Νέιμαρ και Σμιντ

O γυναικείος αθλητισμός αποκτά, επιτέλους, την προβολή που του αξίζει

Παναγιώτης Δαλαταριώφ

To Women’s Sports Network έρχεται για να να προβάλει τον γυναικείο αθλητισμό σε ημερήσια βάση και να τον ταξιδέψει από την Αμερική μέχρι την κάθε γωνιά του πλανήτη!

Πρόσφατα είδαμε το Καμπ Νου να γεμίζει από 90.000 θεατές για το γυναικείο clasico Μπαρτσελόνα-Ρεάλ Μαδρίτης.

Στο Παρί Σεν Ζερμέν-Λυόν, βρέθηκαν στο Parc des Princes 43.254 θεατές - ρεκόρ προσέλευσης κόσμου για το γυναικείο ποδόσφαιρο της χώρας.

Πριν λίγες μέρες, στο Madison Square Garden της Νέας Υόρκης άλλαξε η ιστορία της πυγμαχίας, καθώς Κέιτι Τέιλορ και Αμάντα Σεράνο για πρώτη φορά στα χρονικά έδωσαν γυναικείο αγώνα σε main event μέσα στον «αθλητικό καθεδρικό ναό» στα 140 χρόνια ύπαρξής του! Πάνω από 20.000 θεατές έμειναν με το... στόμα ανοιχτό μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο γυναικείος αθλητισμός - έστω και καθυστερημένα - αρχίζει να παίρνει τη θέση που του αξίζει σε επιχειρηματικό επίπεδο. Κι όχι μόνο.

Μία τελευταία συνεργασία έρχεται να δώσει στον κόσμο των γυναικών, που εμπλέκεται με τα σπορ, ένα μεγάλο μερίδιο από την διαφημιστική και τηλεοπτική πίτα.

Η σύμπραξη της Women’s Sports Network με το Athletes Unlimited δίνει στον γυναικείο αθλητισμό το βήμα που του αξίζει και του δίνει τη δυνατότητα να φτάσει σε ακόμα περισσότερα μάτια ανά τον κόσμο.

Η πλατφόρμα που έχει αποκλειστική ροή με γυναικεία σπορ συνεργάζεται επίσης με τις Octagon, WFA και Quattro Media.

Την είδηση έκανε γνωστή πριν λίγες μέρες η Fast Studios, με έδρα το Λος Άντζελες. Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης έγινε γνωστό ότι το Women’s Sports Network στοχεύει στην ενίσχυση του προγράμματός του, μέσω και του περιεχομένου από το Athletes Unlimited, το οποίο ασχολείται κυρίως με πρωταθλήματα όπως είναι το σόφτμπολ, το βολεϊ, το λακρός και το μπάσκετ.

Σημαντικός παράγοντας στην εξάπλωση του γυναικείου αθλητισμού παίζει επίσης κι η συνεργασία με τη Γυναικεία Ποδοσφαιρική Συμμαχία (WFA) και το διεθνές πρακτορείο αθλητικού μάρκετινγκ Octagon, με το τελευταίο να παρέχει περιεχόμενο κοινωνικού χαρακτήρα, όπου σ' αυτό περιλαμβάνεται η λίστα των αθλητικών ταλέντων του.

Στο δίκτυο συνεργατών του Women’s Sports Network, συμμετέχει πλέον και η εταιρία των αθλημάτων δράσης Quattro Μedia, η Sports Innovation Lab, η GoodSport και η Empower Onyx.

Ήδη έχουν ανακοινωθεί συνεργασίες με την Ένωση Επαγγελματιών Γκολφέρ Γυναικών (LPGA), το US Ski & Snowboard και το World Surf League (WSL).

Και καθημερινή εκπομπή μόνο για τα γυναικεία σπορ!

