Μπαρτσελόνα: Η Turkish Airlines θέλει να μπει χορηγός στη φανέλα της Μπάρτσα σύμφωνα με την Mundo Deportivo

Μπαρτσελόνα: Η Turkish Airlines θέλει να μπει χορηγός στη φανέλα της Μπάρτσα σύμφωνα με την Mundo Deportivo

Newsroom
Μπαρτσελόνα: Η Turkish Airlines θέλει να μπει χορηγός στη φανέλα της Μπάρτσα σύμφωνα με την Mundo Deportivo

bet365

Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της Mundo Deportivo η γνωστή τούρκικη αεροπορική εταιρεία διεκδικεί τον... κενό χώρο στο μανίκι της φανέλα της Μπαρτσελόνα.

Όπως είναι γνωστό η Μπαρτσελόνα έκλεισε συμφωνία με τη Spotify, τη σουηδική εταιρεία μουσικής και streaming, ως κύριο χορηγό του συλλόγου. Το deal αναμένεται να επικυρωθεί άμεσα στην έκτατη συνέλευση αντιπροσώπων που θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ακόμα περιθώριο να συνεχίσει η αναζήτηση χορηγών ακόμη για τις φανέλες της πρώτης ομάδας της Μπάρτσα ανδρών και γυναικών.

Σύμφωνα λοιπόν με αποκλειστικές πληροφορίες της Mundo Deportivo ο σύλλογος της Καταλονίας είναι σε διαπραγματεύσεις με την αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines, η οποία ενδιαφέρεται έντονα να συνεργαστεί ξανά με τον οργανισμό στον οποίο προεδρεύει ο Τζοάν Λαπόρτα. Η τουρκική αεροπορική είχε συνεργαστεί με τη Μπάρτσα μεταξύ του 2010 -στην τελευταία σεζόν του προέδρου των «μπλαουγκράνα» στην προεδρία- και του 2012.

Τώρα, όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, η εταιρεία θέλει να συνεργαστεί εκ νέου συνδέοντας την εικόνα της με αυτή της Μπάρτσα. Ο σύλλογος από πλευράς του αναζητά χορηγούς για το μανίκι της φανέλας που συνεισφέρουν μεταξύ 10 και 15 εκατομμυρίων!

Σύμφωνα με όσα είπε ο Πρόεδρος σε πρόσφατη συνέντευξη στο RAC1, υπάρχουν έως και έξι προσφορές από ισάριθμες εταιρείες. Μία από αυτές είναι αυτή της Turkish Airlines, μιας εταιρείας που εκτελεί εμπορικές πτήσεις σε περισσότερους από 322 προορισμούς, συγκεκριμένα στην Τουρκία και σε χώρες της Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής, της Βόρειας Αμερικής και της Νότιας Αμερικής. Αυτό την καθιστά την πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο για προορισμούς σε περισσότερες χώρες.

Η Turkish Airlines είναι ήδη στενά συνδεδεμένη με ελίτ αθλήματα, καθώς χορηγεί την Ευρωλίγκα και εμφανίζεται στο μπροστινό μέρος της φανέλας της Ρίβερ Πλέιτ. Είναι επίσης πάροχος ταξιδιών για κορυφαίους τουρκικούς συλλόγους όπως η Γαλατασαράι, η Τραμπζονσπόρ και η Μπούρσασπορ, μεταξύ άλλων.

Εάν καταλήξει να υπογράψει με τη Μπάρτσα για να διαφημιστεί στο μανίκι της φανέλας της πρώτης ομάδας, η Turkish Airlines θα καταλάβει αυτόν τον χώρο από έναν άλλο Τούρκο χορηγό που ήταν ο τελευταίος που διαφημίστηκε: την εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών Beko

Την περασμένη σεζόν η Beko υπέγραψε επέκταση ενός έτους στο συμβόλαιό της με τους «μπλαουγκράνα» του που λήγει στις 30 Ιουνίου αλλά αφορούσε μόνο τα προπονητικά ρούχα με αντάλλαγμα 10 εκατομμύρια. Έτσι, το μανίκι έμεινε άδειο και από τότε που έγινε πρόεδρος ο Λαπόρτα, αναζητήθηκε χορηγός για αυτό.

 

LA LIGA Τελευταία Νέα