TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • BUNDESLIGA
  • ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ -

    vs

    ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Οι νύχτες που γεννήθηκε το Ελλάς, Ευρώπη, Παναθηναϊκός! (vids)
Ο Νίκος Αθανασίου θυμάται, αναπολεί και παρουσιάζει τα παιχνίδια που γιγάντωσαν το όνομα του Panathinaikos!
29/03/20 20:01
Ποιον θα έπαιρνες στον Παναθηναϊκό από το ελληνικό πρωτάθλημα;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσους ποδοσφαιριστές ξεχώρισε από την κανονική διάρκεια του φετινού πρωταθλήματος.
26/03/20 19:14
Η συζήτηση με τον Νίκο Αθανασίου
Διαβάστε τον διάλογο του Νίκου Αθανασίου με τους αναγνώστες του gazzetta.gr για σειρές, παιχνίδια, καραντίνα και... λίγο Παναθηναϊκό!
24/03/20 20:02
Το ‘’The English Game’’ είναι το... φάρμακο στην ποδοσφαιρική στέρηση! (vids)
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το... δώρο του Netflix στους απανταχού στερημένους ποδοσφαιρόφιλους αυτού του πλανήτη, μία ποδοσφαιρική μεξικάνικη σαπουνόπερα και πέντε σειρές που δεν πρέπει να χάσεις!
19/03/20 19:06
Η Ελλάδα έχει ανάγκη από ανθρώπους σαν τον Σωτήρη Τσιόδρα
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον άνθρωπο που μέσα στην πανδημία του Κορωνοϊού αποτελεί πρότυπο υπευθυνότητας, σοβαρότητας και φάρο φωτεινό για την χώρα που πρέπει κάποια στιγμή να γίνουμε.
18/03/20 21:02
Ο έλεγχος των μεταγραφών του Παναθηναϊκού
Η κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε, το δείγμα είναι πλέον ασφαλές και ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τις πολυσυζητημένες καλοκαιρινές μεταγραφές του Παναθηναϊκού.
17/03/20 18:00
Ποιος ήταν ο mvp του Παναθηναϊκού στην κανονική διάρκεια;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον mvp του Τριφυλλιού, τους δύο…παραστάτες ενώ έχει και υστερόγραφο για τον Κορωνοϊό και την βλακεία που θα παραμένει ανίκητη στην Ελλάδα!
15/03/20 16:05
Πώς -πιθανότατα- θα είναι ο Παναθηναϊκός της νέας σεζόν
Ο Νίκος Αθανασίου σκιαγραφεί το προφίλ του «Τριφυλλιού» της σεζόν 2020-2021, καταγράφει τις μεταγραφικές προτεραιότητες, τα ερωτηματικά και την πιθανότητα έως και 11 νέων προσθηκών!
11/03/20 19:55
Τι θα είναι επιτυχία για τον Παναθηναϊκό στα πλέι-οφ
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον ρεαλιστικό στόχο του Τριφυλλιού στο μίνι πρωτάθλημα των δέκα παιχνιδιών.
07/03/20 18:48