TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • BUNDESLIGA

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Το 2020 ο Παναθηναϊκός πρέπει να μάθει να νικά!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που αποχαιρέτισε το 2019 με ακόμη μία απώλεια βαθμών, αυτή την φορά κόντρα στον Άρη.
22/12/19 22:19
Σπουδαία αντίδραση, ανεπίτρεπτο black out!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που πήγε να γκρεμίσει μέσα σε ένα τρίλεπτο ότι έχτιζε στο Ηράκλειο αλλά και την ψυχωμένη εμφάνιση με παίκτη λιγότερο που κράτησε όρθιο το Τριφύλλι.  
18/12/19 21:29
Περέα: Η προσωποποίηση της ποδοσφαιρικής ευτυχίας
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Χουάν Χοσέ Περέα που απολαμβάνει την κάθε στιγμή στον Παναθηναϊκό και την πρώτη ύλη του Κολομβιανού που αν δουλευτεί σωστά θα φέρει γκολ και εκατομμύρια στο «τριφύλλι...
16/12/19 18:00
Νίκησε και τον κακό του εαυτό!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που παρά την μέτρια εικόνα του επιβλήθηκε της Λαμίας και επιτέλους πάτησε εξάδα ενώ βγάζει το καπέλο στον Ζοάο Νούνες και τον Χουάν Χοσέ Περέα.
14/12/19 23:00
Εύκολο γκολ και άδειο πορτοφόλι, δύσκολα πάνε μαζί!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για το δύσκολο έργο που θα έχει ο Τσάβι Ρόκα και για τις οικονομικές συνθήκες που θα περιορίζουν πάντα την δεξαμενή των διαθέσιμων μεταγραφικών επιλογών του Παναθηναϊκού.  
12/12/19 20:40
Ο Παναθηναϊκός «πονάει» πρωτίστως στην δημιουργία!
Ο Νίκος Αθανασίου εξηγεί μέσω του δείκτη xGoals πως το «τριφύλλι» υστερεί περισσότερο στο να φτιάξει «καθαρές» ευκαιρίες με ικανοποιητική συχνότητα παρά στην εκτέλεση, δεδομένο που αποτελεί ευθύνη...
11/12/19 19:13
Θα μάθει να νικάει ποτέ;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που έδωσε νέο ρεσιτάλ αφέλειας στον Βόλο και την... σοκαριστική επίδοση των τεσσάρων νικών σε έναν ολόκληρο γύρο πρωταθλήματος!
08/12/19 22:47
Πως να κερδίσεις ένα στοίχημα, χωρίς να το παίξεις;
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για τον Παναθηναϊκό που δεν βρήκε τον τρόπο να διαχειριστεί τον Γιοάν Μολό, με αποτέλεσμα ο Γάλλος εξτρέμ να βρίσκεται στην πόρτα της εξόδου.
06/12/19 11:09
Το πρώτο του Κολοβού, ο σοβαρός Νούνες και ο... τούρμπο Βαγιαννίδης!
Ο Νίκος Αθανασίου γράφει για όσα ξεχώρισε από την νίκη-πρόκριση του Παναθηναϊκού επί της Παναχαϊκής στο ΟΑΚΑ.
05/12/19 22:02