TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • BUNDESLIGA
  • ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ -

    vs

    ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Παναθηναϊκός: Η κορυφαία 11άδα στα χρόνια του επαγγελματικού ποδοσφαίρου! (polls & vid)
Σαράντα χρόνια, δεκάδες παικταράδες, μια ομάδα όνειρο! Ο Νίκος Αθανασίου επιλέγει την αγαπημένη του «πράσινη» ενδεκάδα στα χρόνια του επαγγελματικού ποδοσφαίρου και σας καλεί να ψηφίσετε!
25/02/20 20:00
Κρατά την σκληράδα, πλήρωσε το λάθος του Ζαχίντ!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που εμφάνισε μαχητικό χαρακτήρα στην Τρίπολη, τον Νορβηγό μέσο που «κρέμασε» τους συμπαίκτες του, την στήριξη του κόσμου στον Δώνη και έχει ένα...
22/02/20 23:17
Ο Παναθηναϊκός είναι ποδοσφαιρικό... πειραματόζωο, κι αυτό θα αλλάξει μόνο όταν φύγει ο Αλαφούζος!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ που για ακόμη μία φορά τα τελευταία χρόνια ισοπεδώνει κάθε έννοια ποδοσφαιρικής λογικής, δείχνοντας την πόρτα της εξόδου στον Γιώργο Δώνη.
21/02/20 13:00
Ο Βαγιαννίδης μπορεί να μείνει, οι ισορροπίες πάλι… όχι!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τις λανθασμένες κινήσεις της ΠΑΕ στο θέμα ανανέωσης του νεαρού άσου και την εμπλοκή του Γιάννη Αλαφούζου σε σημαντικά ζητήματα που ταράζει τις εσωτερικές ισορροπίες και...
19/02/20 20:49
Καλώς τον παιχταρά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το ονειρεμένο ντεμπούτο πρωταθλήματος του Γιώργου Βαγιαννίδη και τον Παναθηναϊκό που νίκησε στο... ρελαντί τον Παναιτωλικό.
16/02/20 18:00
Κάτω από την βάση στα παιχνίδια της χρονιάς!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την μεγάλη εικόνα του Παναθηναϊκού στις αναμετρήσεις κόντρα στον ΠΑΟΚ για το Κύπελλο.
13/02/20 08:15
Μία απίθανη εκτέλεση και ο σκοπός που αγιάζει τα μέσα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το απίθανο γκολ του Αραούχο που έκρινε το αθηναϊκό ντέρμπι, την αδυναμία δημιουργίας από τον Παναθηναϊκό, την κυνικότητα του Καρέρα και την σωστή διαχείριση ενόψει ΠΑΟΚ...
09/02/20 22:51
Λαμπάδα στον Διούδη, ελβετική «ανακάλυψη»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον κατώτερο των περιστάσεων Παναθηναϊκό, τα λάθη του Γιώργου Δώνη, τον Έλληνα πορτιέρο που κράτησε ζωντανές τις όποιες ελπίδες και τον Ελβετό ρέφερι που έβαλε τον ΠΑΟΚ...
06/02/20 00:29
Μία ακόμη υπενθύμιση του γιατί είναι «τελειωμένος» από τον Παναθηναϊκό
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τα όσα είπε ο Γιάννης Αλαφούζος στην εκδίκαση της υπόθεσης των «28» του ελληνικού ποδοσφαίρου.
05/02/20 19:00