Μπαχτσεβάνος: «Η αγορά είναι σε σοκ, χορηγικά ο ΠΑΟΚ θα πάει καλύτερα από πέρσι»

Μπαχτσεβάνος: «Η αγορά είναι σε σοκ, χορηγικά ο ΠΑΟΚ θα πάει καλύτερα από πέρσι»

Gazzetta team
Μπαχτσεβάνος: «Η αγορά είναι σε σοκ, χορηγικά ο ΠΑΟΚ θα πάει καλύτερα από πέρσι»

bet365

O επικεφαλής του εμπορικού τμήματος και του μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λάζαρος Μπαχτσεβάνος αναφέρθηκε στα βήματα των «ασπρόμαυρων» στο χορηγικό κομμάτι.

Οι «ασπρόμαυροι» παρουσίασαν τις τρεις από τις τέσσερις φανέλες της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο και ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος και του μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λάζαρος Μπαχτσεβάνος, σχολίασε σε ραδιοφωνική συνέντευξη την κατάσταση που επικρατεί στο δικό του κομμάτι, σε μια δύσκολη και περίεργη περίοδο που διανύουμε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στο «Radio Primo»:

Για το που θα ήταν τώρα αν το παιχνίδι αύριο διεξαγόταν κανονικά με κόσμο:

«Θα ήμασταν στο γήπεδο... Η περισσότερη φασαρία σε τέτοιους αγώνες γίνεται για τα εισιτήρια. Ακόμα κι έτσι, είναι ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, οπότε δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα που πρέπει να γίνουν. Έχουμε μια φασαρία, αλλά όχι αυτό που θα γινόταν άλλες στιγμές».

Για τις διαφορετικές ετοιμασίες λόγω κορονοϊού:

«Αυτός ο αγώνας, έτσι πως τον είδα εγώ από τους ανθρώπους της UEFA, είναι πιο πολύπλοκος από το αν είχαμε θεατές. Το γήπεδο χωρίζεται σε 4-5 ζώνες και η μία με την άλλη, είναι χαρτογραφημένες. Για τις δύο πρώτες, όσοι βρίσκονται εκεί, δε μπορούν να πάνε σε άλλη ζώνη. Είναι πραγματικά φοβερό το σύστημα της διοργάνωσης του αγώνα. Είναι ο πρώτος που διεξάγεται για εμάς με αυτούς τους όρους και ήταν λίγο «πονοκέφαλος» για εμάς, μέχρι να το καταλάβουμε».

Για τα έσοδα που θα μπορούσαν να υπάρχουν από το ΠΑΟΚ-Μπεσίκτας αν γινόταν υπό κανονικές συνθήκες:

«Μπορεί να ήταν στο εκατομμύριο. Αν ήταν ΠΑΟΚ-Μπεσίκτας σε κανονικές συνθήκες, θα ήταν τεράστια η αγορά. Τα τηλεοπτικά θα ήταν αποκλειστικά του ΠΑΟΚ για όλο τον κόσμο. Το PAOK TV αν μετέδιδε τον αγώνα στη Γερμανία που έχει περίπου 4 εκατομμύρια Τούρκους και πολλούς Έλληνες, θα είχε πολλά έσοδα. Όλα μαζί τα έσοδα, μπορεί και να ξεπερνούν το εκατομμύριο».

Για τη λειτουργία της μπουτίκ και τις νέες φανέλες:

«Η μπουτίκ θα είναι ανοιχτή αύριο. Οι νέες φανέλες θα πωλούνται από την Τετάρτη. Όποιος θέλει μπορεί να πάει, να τις δει και τις τρεις και από μεθαύριο θα μπορεί να τις αγοράζει είτε ηλεκτρονικά, είτε από τα καταστήματα. Κάποιους τους ενθουσίασε η ριγέ, κάποιους άλλους όχι. Την επόμενη εβδομάδα θα ταξιδέψω στην Ιταλία για να κάνουμε τις φανέλες της επόμενης σεζόν. Είμαστε ένα χρόνο πίσω στη δημιουργία της φανέλας. Τα τελευταία δύο χρόνια μετέχουν και οι γιοι του κ. Σαββίδη, στην επιλογή και στις ιδέες. Και για τη ριγέ και για τη λευκή και για τη μαύρη, υπήρξε μία συνολική δουλειά. Το δικό μας τμήμα μάρκετινγκ, το τμήμα μάρκετινγκ της Macron και οι γιοι του κ. Σαββίδη, επιλέξαμε αυτά τα τρία σχέδια και ένα τέταρτο που θα βγει το Σεπτέμβριο. Οι ριγέ φανέλες είναι δύσκολες, ειδικά για τον ΠΑΟΚ που έχει δύο χρώματα, το άσπρο και το μαύρο. Βλέπετε ότι ακόμα και ομάδες όπως η Μπαρτσελόνα και η Ρεάλ, έχουν βάλει κι ένα τρίτο χρώμα. Είναι δύσκολο να κάνουμε πολλούς συνδυασμούς. Η ριγέ επιλέχθηκε από μία ομάδα της Ιταλίας, που φορούσε κάτι ανάλογο στο παρελθόν».

