bwin
 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Παναθηναϊκός: Οι καμπάνες χτυπούν αλλά ποιός τις ακούει;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον αποκρουστικό Παναθηναϊκό του Λάζλο Μπόλονι, ο οποίος δεν βελτιώνεται δημιουργικά, συνεχίζει να παίζει με την νοοτροπία μικρής ομάδας και το πληρώνει!
28/02/21 22:37
Παναθηναϊκός: Πέταξε την ευκαιρία, τον... έσβησε η έξοδος του Βιγιαφάνιες!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που πέταξε το πρώτο ημίχρονο, σπατάλησε μεγάλες ευκαιρίες στο καλό του εικοσάλεπτο και σταμάτησε να απειλεί όταν ο Μπόλονι έβγαλε εκτός γηπέδου τον Λούκας...
22/02/21 22:48
Παναθηναϊκός: Έμπλεξε γιατί πιστεύει πως θα νικά πάντα χωρίς να παίζει!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το μάθημα που πήρε ο Παναθηναϊκός από τον υπέροχο ΠΑΣ του Γιαννίκη στο Αγρίνιο, την ακατανόητη διαχείριση του ματς από τον Λάζλο Μπόλονι και την βελτίωση που πρέπει να...
18/02/21 18:37
Οι μάγκες με τα πράσινα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον ψυχωμένο και κυνικό Παναθηναϊκό που πήρε το αιώνιο ντέρμπι και έσπασε το αήττητο του Ολυμπιακού στην Λεωφόρο!
14/02/21 23:11
Eπιτέλους για πρώτη φορά πρυτάνευσε η λογική!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την σωστή απόφαση του διαιτητή Παπαδόπουλου να αναβληθεί το ΠΑΣ Γιάννινα-Παναθηναϊκός, το μόνιμο πρόβλημα των Ζωσιμάδων και τα όσα έχει ζήσει σε αυτό το γήπεδο με το ζόρι...
11/02/21 17:54
Παναθηναϊκός: Πρώτα οι Ζωσιμάδες, μετά το ντέρμπι της Λεωφόρου!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την αγωνιστική και πνευματική διαχείριση που πρέπει να κάνει ο Παναθηναϊκός ενόψει των δύο παιχνιδιών που έρχονται κόντρα σε ΠΑΣ και Ολυμπιακό.
08/02/21 18:22
O Eνγκμπακοτό σε μονομαχία με τον Νάτσο
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που πέρασε από το Περιστέρι χάρη στην τρομερή κούρσα του Νγκμπακοτό, το ιδανικό ντεμπούτο του ανέτοιμου Σανκαρέ, τον ελπιδοφόρο Νιάς και τον χαρακτήρα που...
06/02/21 23:21
Να η ευκαιρία για τον Παναθηναϊκό!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την κλήρωση του Παναθηναϊκού στο Κύπελλο και την ευκαιρία του Τριφυλλιού να φτάσει σε διεκδίκηση ενός τίτλου με μία και μόνο... υπέρβαση στα ημιτελικά!
05/02/21 18:45
Τα... παλιόπαιδα της Γάνδης
Ο Νίκος Αθανασίου σχολιάζει την απόφαση των παικτών να ζητήσουν ραντεβού με τον Αλαφούζο για τον Μπόλονι και την πραγματικότητα που πρέπει να δει κατάματα ο Παναθηναϊκός.
04/02/21 11:55