bwin
 
 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

 Ο Ολυμπιακός έχει μία δεξαμενή 16 εκ. ευρώ για σημαντικές λύσεις!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για τους πιθανούς επόμενους…Τσιμίκα, Μπουχαλάκη, Βρουσάι, Ανδρούτσο…
31/03/21 12:55
Η θέση του Ανδρούτσου, τι θα ήθελα να δω ως το τέλος από τον Ολυμπιακό και τα λεφτά Ραφίνια!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τα πράγματα που θα ήθελε να δει σε ατομικό επίπεδο ως το τέλος της σεζόν στον Ολυμπιακό.
30/03/21 15:21
Ο Μαρτίνς
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για τη μοναδική ευκαιρία του Μαρτίνς να κάνει ένα μοναδικό ρεκόρ στο ελληνικό ποδόσφαιρο! 
29/03/21 14:04
 «Ένα επίπεδο πάνω»…Το μήνυμα των «εκλογών» της ΕΠΟ για τον Ολυμπιακό
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta τις εξελίξεις στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τον αντίκτυπο που έχουν στον Ολυμπιακό.
28/03/21 14:41
Η Ελλάδα 20η κι όχι 15η, λόγω Έστερσουντ, Μολ, Σλόβαν, Γκαραμπάγκ κι Ομόνοιας!...
Ο Κ. Νικολακόπουλος εξηγεί κι αναλύει μέσα από το blog του στο gazzetta πώς η Ελλάδα βρέθηκε στην 20η θέση της κατάταξης της ΟΥΕΦΑ ενώ πανεύκολα θα μπορούσε να ήταν στην 15η, με δύο ομάδες στο...
27/03/21 11:34
 Η σύγκριση του φετινού με τον περσινό Ολυμπιακό στην Ευρώπη!
  Ο Κ. Νικολακόπουλος επιχειρεί μέσα από το blog του στο gazzetta μία σύγκριση της φετινής με την περσινή εικόνα του Ολυμπιακού στα Κύπελλα Ευρώπης και κάνει διαπιστώσεις.
26/03/21 14:04
Δύσκολα το παραπάνω ο Ολυμπιακός με μόνο Εμβιλά (κι από Γενάρη, Σωκράτη) και τόσες αναποδιές…
  Ο Κ. Νικολακόπουλος κάνει μέσα από το blog του στο gazzetta  την ανάλυση της εικόνας του φετινού Ολυμπιακού στα Κύπελλα Ευρώπης.
25/03/21 12:38
Ο Ελ Αραμπί
  Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τα επιτεύγματα του φετινού Ολυμπιακού και σε επίπεδο συνολικά των ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων. 
24/03/21 14:22
Οι παίκτες του Ολυμπιακού πανηγυρίζουν
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για μία νέα ιδέα του Μαρτίνς στο παιχνίδι του Ολυμπιακού.
23/03/21 15:40