Η άλλη ανάγνωση των διαρκείας

Η άλλη ανάγνωση των διαρκείας

Διονύσης Δελλής
Η άλλη ανάγνωση των διαρκείας

bet365

Πως το ρεκόρ του Ολυμπιακού δείχνει με έναν ακόμη τρόπο την διαφορά δυναμικής των Πειραιωτών. Γράφει ο Διονύσης Δελλής.
Δεν είναι ο αριθμός. Το 18,562. Δεν είναι καν το ίδιο το ρεκόρ, σε πωλήσεις εισιτήριων διαρκείας στο νέο Καραϊσκάκης. Στην πραγματικότητα είναι η μια ακόμη απόδειξη της δυναμικής του Ολυμπιακού σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Είναι η οικονομική αλλά και η διοίκητική του ισχύ που μπορεί να φανεί μέσα από μια τέτοια διαδικασία. Αν παρατηρήσει κανείς με προσοχή τις επιλογές που έγιναν, μέχρι την ανακοίνωση της Τρίτης.
Προφανώς και το πρώτο ζητούμενο είναι το ενδιαφέρον, η ανταπόκριση του κόσμου. Εκείνοι αξίζουν τα εύσημα. Πόσο μάλλον σε αυτούς τους δύσκολος καιρούς που βιώνει κάθε ελληνική οικογένεια. Έχει τη σημασία του ότι ο Ολυμπιακός ξεπερνά μια συγκομιδή από το «εύπορο» καλοκαίρι του 2006, στο 2015 του τρίτου μνημονίου. Καμία σχέση τα οικονομικά δεδομένα, τότε και τώρα.
Σπουδαίο για κάθε φίλαθλο που προχωρά σε μια τέτοια κίνηση τέτοια εποχή, ανεξαρτήτως χρωμάτων και οπαδικών προτιμήσεων. Κίνηση πίστης. Σπουδαίο λοιπόν ότι βρέθηκαν κοντά είκοσι χιλιάδες άνθρωποι που διέθεσαν ένα «μαζεμένο» ποσό για να κερδίσουν μια μόνιμη θέση στο Φαληρικό γήπεδο. Χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια μεγάλη μεταγραφή (Εσιέν-Παναθηναϊκός) ή κάποιο σοβαρό γεγονός (επιστροφή στην Σούπερ Λιγκ-ΑΕΚ).
Κάθε άλλο: Αρχές Ιούλη που κυκλοφόρησαν οι κάρτες, πάνω στην «τούρλα» της πολιτικής διαπραγμάτευσης με τις τράπεζες κλειστές, οι Ερυθρόλευκοι δεν είχαν ούτε προπονητή. Και επικοινωνούσαν μάλιστα πως αν η χώρα μπει σε επιπλέον περιπέτειες θα το ρίξουν το μπάτζετ τους. Δεν φρόντισαν λοιπόν για επικοινωνιακό... εισαγωγικό σημείωμα. Στο ρεκόρ για το οποίο σήμερα δικαιολογημένα καμαρώνουν. Έκαναν κάτι δυσκολότερο, για την λογική κάθε εταιρίας. Έριξαν τις τιμές στο μισό. Και εκεί προέκυψε και η... διαφορά.
Ακόμη και όταν άλλαξε ο ΦΠΑ μέσω των νέων μέτρων, ανακοίνωσαν ότι θα επιβαρυνθούν οι ίδιοι την διαφορά. Δεν άλλαξαν τις τιμές. Ακριβώς για να μπορέσει το φίλαθλο κοινό να εξυπηρετηθεί. Άρα λοιπόν καταλαβαίνει κανείς πως οι Ερυθρόλευκοι ΕΠΕΛΕΞΑΝ από το να κερδίσουν κάποια χρήματα παραπάνω για την εταιρία τους, να δώσουν τις προϋποθέσεις ώστε να γεμίσει το γήπεδο τους.
Περισσότερα έβαλε ο Ολυμπιακός στο ταμείο του από την περσινή διάθεση των 11 χιλιάδων και κάτι διαρκείας, από ότι θα βάλει φέτος. Περισσότερα περιμένει ο Ερασιτέχνης από το σχεδόν 1 εκατ ευρώ που θα δώσει στο δικό του ταμείο η πώληση των διαρκείας, παρά η ποδοσφαιρική ομάδα. Μειώσεις στο 50% έγιναν.Προτίμησε ο νταμπλούχος να δει το γήπεδο του γεμάτο, καθόλη τη σεζόν. Αντί κάποιου επιπλέον χρηματικού ποσού. Από μια βασική πηγή εσόδων όπως είναι τα διαρκείας. Τα πρώτα «ζεστά» χρήματα που μπαίνουν στα ταμεία κάθε ΠΑΕ,πριν την έναρξη της σεζόν.
Όπως προτίμησε πέρσι τέτοια εποχή να «απενεργοποιήσει» μια άλλη βασική πηγή εσόδων. Τη διαφήμιση της φανέλας. Δεν πληρώνεται από τη UNICEF. Άφησε τον ΟΠΑΠ και ένα ποσό δύο εκατ ευρώ για να δώσει άλλα τόσα σε φιλανθρωπία. Όπως προτίμησε τον Ιούνη και ενώ ο ισολογισμός του είχε έσοδα 8 εκατ ευρώ να κάνει νέα ΑΜΚ ύψους 10 εκατ ευρώ που κάλυψε μόνος του ο Βαγγέλης Μαρινάκης, απλά για την πραγματοποίηση μεταγραφών.
Εϊναι πολύ ισχυρός ο Ολυμπιακός οικονομικά. Και αυτές είναι πράξεις που το αποδεικνύουν, όχι υποθέσεις και σχόλια. Έχει σταθεροποιηθεί σε ένα δικό του ξεχωριστό επίπεδο, και η διαφορά δεν καλύπτεται αν δεν προκύψουν ανάλογες επενδύσεις. Και αν κάποιος επικαλεστεί το Τσάμπιονς Λιγκ; Θα έχει προφανώς δίκιο. Αλλά θα λησμονεί πως η συγκεκριμένη διοίκηση δεν βρήκε αυτό το έσοδο των 25-30 εκατ ευρώ, έσοδο που είναι σχεδόν το μισό ετήσιο μπάτζετ, εξασφαλισμένο.
Τον Ολυμπιακό τον πήρε 5ο. Ο Παναθηναϊκός σαν πρωταθλητής είχε το σχετικό bonus εκείνο το καλοκαίρι. Το 2010 οι Ερυθρόλευκοι έκαναν ΑΜΚ ύψους 50 εκατ ευρώ για την επανεκκίνηση από την εποχή Κόκκαλη στην εποχή Μαρινάκη. Στον ισολογισμό του 2014 είχαν έσοδα ύψους 92 εκατ. ευρώ και κέρδη προ φόρων 7,8 εκατ ευρώ. Αυτή η αντιστοιχία λοιπόν ίσως εξηγεί τα περισσότερα... Για την απόσταση εκείνου, και των άλλων.

Οι Μάχες Των Play Off είναι στο Gazzetta.gr

Τα πιο συναρπαστικά Play Off της δεκαετίας είναι στο Gazzetta.gr! Όλα τα αθλητικά νέα για την αγαπημένη σου ομάδα, σε συνεχή ενημέρωση. Ακολούθησε το Gazzetta και θα είσαι πάντα ενημερωμένος για το πρόγραμμα των Play Off, την βαθμολογία των ομάδων, τις μεταδόσεις και φυσικά παρακολουθείτε live τα Play Off μέσα από το Game Center!

 

SUPERLEAGUE Τελευταία Νέα