Ιταλική F4: Σταθερή αναρρίχηση για τον Έλληνα οδηγό, Τζώρτζη Μαρκογιάννη (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
Ιταλική F4: Σταθερή αναρρίχηση για τον Έλληνα οδηγό, Τζώρτζη Μαρκογιάννη (vid)
Ο Έλληνας οδηγός είχε την πρώτη φετινή συμμετοχή του στο θεσμό που… γεννάει θρύλους!

Έχοντας αφήσει επιτέλους πίσω του τις σχολικές υποχρεώσεις και τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης άφησε στην άκρη τον ένα μεγάλο στόχο που είναι να βρεθεί στη νομική και έστρεψε την προσοχή του στον δεύτερο, που είναι το κυνήγι της επιτυχίας στην πίστα.

Ο Έλληνας οδηγός είχε την πρώτη του φετινή συμμετοχή στο Italian Formula 4 Championship powered by Abarth και μάλιστα, σε μία από τις πλέον απαιτητικές πίστες: το Σπα!

Μία δοκιμασία επτά χιλιομέτρων, που απλώνεται στην καρδιά των Αρδεννών και είναι γνωστή από τα Grand Prix της Formula 1. Για τον 17χρονο, η πρόκληση ήταν διπλή: έπρεπε να πιέσει στο όριο σε μία πίστα που ήξερε μόνο από τον προσομοιωτή αφού ήταν η παρθενική του εμφάνιση σε αυτή και παράλληλα, κλήθηκε να το κάνει αγωνιζόμενος για πρώτη φορά με το νέας γενιάς μονοθέσιο Tatuus T-421/2022, την ώρα που οι αντίπαλοί του είχαν ήδη 6 αγώνες στο ενεργητικό τους.

Τζώρτζης Μαρκογιάννης

Παρά το ξεκάθαρο μειονέκτημα έναντι των άλλων 35 διψασμένων για επιτυχία οδηγών που παρατάχθηκαν μαζί του στο grid, ο οδηγός της CRAM Motorsport έδωσε τον καλύτερό του εαυτό. Απέφυγε τα ατυχήματα και παρότι τα πλασαρίσματα στις κατατακτήριες δοκιμές δεν ήταν τα επιθυμητά, είχε πορεία αναρρίχησης και στους τρεις αγώνες στο Βέλγιο.

Στη πρώτη μάχη, ο Έλληνας οδηγός βρήκε γρήγορα ρυθμό και παρότι δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος με το set-up και τη γενικότερη συμπεριφορά του μονοθεσίου του, κέρδισε επτά θέσεις στην πορεία του αγώνα, ο οποίος στο θεσμό αυτό διαρκεί 30 λεπτά + 1 γύρο.

Στον δεύτερο αγώνα, οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου της CRAM βοήθησαν τον Τζώρτζη να αποκτήσει περισσότερη εμπιστοσύνη σε αυτό και να πιέσει, κερδίζοντας αρκετές θέσεις. Συνολικά εννέα και πιθανότατα αυτές θα έπιαναν διψήφιο αριθμό, αν το αυτοκίνητο ασφαλείας που μπήκε στην πίστα στους τελευταίους γύρους δεν του έκοβε τη φόρα.

Στον τρίτο και τελευταίο αγώνα του Σπα, έχοντας ταλαιπωρημένα ελαστικά με ελάχιστη πρόσφυση, ήταν αδύνατο να πιέσει. Όμως και πάλι τερμάτισε ψηλότερα απ’ ότι εκκίνησε τον αγώνα.

Ο Μαρκογιάννης μίλησε για την πρόκληση στο Βέλγιο και μεταξύ άλλων είπε: «Το πρώτο μου αγωνιστικό τριήμερο ολοκληρώθηκε στην θρυλική αλλά και άγνωστη έως τότε για εμένα πίστα του Σπα. Όπως ήταν αναμενόμενο, υπήρχε σταθερή βελτίωση από σκέλος σε σκέλος, καθώς εξοικειωνόμουν με την πίστα και τo νέο μονοθέσιο».

Italian Formula 4 Championship powered by Abarth
Γύρος 3, Spa-Francorchamps

Αγώνας 1
Grid: 33, Τερματισμός: 26
Αγώνας 2
Grid: 32, Τερματισμός: 23
Αγώνας 3
Grid: 32, Τερματισμός: 30

Τζώρτζης Μαρκογιάννης

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!