Ο επαγγελματίας κοιτάει τη δουλειά του

Ο επαγγελματίας κοιτάει τη δουλειά του

Ο επαγγελματίας κοιτάει τη δουλειά του

bet365

Ο Βασίλης Βλαχόπουλος βάζει στην άκρη του συναισθηματισμούς και εξηγεί τη λογική της δημιουργίας της φετινής ποδοσφαιρικής ομάδας του Άρη.

Άρσεναλ - Ατλέτικο Μαδρίτης και το ποντάρισμά σου επιστρέφεται*, αν ο Ράμσεϊ σκοράρει τουλάχιστον ένα γκολ στην αναμέτρηση. (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

Πρόσφατα, στη συγκεκριμένη γωνιά καυτηριάσαμε τη διαφήμιση της πραμάτειας των μάνατζερ μέσω του Άρη. Γιατί, έπειτα από αρκετά χρόνια στον συγκεκριμένο χώρο, θα πρέπει να είσαι αφελής για να μην μπορείς να διαχωρίζεις πότε βγαίνουν τα προϊόντα στο παζάρι κι αν ένα δημοσίευμα κρύβει σκοπιμότητα. Στην επιστροφή του στη Σούπερλιγκα έπειτα από τέσσερα χρόνια και με το σκεπτικό ότι υπάρχει ενθουσιασμός και λαχτάρα παροχής αποδείξεων, στο μυαλό κάποιων, ο Άρης μοιάζει με το τέλειο θύμα.

Συν τοις άλλοις, είναι γνωστό ότι σε λίγες εβδομάδες θα ψάξει για προπονητή, αν δεν τον έχει ήδη βρει. Είναι εξίσου δεδομένο ότι θα προσπαθήσει να δημιουργήσει ποδοσφαιρική ομάδα με σκοπό την ανταγωνιστική παρουσία στη Σούπερλιγκα και πορεία που θα της δίνει το δικαίωμα επιστροφής και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Καλώς ή κακώς, αυτό είναι το μικρότερο δυνατό στο οποίο μπορεί να στοχεύει ένας σύλλογος του βεληνεκούς του Άρη.

Μεγαλύτερη αξία έχει η συζήτηση σχετικά με τη μεθοδολογία δημιουργίας της επόμενης ομάδας. Σκόρπιοι προβληματισμοί κατατέθηκαν στην ίδια γωνιά σχετικά με τα πρόσωπα που θα αναλάβουν ρόλο. Κι ελπίζουμε ότι όλα θα είναι μπροστά από τις κουρτίνες και όχι πίσω από αυτές. Οι «μυστικοί ήρωες» και οι… τεχνογνώστες που αποφεύγουν τα φώτα της δημοσιότητας και κάνουν τη δουλειά τους μακριά από αυτά δεν έχουν θέση σε κάτι υγιές και μακροχρόνιο. Οι ξεκάθαροι και εμφανείς ρόλοι δημιουργούν συνθήκες επιτυχίας. Δηλαδή, προσλήφθηκες γι’ αυτό, αυτές είναι οι αρμοδιότητές σου, αυτά τα λεφτά θα πάρεις και θα κριθείς εκ του αποτελέσματος.

Μετά τον αγώνα με τον Απόλλωνα Λάρισας, ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος σημείωσε ότι οι ποδοσφαιριστές επηρεάζονται από τα δημοσιεύματα. Έχει σημασία ποιος το είπε. Ένας παίκτης που έκανε τη δουλειά για την οποία προσλήφθηκε. Διότι έφτασε τα 14 γκολ στο Πρωτάθλημα, όπως κάθε επαγγελματίας άνθρωπος είχε τις καλές και τις κακές στιγμές στη δουλειά του, αλλά το κοντέρ έγραψε.

Η άποψή του μας βρίσκει αντίθετους γιατί ο επαγγελματίας είναι υποχρεωμένος να κοιτάει τη δουλειά του και να μην επηρεάζεται από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Κυρίως επί της περίπτωσης του Άρη όπου όλοι γνώριζαν και γνωρίζουν. Ξέρουν δηλαδή ότι φέτος δημιουργήθηκε μια ομάδα ειδικού σκοπού, από τον άνθρωπο που είναι ο μετρ των ανόδων (τον Παύλο Μυροφορίδη) σε συνεργασία με έναν προπονητή (Δημήτρης Σπανός) ο οποίος γνωρίζει την κατηγορία και χαρακτηρίζεται από την ταπεινότητα. Όλοι ήξεραν και ξέρουν ότι αυτός ο χρόνος ήταν η ευκαιρία εκτόξευσης της αγοραστικής αξίας τους μέσω της ανόδου του Άρη. (Λογικά) αντιλαμβάνονται επίσης, ότι εφόσον ο σύλλογος στοχεύσει να αλλάξει επίπεδο, θα πρέπει να βγει στην αγορά και να αγοράσει ποιότητα, αποφεύγοντας τα «εγκλήματα» του πρόσφατου παρελθόντος τα οποία τον υποχρέωσαν σε τετραετή εξορία από το προσκήνιο.

