TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • PREMIER LEAGUE
  • LALIGA SANTANDER
  • BUNDESLIGA
  • TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE
  • NBA
  • LIGUE 1
  • SUPER LEAGUE 2
  • SÜPER LIG
  • PREMIER LEAGUE
  • CLUB FRIENDLY
  • UEFA EUROPA LEAGUE
  • ΦΟΡΤΟΥΝΑ ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ -

    vs

    ΧΕΡΤΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ -

  • ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ U19 -

    vs

    ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Ένα καλό ημίχρονο, μια μεγάλη νίκη και ένας «μαέστρος»!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το «διπλό» του Παναθηναϊκού στην Λάρισα, τον καταπληκτικό Γκίας Ζαχίντ, την άμυνα «ατσάλι», τα τρία πέναλτι και το μάθημα του Τάσου Χατζηγιοβάνη.
25/01/20 23:41
Μιλώντας για τον Γιασίν Αγιούμπ…
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα άκουσε να του λέει ο expert του ολλανδικού ποδοσφαίρου, Γιάννης Αναστασίου, για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Τριφυλλιού.  
24/01/20 17:41
Καλό ποδόσφαιρο ο Παναθηναϊκός, μεγάλη «μπάλα» ο Ρόκα!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον κυριαρχικό Παναθηναϊκού επί του Ατρομήτου και τον Ισπανό τεχνικό διευθυντή που έχει έρθει… φτιαγμένος στο «τριφύλλι»!
23/01/20 17:31
Σοβαρός, αποτελεσματικός, νικητής!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το διπλό του Παναθηναϊκού στα Πηγάδια, το ντεμπούτο του Ανουάρ και το εκρηκτικό ξεκίνημα του Κίκο Μακέντα στο 2020!
19/01/20 18:33
O Παναθηναϊκός νίκησε τους πάντες και πέρασε!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που επικράτησε επί του κακού του εαυτού, του επόπτη Καλύβα και του μαχητικού ΠΑΣ και έκανε το αυτονόητο, με την πρόκριση στα προημιτελικά του Κυπέλλου.
15/01/20 20:30
Ούτε να το συζητάμε!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την υποχρέωση πρόκρισης του Παναθηναϊκού αύριο κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα και αφιερώνει ένα υστερόγραφο σε διάφορους καλοθελητές εντός της ομάδας.
14/01/20 18:46
Ο Παναθηναϊκός να κάνει το αυτονόητο και την Τετάρτη!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για την εύκολη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ουραγού Πανιωνίου και τον μονόδρομο πρόκρισης επί του ΠΑΣ Γιάννινα.  
12/01/20 22:30
Soft και λίγος στον μοναδικό του στόχο!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον τραγικό Παναθηναϊκού του Δώνη που έχασε από τον ΠΑΣ της Β'Εθνικής και έκανε... ντέρμπι την ρεβάνς του ΟΑΚΑ ενώ σχολιάζει τον άθλιο αγωνιστικό χώρο των Ζωσιμάδων.
08/01/20 20:49
Το υψηλού επιπέδου ημίχρονο, το τεράστιο κενό και η διαφορά ποιότητας!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό του πρώτου ημιχρόνου στο Καραϊσκάκη, την έλλειψη λύσεων στην μεσαία γραμμή του Τριφυλλιού και την ατομική ποιότητα που έκρινε το ντέρμπι υπέρ του...
06/01/20 16:00