PAOK TV, το πλεονέκτημα του ΠΑΟΚ

PAOK TV, το πλεονέκτημα του ΠΑΟΚ

PAOK TV, το πλεονέκτημα του ΠΑΟΚ

bet365

Ο Δημήτρης Τσορμπατζόγλου γράφει στο σημερινό του blog στο gazzetta για το πώς ο ΠΑΟΚ καταφέρνει να αξιοποιήσει το PAOK TV, με το οποίο πλέον δεν ρισκάρει, αλλά βασίζεται ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Σούπερ προσφορά* στα Virtual Sports | *Ισχύουν όροι & προϋποθέσεις

Καλό μεσημέρι με υγεία και υπομονή για όλους.

Το ΣΚ είναι κρίσιμο και ειδικά αυτές τις ημέρες οφείλουμε να προσέξουμε πολύ περισσότερο. Όσο πιο πειθαρχημένοι είμαστε, τόσο πιο ανώδυνα και πιο γρήγορα θα περάσει η πανδημία. Αν δεν είμαστε, θα υποφέρουμε!

Το κακό είναι ότι ο ιός θα αφήσει το αποτύπωμά του για καιρό. Θα υποστούμε τις συνέπειες για μεγάλο διάστημα. Σε όλους τους τομείς. Φυσικά και στον αθλητισμό. Προφανώς και στο ποδόσφαιρο.

Όταν ξαναπαιχθεί μπάλα από Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο και μετά, πολλά πράγματα εντός και εκτός γηπέδου θα είναι διαφορετικά. Αντιλαμβανόμαστε ότι για ένα πρώτο διάστημα ο κόσμος θα είναι πολύ επιφυλακτικός στο να παρακολουθήσει από την κερκίδα ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι. Αυτονόητο είναι ότι και στο εμπορικό κομμάτι η κρίση που θα ακολουθήσει θα ρίξει όλα τα νούμερα, σε κάθε επίπεδο, από το υψηλότερο των κορυφαίων του Champions League, μέχρι και το χαμηλότερο των πιο αδύναμων. Κρίση έρχεται σε όλα τα επίπεδα και προφανώς οι ομάδες θα πρέπει να ετοιμαστούν για να την αντιμετωπίσουν.

Ίσως και να υπάρχει ένας τομέας που μπορεί να επηρεαστεί θετικά από όλη αυτή την κατάσταση. Η τηλεόραση αναμένεται να βγει κερδισμένη, αφού είναι πάρα πολύ πιθανό να αυξηθεί σε μεγάλο ποσοστό αυτός ο τρόπος παρακολούθησης του θεάματος. Μεμονωμένα για τον καθένα και ούτε καν σε σημεία που μαζεύονται και συνωστίζονται πάρα πολλοί άνθρωποι για να δουν ένα παιχνίδι.

Ενώ λοιπόν ο συγκεκριμένος τομέας θα είναι ο μόνος που μπορεί να αναβαθμιστεί, στην Ελλάδα τυχαίνει να βιώνουμε μία περίοδο όπου εκεί ακριβώς προκύπτουν και τα πιο πολλά ερωτηματικά. Η τηλεοπτική αβεβαιότητα που επικρατεί λόγω των φορέων και των καναλιών που μεταδίδουν τους αγώνες, είναι τεράστια. Ας μην μπούμε τώρα σε λεπτομέρειες για τις διαθέσεις της κρατικής ΕΡΤ, το παρόν και το μέλλον της NOVA, τις προθέσεις της Cosmote για το ελληνικό πρωτάθλημα… Από όπου και αν το δεις, υπάρχει πρόβλημα και μεγάλη αβεβαιότητα που αφορά το πιο μεγάλο έσοδο που περιμένει κάθε ΠΑΕ σε ετήσια βάση.

Και εκεί που πριν λίγους μήνες όλοι υποτιμούσαν και μπορεί να λοιδορούσαν τον ΠΑΟΚ για την δική του επιλογή, αυτή την περίοδο και ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, ο ΠΑΟΚ είναι ο πιο έτοιμος και ο πιο σίγουρος από όλους. Το PAOK TV που ξεκίνησε πολύ απότομα πέρυσι τον Αύγουστο, προχώρησε, δοκιμάστηκε, αναπτύχθηκε, βελτιώθηκε και τώρα, ενόψει της δεύτερης χρονιάς, θα είναι μία σταθερή βάση επάνω στην οποία θα πατήσει η ασπρόμαυρη ΠΑΕ.

Πριν λίγες εβδομάδες, εκείνοι που πέρυσι μπορεί και να αντιμετώπιζαν υποτιμητικά αυτή την προσπάθεια, κάλεσαν τους ανθρώπους της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για να πάρουν συμβουλές και τεχνογνωσία , μια και υπάρχει ενδεχόμενο να κληθούν ή να αναγκαστούν να κάνουν μία παρόμοια προσπάθεια! Η συγκεκριμένη είδηση τα λέει όλα!