Ο επαγγελματίας μπαίνει στο γήπεδο και παίζει για τον εαυτό του, την οικογένειά του και για το επόμενο συμβόλαιο. Το είπε πρόσφατα με απόλυτη ειλικρίνεια ο Αμερικανός του ΠΑΟΚ, ο Φιλ Γκος. Είπε… «it’s money time» γιατί ξέρει ότι κυρίως την άνοιξη – στην αγορά του μπάσκετ – ο αθλητής οφείλει να παίξει για το επόμενο συμβόλαιό του.

Για να επιστρέψουμε στα του Άρη, παίκτες οι οποίοι είναι μπαρουτοκαπνισμένοι στο δεύτερο πάτωμα του ελληνικού ποδοσφαίρου, προφανώς γνωρίζουν μέχρι που περνάει η μπογιά τους. Υποψιαζόμαστε ότι έχουν κάνει εσωτερική μέτρηση δυνάμεων και ποιότητας και αντιλαμβάνονται ποιο είναι το επίπεδο που μπορούν να αντέξουν. Ο συνειδητοποιημένος αθλητής δεν επηρεάζεται από κανένα δημοσιεύματα γιατί πολύ απλά ξέρει που βαδίζει. Έχει την πνευματική διαύγεια και διαχωρίζει το εφικτό από το ανέφικτο.

Όταν ένας σύλλογος προσπαθεί να δημιουργήσει κάτι ποιοτικότερο και καλύτερο (κατά την άποψη του ανθρώπου που θα αναλάβει αυτήν την αποστολή) δεν σημαίνει ότι είναι κακοί οι ποδοσφαιριστές οι οποίοι δεν θα επιλεγούν. Στην περίπτωση αυτών του Άρη, από τη στιγμή που… τελείωσαν τη δουλειά πολύ νωρίτερα των εκτιμήσεων του καθ’ ύλην αρμοδίου Παύλου Μυροφορίδη, προφανώς και ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις. Στο τέλος της χρονιάς όμως – κι εφόσον η άνοδος εξασφαλιστεί και μαθηματικά στον εκτός έδρας αγώνα με τον Καραϊσκάκη στην Άρτα – ο καθένας θα πρέπει να κοιτάξει το μέλλον του.

Χθες επίσης, στην αποστροφή του λόγου του ο Δημήτρης Σπανός είπε ότι «εγώ ξέρω που θα είμαι του χρόνου» εννοώντας ότι δεν θα είναι στον πάγκο του Άρη. Στη συνέχεια προσπάθησε να μαζέψει την ειλικρίνειά του. Ο Σπανός δεν χρειάζεται να διαβάσει δημοσιεύματα για να μάθει ότι οι δικοί του δρόμοι με αυτούς του Άρη δεν θα συμβαδίσουν την επόμενη χρονιά. Έκανε εξαιρετικά τη δουλειά του, υποστήριξε τις αποφάσεις του όπως οφείλει να κάνει κάθε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και μένει να κάνει μια συζήτηση με τον Θόδωρο Καρυπίδη. Αυτή είναι απαραίτητη. Δεν είναι «λεπτομέρεια», αλλά η ηθική υποχρέωση απέναντι σ’ έναν άνθρωπο που έκανε τη δουλειά του.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Βασίλης Βλαχόπουλος
Βασίλης Βλαχόπουλος

Ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία στα τελευταία χρόνια της… λαδόκολλας. Χάριν οικονομίας, το λευκό χαρτί χρησιμοποιούταν σε έκτακτες και ιδιαιτέρως σοβαρές καταστάσεις, ούτως ή άλλως ήταν δυσεύρετο. Πρόλαβε τη διαδικασία αποστολής των φαξ, αλλά και τις πρώτες συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τη λαστιχένια κεραία που θύμιζαν στρατιωτικούς ασυρμάτους.

Παρακολουθεί όλες… τις μπάλες, αλλά η αδυναμία του είναι η πορτοκαλί, η σπυριάρα, λόγω της ειδοποιού διαφοράς μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Στο μπάσκετ ΠΑΝΤΑ κερδίζει ο καλύτερος. Στο ποδόσφαιρο, μπορεί να κερδίσει ο πιο τυχερός.

ΥΓ: Οσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα περιοδικά κι αν πέσουν στα χέρια του, το «Τρίποντο» ήταν, είναι και θα είναι το κορυφαίο forever and ever.