TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • BUNDESLIGA
  • ΤΕΛΙΚΟ

    ΦΡAΙΜΠΟΥΡΓΚ 0

    vs

    ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ 1

  • ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ -

    vs

    ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ -

  • ΣAΛΚΕ -

    vs

    ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ -

  • ΧΕΡΤΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ -

    vs

    ΑΟΥΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ -

  • ΜAΙΝΤΖ -

    vs

    ΧΟΦΕΝΧΑΙΜ -

  • ΜΠAΓΕΡΝ -

    vs

    ΦΟΡΤΟΥΝΑ ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ -

  • ΓΚΛAΝΤΜΠΑΧ -

    vs

    ΟΥΝΙΟΝ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ -

  • ΠAΝΤΕΡΜΠΟΡΝ 07 -

    vs

    ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ -

  • ΚΟΛΩΝΙΑ -

    vs

    ΛΕΙΨΙΑ -

  • ΤΕΛΙΚΟ

    ΛΕΙΨΙΑ 2

    vs

    ΧΕΡΤΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ 2

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Μαραντόνα, ο θεός του ποδοσφαίρου... αναστήθηκε στο βασίλειο των ναρκωτικών! (vid)
Ο Νίκος Αθανασίου είδε το ντοκιμαντέρ για τον Ντιέγκο Μαραντόνα στο Μεξικό και γράφει για την πιο ανθρώπινη, ποδοσφαιρική, κανονική έκδοση του κορυφαίου ποδοσφαιριστή που είδε ποτέ ο πλανήτης!
27/04/20 17:15
Έγιναν όργια εις βάρος του Παναθηναϊκού!
Με αφορμή την εισήγηση για υποβιβασμό Ολυμπιακού και Ατρομήτου με κριτήριο παιχνίδια της σεζόν 2014-2015, ο Νίκος Αθανασίου θυμάται τα όσα απίθανα έκαναν οι διαιτητές και όχι μόνο εις βάρος του...
26/04/20 12:20
Ο Παναθηναϊκός πρέπει να ποντάρει στον Μπουζούκη
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Έλληνα μέσο που έμεινε στάσιμος παίζοντας σε λάθος θέση, τον μονόδρομο του Παναθηναϊκού ενώ θυμίζει το παράδειγμα του Νάνο για την υπόθεση Ινσούα.
22/04/20 17:12
To...  μυθικό μεταγραφικό καλοκαίρι του Παναθηναϊκού το 1999
Ο Νίκος Αθανασίου ανασύρει τις παιδικές του αναμνήσεις από το πιο τρελό μεταγραφικό καλοκαίρι στην σύγχρονη ιστορία του Παναθηναϊκού και αναρωτιέται πως θα είχε γραφτεί η ιστορία αν...
17/04/20 20:49
Τα 10 ωραιότερα ευρωπαϊκά γκολ του Παναθηναϊκού! (vid & poll)
Ο Νίκος Αθανασίου διάλεξε και σας παρουσιάζει σε ένα βίντεο τα δέκα πιο όμορφα ευρωπαϊκά γκολ του Τριφυλλιού! Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο;
15/04/20 11:30
Yπερβολή να δίνεις το 10% του μνημονιακού μπάτζετ σε αριστερό μπακ
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το θέμα της παραμονής του Ινσούα στον Παναθηναϊκό, την ποδοσφαιρική λογική και τους Έλληνες που διαθέτει το Τριφύλλι και μπορεί να αναδείξει τα επόμενα χρόνια σε αυτή την...
14/04/20 19:00
Μιχαλάκη ήσουν τρέλα! (vids & pics)
Με αφορμή την συμπλήρωση 15 ετών από το τελευταίο γκολ σε ντέρμπι του Μιχάλη Κωνσταντίνου με την φανέλα του Παναθηναϊκού, ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μεγαλύτερη και τελευταία ποδοσφαιρική του...
10/04/20 19:00
Εσύ τί θυμάσαι από την ευκαιρία του Βλάοβιτς; (vid & pics)
Ο Γιώργος Καραγκούνης, ο Τάκης Φύσσας, ο Γιαν Μικάελσεν και ο Μιχάλης Τσαμπάς εξηγούν στον Νίκο Αθανασίου το πως έζησαν την μεγαλύτερη χαμένη ευκαιρία στην ιστορία του Παναθηναϊκού! Eσείς τι κάνατε;
09/04/20 18:30
Μπορείς να αναγνωρίσεις δέκα παίκτες του Παναθηναϊκού; (κουίζ)
Δέκα ποδοσφαιριστές. Όλοι με την φανέλα του Παναθηναϊκού. Ο Νίκος Αθανασίου σας ρίχνει στην μάχη του πιο «πράσινου» κουίζ! Μπορείς να κάνεις το 10/10; Χλωμό...   
08/04/20 17:00