Για την τάση με τις ρετρό φανέλες:

«Βγάλαμε τη φανέλα για τα 90 χρόνια και το κρατάμε. Η λευκή φανέλα είναι από το 1986, πήραμε στοιχεία από τότε και τη φέραμε στα τωρινά δεδομένα. Η τέταρτη θα είναι με χρώμα, λόγω της ΟΥΕΦΑ και θα την παρουσιάσουμε το Σεπτέμβριο. Λόγω κορωνοϊού, δεν είχαμε τον προγραμματισμό που θέλαμε, αλλά είναι δύσκολη η επικοινωνία για να έρθουν εδώ τα εμπορεύματα».

Για τις πωλήσεις των φανελών:

«Τη χρονιά του πρωταθλήματος, πουλήσαμε γύρω στις 18.000 φανέλες. Την περσινή χρονιά, δε μπορούμε να τη μετρήσουμε γιατί είχαμε δύο κρίσιμους μήνες με lockdown. Όλες οι ομάδες είχαν πρόβλημα. Γι’ αυτό βγήκαμε με προσφορές και για να τις αγοράσει ο κόσμος και για να μη μείνουμε εμείς με μεγάλο στοκ. Η περίοδος με τον COVID ήταν κρίσιμη και ενδιαφέρουσα. Κατάλαβε και ο κόσμος πόσο σημαντική είναι η αγορά μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με το επίπεδο που έχουμε στο e-shop, γι’ αυτό και τον Οκτώβριο θα παρουσιάσουμε το καλύτερο e-shop ελληνικής ομάδας. Δε μπορεί να καλύψει τις ανάγκες, ειδικά σε μέρες αγώνα, όπως αυτό με τη Μπεσίκτας».

Για το όνομα που πουλάει τις περισσότερες φανέλες στον ΠΑΟΚ:

«Οσα χρόνια είμαι στον ΠΑΟΚ, πουλήσαμε πολλές φανέλες τότε με τον Μπερμπάτοφ. Ο Βιεϊρίνια όταν ήρθε, πουλήσαμε πολλές φανέλες. Σε ηλικίες κάτω από 14 χρονών, πουλάμε πολλές στολές του Πέλκα. Η τιμή της νέας φανέλας είναι 59,90, ακριβώς όπως πέρσι».

Για την κατάσταση στην αγορά του ποδοσφαίρου σε χορηγικό επίπεδο:

«Χορηγικά μπορώ να πω ότι η αγορά είναι σε ένα σοκ, στο χώρο του ποδοσφαίρου. Είναι οι χορηγοί που είναι πάρα πολύ επιφυλακτικοί, είναι οι χορηγοί που είναι αρνητικοί και οι χορηγοί που υπήρχαν στο ποδόσφαιρο και θέλουν να μειώσουν το ποσό των χορηγιών. Στην αρχή του καλοκαιριού, φοβήθηκα πολύ για τον ΠΑΟΚ, για το πως θα εξελιχθούν οι χορηγίες. Μετά από πολλή δουλειά που κάναμε, αυτήν τη στιγμή μπορώ να πω ότι είμαστε πάνω από πέρσι οικονομικά και θα δούμε που θα κλείσουμε. Στον ΠΑΟΚ, έχουμε προνοήσει κι έχουμε κάνει μια επένδυση μέσα στο γήπεδο με 330 μέτρα led. Μάλιστα, αύριο, θα παρουσιάσουμε και ένα 4K led, το μοναδικό στην Ελλάδα, όπως υπήρχε χθες στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ».

Διαβάστε ακόμα

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα