bwin
 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Ωραίος τελικός: ο μακράν καλύτερος κόντρα στον δεύτερο καλύτερο. Και 1η φορά ΟΑΚΑ!
Ο Κ. Νικολακόπουλος κάνει μέσα από το blog του στο gazzetta μία πρώτη προσέγγιση στον φετινό τελικό του Κυπέλλου!
30/04/21 11:46
O Μπρούμα
  Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για την ωραία πρόκριση του Ολυμπιακού, εστιάζοντας σε μία ξεχωριστή μονάδα του!
29/04/21 10:48
Το απίστευτο του ΠΑΣ στα α΄ ημίχρονα και το κόλπο του Ολυμπιακού με τους 16 παίκτες!
Ο Κ. Νικολακόπουλος βλέπει μέσα από το blog του στο gazzetta τη ρεβάνς του Ολυμπιακού με τον ΠΑΣ εστιάζοντας σε αρκετά διαφορετικά σημεία της.
28/04/21 13:58
ΠΑΣ Γιάννινα-Ολυμπιακός
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για τη ρεβάνς του Ολυμπιακού με τον ΠΑΣ από...διαφορετικές πλευρές!
27/04/21 12:38
Όταν ο Ολυμπιακός έχει δύο «σκυλιά του πολέμου» στη μεσαία γραμμή…
Ο Κ. Νικολακόπουλος αξιολογεί στο blog του στο gazzetta με τον δικό του τρόπο το χθεσινό ντέρμπι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ. 
26/04/21 11:08
Το Μαρτίνς-Χιμένεθ 12-2 θα παίξει ρόλο απόψε! Για καλό η, κακό των Ολυμπιακού-ΑΕΚ…
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τις ιδιαιτερότητες του αποψινού ντέρμπι στο Καραϊσκάκη.
25/04/21 12:20
Σεμέδο: «Λατρεύω τον Ολυμπιακό, είναι σ΄ ένα πρωτάθλημα που δεν το αξίζει…»
Ο Κ. Νικολακόπουλος δίνει μέσα από το blog του στο gazzetta την άλλη…μισή συνέντευξη του Σεμέδο, σχολιάζει την εικόνα του και γράφει για τους στόπερ του Ολυμπιακού ενόψει της νέα σεζόν.
24/04/21 11:29
Οι 3 ακραίοι μπακ του Ολυμπιακού κι ο "άλλος" Κρίστινσον που περιμένει στη γωνία…
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για τους Ντρέγκερ, Λαλά και Ρέαμπτσιουκ, κυρίως όμως «χαιρετίζει» την προσπάθεια του Κρίστινσον.
23/04/21 15:20
Τι μας «είπαν» χθες Βαλμπουενά, Κάιπερς, αλλά κι οι Βρουσάι, Τιάγκο…
Ο Κ. Νικολακόπουλος ψάχνει στο blog του στο gazzetta να βρει θετικά πράγματα από τον εκ νέου μέτριο χθεσινό Ολυμπιακό.
22/04/21 11:04