Το μεγαλύτερο ρίσκο τελικά είναι να προκαλείς τον ΠΑΟΚ!

Το μεγαλύτερο ρίσκο τελικά είναι να προκαλείς τον ΠΑΟΚ!

Το μεγαλύτερο ρίσκο τελικά είναι να προκαλείς τον ΠΑΟΚ!

bet365

Ο Δημήτρης Τσορμπατζόγλου γράφει για τις πολύ σημαντικές εξελίξεις στα τηλεοπτικά πράγματα όπου ο ΠΑΟΚ πρωτοπορεί, αναφέρεται σε ενεργούς-πιστούς φιλάθλους και στη συσπείρωση του Δικεφάλου και φυσικά σχολιάζει τη σημασία του αγώνα με τη Σλόβαν Μπρατισλάβας.

Για τον ΠΑΟΚ αυτή την περίοδο ΔΕΝ υπάρχει τίποτα σημαντικότερο από τα ματς με τη Σλόβαν Μπρατισλάβας. Ο ΠΑΟΚ παίζει κόντρα στους πρωταθλητές Σλοβακίας, παίζει με μία αήττητη ομάδα που και πέρυσι έφθασε κοντά στο δικό του μοναδικό αήττητο κατόρθωμα. Τόσο στη Σλοβακία, όσο και την άλλη εβδομάδα στην Τούμπα, ο Δικέφαλος του Βορρά παίζει έναν πολύ μεγάλο στόχο που ΠΡΕΠΕΙ να κατακτήσει.

Με αυτό ξεκινάμε και σε αυτό θα καταλήξουμε…

Από εκεί και πέρα όμως αυτές τις ημέρες οι εξελίξεις στα τηλεοπτικά είναι εντυπωσιακές και όσα έχει δρομολογήσει ο ΠΑΟΚ είναι πρωτοποριακά και συζητιούνται αναλόγως.

Γράφτηκε προχθές με την μορφή κρίσης(;) ειρωνείας (;) επίθεσης (;) ότι… «η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε επιχειρηματικό ρίσκο και περίμενε τα υπέρογκα έως παράλογα ποσά που τους έταζε προεκλογικά η προηγούμενη κυβέρνηση». Όλα αυτά συζητήθηκαν, προκάλεσαν αντιδράσεις αλλά ταυτόχρονα έδωσαν και το τελικό σύνθημα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Εκεί που πολλοί και διάφοροι λοιπόν πίστεψαν ότι έχουν κερδίσει και έχουν εγκλωβίσει τον ΠΑΟΚ σε οικονομικό επίπεδο και πανηγυρίζαν γι’ αυτό, γιατί έτσι κι’ αλλιώς στο γήπεδο έχουν πολλά χρόνια να επικρατήσουν απέναντί του, εκεί ξεσηκώνεται ο κόσμος και… να στο καπάκι η ανακοίνωση για το PAOKTV και το pay per view!

Ήταν να μην προκληθεί η ασπρόμαυρη ΠΑΕ… Προκλήθηκε, απάντησε και ήδη επικρατεί τρομερός ενθουσιασμός στις τάξεις των ΠΑΟΚτσήδων που αντιλαμβάνονται ότι αποκτούν ακόμη πιο πρωταγωνιστικο ρόλο στην στήριξη αλλά και στην υπεράσπιση της ομάδας τους!

Κάπως έτσι προέκυψαν οι 2500 συνδέσεις την πρώτη μόλις ώρα που άνοιξε το σύστημα!

Κουτί ήρθε λοιπόν στον ΠΑΟΚ όλο αυτό το σκηνικό! Ο ΠΑΟΚ αποφασίζει να κάνει το επόμενο μιντιακό και εμπορικό βήμα, ποντάροντας στον κόσμο του που… προσέξτε:

Αυτή την περίοδο σε επίπεδο συσπείρωσης είναι 100-0 μαζί του!! Αυτό εξάλλου είναι και το πολύ-πολύ μεγάλο όπλο του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια. Η απόλυτη συσπείρωση που έχει επιτευχθεί και οδηγεί όλο τον Οργανισμό εκεί που δεν έχει ξαναφθάσει ποτέ!

Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ έχουν καταλάβει το παιχνίδι που παίζεται εναντίον της ομάδας τους και από τη στιγμή που έχουν προσβληθεί από γεγονότα και ανακοινώσεις, είναι πανέτοιμοι να «απαντήσουν». (Ήδη το κάνουν και περιμένουμε τις επόμενες κινήσεις…).

Αυτό που κάνει ο ΠΑΟΚ τώρα, θα επιχειρήσουν να το κάνουν οι άλλοι σε τρία-τέσσερα χρόνια, όπως εξάλλου συμβαίνει και σε κάθε ζήτημα που αφορά τα new media και το διαδίκτυο.

Μια και αναφερθήκαμε σε αυτό και μια που τέθηκε θέμα εμπορικότητας και δημοφιλέστερων ομάδων…

Περί δυναμικής και δημοφιλέστερων ομάδων πολλά μπορεί να υποστηρίξει κανείς. Εν έτη 2019 όμως, υπάρχουν μερικά στοιχεία-αποδείξεις για το ποιοι είναι πιο ενεργοί φίλαθλοι. Ποιοι είναι πιο πιστοί. Ποιοι βρίσκονται δίπλα στις ομάδες τους με μεγαλύτερη αφοσίωση. Ή το αντίστροφο: Ποιους οι ομάδες φροντίζουν να φέρουν πιο κοντά τους.

Όλα αυτά δεν μπορούν να αμφισβητηθούν γιατί είναι απολύτως μετρήσιμα μεγέθη!