Ο ΠΑΟΚ με το PAOK TV, είναι πλέον μπροστά! Ο ΠΑΟΚ ρίσκαρε, δοκίμασε, έδιωξε από πάνω του κάθε εξάρτηση και κάθε έναν που τον υποτιμούσε, δούλεψε, έψαξε, έμαθε, ενημερώθηκε σε όλη την Ευρώπη, βελτίωσε τις υποδομές του, εξειδίκευσε ανθρώπους επάνω σε αυτή την τεχνολογία και τώρα, ενόψει της νέας χρονιάς, είναι έτοιμος να «πετάξει» πολύ πιο ψηλά σε όλα τα επίπεδα. Τεχνολογικά, εμπορικά, οικονομικά!

Η ΠΑΕ δουλεύει εδώ και τρεις-τέσσερις μήνες ώστε από το καλοκαίρι να παρουσιάσει κάτι νέο και απόλυτα συμβατό με όλες τις συσκευές, με εφαρμογές για κινητά, για όλες τις Smart TVs, έχοντας υπογράψει συνεργασίες με τους κορυφαίους που θα συνεργαστούν για να εξελιχθεί η υπηρεσία του PAOKTV.

Στο νέο σύστημα έχουν προβλεφθεί περισσότερες και καλύτερες επιλογές προβολής για χορηγούς, έχει στηθεί ένα εντελώς νέο δίκτυο digital marketing με στόχο την καλύτερη προσωποποίηση της υπηρεσίας και της αξιοποίησης των δεδομένων. Όπως μάθαμε ήδη έχει συσταθεί η ομάδα έργου που σχεδιάζει τη νέα πλατφόρμα!

Κι’ αν φέτος πάρθηκε μία απόφαση μέσα σε λίγες ώρες και όλα έτρεξαν τόσο βιαστικά, φθάσαμε στον τελευταίο αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός να υπάρχουν περίπου 120 χιλιάδες συνδέσεις (ετήσιες, ατομικές και πακέτα) που έφεραν στην ΠΑΕ σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ για έναν και μόνο αγώνα, φανταστείτε τι θα γίνει του χρόνου με μία τόσο μεγάλη και καλή προεργασία και αφού το κοινό θα έχει εξοικειωθεί σε αυτές τις υπηρεσίες.

Η συνειδητή επιλογή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να εκμεταλλευτεί με το δικό της κανάλι την προβολή των αγώνων της ομάδας δικαιώνεται και τώρα, ενόψει της νέας σεζόν, έρχεται η ώρα της απογείωσης.

* Είναι απίστευτο και πολύ δύσκολο αυτό που περνάμε, αλλά χρειάζεται απόλυτη πειθαρχία στις οδηγίες των ειδικών που ξέρουν καλά και τι γλώσσα θα χρησιμοποιήσουν για να πείσουν τον πολίτη να τηρήσει τα μέτρα που πρέπει. Δυστυχώς, υπάρχουν και εκείνοι που προσπαθώντας να περάσουν μηνύματα, το κάνουν –και πάλι- τόσο άσχημα και τόσο προσποιητά-τηλεοπτικά, που τελικά εκνευρίζουν τον πολίτη και ίσως να φθάνουν στο εντελώς αντίθετο από αυτό που πρέπει να πετύχουν.

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Δημήτρης Τσορμπατζόγλου

Πρέπει να ήταν με μία μπάλα στα χέρια (οποιουδήποτε μεγέθους και χρώματος) από τότε που περπάτησε…
Αγαπάει το ποδόσφαιρο, λατρεύει το μπάσκετ το οποίο έπαιξε (όχι με μεγάλη επιτυχία…) γι’ αρκετά χρόνια στον ιστορικό ΒΑΟ, βλέπει βόλεϊ, του αρέσει το χάντμπολ, μπορεί να βλέπει με τις ώρες στίβο, καταδύσεις, ιππασία, σκοποβολή, χόκει επί χόρτου, αλλά και στον πάγο! Παρακολουθεί και πάλη, και άρση βαρών, φυσικά και πινγκ πονγκ και τέννις και … και... και...
Στο γήπεδο πήγε πρώτη φορά το 1983 σε αγώνα ΠΑΟΚ-Απόλλων Αθηνών. Μεγάλη και ωραία εμπειρία. Από το δημοτικό κρατούσε σημειώσεις, στατιστικά, πρόγραμμα αγώνων, είχε αρχείο και έκανε διάφορες αναλύσεις- συγκρίσεις.
Όλα τα άλλα ήρθαν φυσιολογικά…
Από τα 17 του το 1994, ξεκίνησε να ασχολείται με την δημοσιογραφία στην Αθλητική Μακεδονίας Θράκης, όπου τα πρώτα βήματα έγιναν από τις χαμηλές κατηγορίες του μπάσκετ. Φοβερές οι χρονιές που έκανε το ρεπορτάζ και του αγαπημένου του ΒΑΟ, σε Α2 και Α1!
Ακολούθησαν πολλά άλλα Μέσα στην Θεσσαλονίκη και όχι μόνο, εμπειρίες σε εφημερίες, ραδιόφωνα, τηλεόραση, φυσικά και στο διαδικτυο. Τα τελευταία 15 χρόνια είναι πιο κοντά στο ρεπορτάζ του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ.