ευρωπαίων οδηγών συμβατικών που δεν εξετάζουν την απόκτηση ενός EV, πιστεύουν ότι δεν υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης.

Το 56% πιστεύουν ότι είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης / ντίζελ Το 48% δηλώνει ότι δεν υπάρχουν αρκετά δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης. Ωστόσο, πάνω από το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων αυτοκινητιστών ηλεκτρικών δηλώνουν ότι η άδεια μπαταρία (28%), ο χρόνος φόρτισης (30%) και τα υψηλό κόστος ενός EV (31%) είναι από τους μεγαλύτερους μύθους στην ηλεκτροκίνηση, υπονοώντας ότι η φόρτιση και οι συναφείς υποδομές έχουν αναπτυχθεί επαρκώς.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!