Ξεκινάμε από τα γήπεδα; Υπάρχει σημαντικότερος δείκτης παρουσίας –συμμετοχής;

Εντός γηπέδων λοιπόν, αυτό που ΔΕΝ μπορεί να αμφισβητηθεί είναι ότι: Ο ΠΑΟΚ με τα 22.154 διαρκείας του, έχει ΜΟΝΟΣ του όσα ΑΕΚ, Άρης και Παναθηναϊκός ΜΑΖΙ!! Αμφισβητεί κανείς; Όταν όλοι ανακοινώσουν επίσημα στοιχεία εδώ θα είμαστε. Για τον ΠΑΟΚ ξέρουμε πόσα έδωσε μόλις σε ένα μήνα. Οι άλλοι ακόμη συνεχίζουν… με δώδεκα, εφτά και τέσσερις χιλιάδες διαρκείας αντίστοιχα.

Πάμε και στο διαδίκτυο, στο... νέο εργαλείο δουλειάς που σχετίζεται άμεσα και με τον PAOK TV και με την εποχή και με την άμεση ενασχόληση των οπαδών με τις ομάδες τους;

Να δούμε πόσους φιλάθλους του έχει δίπλα ο ΠΑΟΚ στο διαδίκτυο, πόσοι τον ακολουθούν πιστά, πόσους εκείνος έχει ενεργοποιήσει και ποντάρει στη δύναμή τους; Δείκτης είναι και αυτός, ειδικά εν έτη 2019.

Ο ΠΑΟΚ στο you tube έχει 113.132 συνδρομητές. Ο Ολυμπιακός 109.616, ΑΕΚ και Παναθηναϊκός μαζί, είναι και πάλι κάτω από τον ΠΑΟΚ (44685 και 31243).

Στο FB ο ΠΑΟΚ έχει 498.000 κόσμο μαζί του, ο Ολυμπιακός 903.000, η ΑΕΚ 258 χιλιάδες και ο Παναθηναϊκός 309.000 πιστούς. Στο instagram ο ΠΑΟΚ έχει 209.679 ακόλουθους. Ο Ολυμπιακός 309 χιλιάδες. Η ΑΕΚ 142 χιλιάδες. Ο Παναθηναϊκός 104 χιλιάδες.

Ανάλογα τα νούμερα και στα άλλα Μέσα…

Τεράστιες οι διαφορές, ο Ολυμπιακός είναι πάντα δυνατός σε παρουσία και συμμετοχή, με τον ΠΑΟΚ να δείχνει το δρόμο και στην αξιοποίηση-ενεργοποίηση αυτών των πιστών που ζουν σε δεκάδες χώρες. Ο τρόπος που πλέον το επιχειρεί είναι επιστημονικός και είναι ένα από τα μυστικά της τεράστιας συσπείρωσης που έχει πετύχει.

Αυτά εν έτη 2019… Με νούμερα. Με παρουσίες. Με συμμετοχή! Εντός και εκτός γηπέδων!!

Και επειδή πολλοί από αυτούς θα βρεθούν στη Σλοβακία (για να το συνδυάσουμε με τα προηγούμενα, πώς...τυχαίνει εδώ και χρόνια να έχουν μαζικότερη παρουσία και στα εκτός Ελλάδας παιχνίδια σε σχέση με άλλους οπαδούς) καλό δρόμο σε όλους και πίστη γι’ αυτή την ομάδα που φέτος έχει ως στόχο την καλή πορεία και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.

Έτσι ΠΡΕΠΕΙ.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.

Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Δημήτρης Τσορμπατζόγλου

Πρέπει να ήταν με μία μπάλα στα χέρια (οποιουδήποτε μεγέθους και χρώματος) από τότε που περπάτησε…
Αγαπάει το ποδόσφαιρο, λατρεύει το μπάσκετ το οποίο έπαιξε (όχι με μεγάλη επιτυχία…) γι’ αρκετά χρόνια στον ιστορικό ΒΑΟ, βλέπει βόλεϊ, του αρέσει το χάντμπολ, μπορεί να βλέπει με τις ώρες στίβο, καταδύσεις, ιππασία, σκοποβολή, χόκει επί χόρτου, αλλά και στον πάγο! Παρακολουθεί και πάλη, και άρση βαρών, φυσικά και πινγκ πονγκ και τέννις και … και... και...
Στο γήπεδο πήγε πρώτη φορά το 1983 σε αγώνα ΠΑΟΚ-Απόλλων Αθηνών. Μεγάλη και ωραία εμπειρία. Από το δημοτικό κρατούσε σημειώσεις, στατιστικά, πρόγραμμα αγώνων, είχε αρχείο και έκανε διάφορες αναλύσεις- συγκρίσεις.
Όλα τα άλλα ήρθαν φυσιολογικά…
Από τα 17 του το 1994, ξεκίνησε να ασχολείται με την δημοσιογραφία στην Αθλητική Μακεδονίας Θράκης, όπου τα πρώτα βήματα έγιναν από τις χαμηλές κατηγορίες του μπάσκετ. Φοβερές οι χρονιές που έκανε το ρεπορτάζ και του αγαπημένου του ΒΑΟ, σε Α2 και Α1!
Ακολούθησαν πολλά άλλα Μέσα στην Θεσσαλονίκη και όχι μόνο, εμπειρίες σε εφημερίες, ραδιόφωνα, τηλεόραση, φυσικά και στο διαδικτυο. Τα τελευταία 15 χρόνια είναι πιο κοντά στο ρεπορτάζ του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ.