TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Γιατί ο ΠΑΟΚ δεν θέλει να παιχτεί φέτος άλλο ποδόσφαιρο!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τους τέσσερις λόγους για τους οποίους ο ΠΑΟΚ δεν συμφωνεί στο να ξαναρχίσει το πρωτάθλημα. 
30/04/20 11:00
 Όταν δεν άφησαν τον Αναστασίου να διεκδικήσει τον τίτλο από τον Ολυμπιακό…
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta την πραγματικότητα της σεζόν 2014-15 σχολιάζοντας την σχετική δήλωση του Γιάννη Αναστασίου
29/04/20 12:06
Ξεκάθαρη η άποψη του προέδρου Εφετών για το Ολυμπιακός-Ατρόμητος
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta την άποψη του προέδρου των Εφετών για το Ολυμπιακός-Ατρόμητος, όπως την αποτύπωσε στο βούλευμα της υπόθεσης.
28/04/20 12:46
 Κατάθεση Σα Πίντο: Ο Φύσσας είπε ψέματα (δύο φορές)…
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta την κατάθεση του Σα Πίντο για το περιβόητο Ολυμπιακός-Ατρόμητος.
27/04/20 11:18
Το έστησε ο Μαρινάκης και δεν έδωσε το καθαρό πέναλτι στο 0-0 υπέρ του Ολυμπιακού!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για άλλο ένα δήθεν στημένο παιχνίδι, από το οποίο καταλαβαίνουμε για τι υπόθεση…υποβιβασμού του Ολυμπιακού συζητάμε!  
26/04/20 12:33
Ο Μαρινάκης "έστησε" ματς για να χάσει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα;
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για το πώς ο Ολυμπιακός κινδύνευσε να χάσει το πρωτάθλημα το 2015, με…χειραγώγηση αγώνα από τον Μαρινάκη!!!
25/04/20 12:00
Θα είναι λάθος αν κρίνουμε τον Μαρτίνς από τις δύο μεγάλες νίκες του Ολυμπιακού…
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta την αποδοχή που πλέον τυγχάνει απ΄ όλους ο Πέδρο Μαρτίνς και το μέλλον του στον Ολυμπιακό.
24/04/20 15:08
Θα γελάνε και τα δικαστικά έδρανα για το Ολυμπιακός-Ατρόμητος…
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta την παραπομπή του Ολυμπιακού στην Επιτροπή Δεοντολογίας για το προ...πενταετίας αγώνα με τον Ατρόμητο.
23/04/20 12:04
Playoffs με πέντε κι όχι δέκα αγωνιστικές!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για το εναλλακτικό σχέδιο διεξαγωγής των playoffs.
22/04/20 13:13