bwin
 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Κόουτς, δέκα ερωτήσεις, πριν δώσεις το Νόμπελ!
Ο Νίκος Αθανασίου σχολιάζει την Παναθηναϊκή δήλωση της χρονιάς από τον Λάζλο Μπόλονι για τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ, Γιάννη Αλαφούζο.
28/12/20 21:00
Αν ο Παναθηναϊκός πρέπει να πάρει έναν... τρελό εξτρέμ, ας πάρει τον Ουάρντα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την δίχως λογική επιλογή του Λάζλο Μπόλονι στο πρόσωπο του Λαμκέλ Ζε, τον Παναθηναϊκό που δεν έχει ανάγκη από εξτρέμ... ωρολογιακή βόμβα στα αποδυτήρια και τον Αιγύπτιο...
27/12/20 15:27
Ο Παναθηναϊκός θα βρει μπροστά του, την αδυναμία του Μπόλονι να εμπνεύσει και να επιβληθεί
Ο Νίκος Αθανασίου προσπαθεί να εξηγήσει τα όσα συμβαίνουν στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού, τις... ανταρσίες κατά του Μπόλονι και την ανάγκη να βρει η διοίκηση του συλλόγου την λύση στο πρόβλημα.
22/12/20 17:42
Ο Παναθηναϊκός δεν «είδε» τα προβλήματα και έχασε!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το άριστο διάβασμα που «κάηκε» κατά την διάρκεια του ντέρμπι, τις λεπτομέρειες που έκριναν το αποτέλεσμα και την προβληματική νοοτροπία που υπάρχει στο «τριφύλλι» παρά...
20/12/20 23:20
Η πραγματική ανάγκη του Παναθηναϊκού για τον Ιανουάριο
Ο Νίκος Αθανασίου αναλύει το ρόστερ του Παναθηναϊκού που αποδείχθηκε πως δεν είναι για πέταμα, τα μέχρι τώρα πεπραγμένα των ποδοσφαιριστών του Τριφυλλιού και γράφει για την πραγματική ανάγκη...
16/12/20 16:38
Παναθηναϊκός: Home sweet home!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΣ στην Λεωφόρο, την νέα καλή εμφάνιση του Τριφυλλιού, το άγγιγμα του σούπερ Αϊτόρ και την προβληματική νοοτροπία του Τάσου Χατζηγιοβάνη...
12/12/20 22:11
Παναθηναϊκός: Να μην την... πατήσει ο Ζαγαρίτης όπως ο Βαγιαννίδης!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για μια τεράστια ποδοσφαιρική ευκαιρία ζωής που έχει μπροστά του ο νεαρός μπακ και την σημασία του να μην... παραμυθιαστεί κατά την διαδικασία ανανέωσης του συμβολαίου του!
09/12/20 17:53
Τα... μυστικά στα γκολ του Παναθηναϊκού! (vid&pics)
Ο Νίκος Αθανασίου αναλύει τις φάσεις που έκριναν το ντέρμπι υπέρ του Παναθηναϊκού, γράφει για τις ποιοτικές ευκαιρίες του Τριφυλλιού και την μοναδική... παραφωνία!
07/12/20 16:47
Αυτός, ναι, ήταν Παναθηναϊκός!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την επικράτηση του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ, την τριάδα της μεσαίας γραμμής που έκρινε την αναμέτρηση και την ματσάρα του Βασίλη Ζαγαρίτη!
06/12/20 22:50