Το Women's Sports Network δεν σταματά εδώ, ωστόσο. Στην κάλυψη ζωντανών μεταδόσεων, στις σειρές, στα ντοκιμαντέρ και στην προβολή πρωτογενούς υλικού, θα προστεθεί κι η εκπομπή «Game On: Women's Sports Daily». Πρόκειται για μια καθημερινή εκπομπή, με παρουσιάσεις, συνεντεύξεις και στιγμιότυπα και ό,τι αφορά τον γυναικείο αθλητισμό.

Ο άνθρωπος που αναμένεται να «τρέξει» την εταιρία στην εποχή της... εξάπλωσής της θα είναι η Nicole Vollebregt, η οποία ήταν αντιπρόεδρος της Adidas σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Women's Sports Network θα έχει το ρόλο της διευθύντριας μάρκετινγκ.

Το Women’s Sports Network θα κάνει είναι στον αέρα τους επόμενους μήνες και θα είναι διαθέσιμο σε διάφορες πλατφόρμες στις ΗΠΑ.
Μιλώντας στο SportsPro OTT Summit USA τον περασμένο μήνα, η πρόεδρος του συμβουλίου του καναλιού Carol Stiff σχολίασε:

«Είμαστε εστιασμένοι σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό», είπε η Stiff και εξήγησε: «Στο ποδόσφαιρο για παράδειγμα, βρισκόμαστε στη διαδικασία να εξετάσουμε το σε επίπεδο Αμερικής αλλά και παγκόσμιο. Νομίζω ότι είναι σημαντικό να βρισκόμαστε και στους δύο τομείς».

Σχολιάζοντας τις τελευταίες κινήσεις της εταιρίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Fast Studios, Stuart McLean, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε αυτούς τους κορυφαίους οργανισμούς και πρωταθλήματα στον αυξανόμενο κατάλογο συνεργατών μας που σχετίζονται με το περιεχόμενο του Women’s Sports Network, προσφέροντας έτσι τα καλύτερα γυναικεία αθλήματα 24/7.

Μέχρι το 2030 ο γυναικείος αθλητισμός θα αποτελεί το 30% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς

Το Sports Innovation Lab εκτιμά ότι μέχρι το 2030, τα γυναικεία αθλήματα θα μπορούσαν να αποτελούν πάνω από το 30% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον αθλητισμό. «Προσελκύουμε τους κατόχους δικαιωμάτων, τους παραγωγούς περιεχομένου και τους υπεύθυνους μάρκετινγκ που αξιοποιούν την εκρηκτική ανάπτυξη του γυναικείου αθλητισμού», δήλωσε η Stiff και συνέχισε:

«Έχουμε αυτές τις υπέροχες αθλήτριες που είναι τόσο αφοσιωμένες όσο κι οι άντρες. Αυτό που με κράτησε ψηλά ήταν ότι εντός της Madison Avenue εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, κανείς δεν επένδυε».

Σήμερα, η Stiff συμμετέχει στη συμβουλευτική επιτροπή του Women’s Sports Network και στόχος της είναι ο γυναικείος αθλητισμός να έχει την προβολή που του αξίζει σε καθημερινή βάση.

«Υπάρχει τόσο πολύ περιεχόμενο που δεν παράγεται καν», λέει η Stiff, μιλώντας στο SportsPro πριν από την εμφάνισή της στο OTT Summit USA. «Και είναι τόσες πολλές υπέροχες ιστορίες που δεν παράγονται. Αυτό είναι κάτι που θέλουμε να το αντιμετωπίσουμε. Το περιεχόμενο που θα παράγουμε θα είναι τεράστιο.

Και αυτό που μου αρέσει περισσότερο σε αυτό είναι ότι δεν είναι ένα δίκτυο γυναικείου μπάσκετ ή ένα δίκτυο γυναικείων ποδοσφαίρου – είναι όλα τα γυναικεία αθλήματα».

Ακολούθησε το GWomen στο instagram

Στείλε μας νέα, ιδέες, προτάσεις, απορίες για τον γυναικείο αθλητισμό στο [email protected]