TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • BUNDESLIGA

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Gazzetta Bloggers

Στο Διαιτητικό ο Ολυμπιακός για τον τίτλο, αν η Λίγκα κάνει πραξικόπημα!
Ο Κ. Νικολακόπουλος εξηγεί κι αναλύει μέσα από το blog του στο gazzetta τι θα γίνει με την ανάδειξη του πρωταθλητή Ελλάδας στο απευκταίο ενδεχόμενο να διακοπεί οριστικά η σεζόν.
31/03/20 12:17
Τελικά ο Μαρτίνς είχε δίκιο στη διαχείριση των Γκιγιέρμε και Ελ Αραμπί;
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta περί Μαρτίνς, Γκιγιέρμε κι Ελ Αραμπί!
30/03/20 15:54
11 «σημειώσεις» περί πωλήσεων κι Ολυμπιακού...
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta 11  σημειώσεις του με αντικείμενο το θέμα των πωλήσεων βασικών παικτών του Ολυμπιακού.
29/03/20 13:18
Ο Μαρτίνς, οι Τσούμιτς-Κωστή-Νίκολιτς κι οι άλλοι 19 δανεικοί του Ολυμπιακού!
  Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τους 23 δανεικούς του Ολυμπιακού και την ιδιαιτερότητα τριών εξ αυτών!
28/03/20 11:20
Ποιο VAR, πάντοτε είναι πρωτίστως θέμα διάθεσης του διαιτητή απέναντι σου…
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta περί διαιτησίας, με ένα πιο χαλαρό, αλλά και ψύχραιμο μάτι.
27/03/20 13:50
Η εξαίρεση του Ολυμπιακού με τη ρήτρα για τον Σα και τα 13 εκ. εν τη παλάμη!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta για τα λεπτομέρειες μίας ιδιαίτερης συμφωνίας του Ολυμπιακού με τον Ζοσέ Σα.
26/03/20 11:55
Η καλύτερη ενδεκάδα του φετινού πρωταθλήματος!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta την ιδανική γι΄ αυτόν ενδεκάδα του φετινού πρωταθλήματος στην κανονική  διάρκεια του (26 αγωνιστικές)
25/03/20 13:21
Προπονητής που πήρε πρωτάθλημα στην Ελλάδα, δεν έμεινε! Η μεγάλη πρόκληση για τον Ολυμπιακό!
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta δέκα πράγματα για το θέμα προπονητή στον Ολυμπιακό.
24/03/20 13:01
Τι έκανε ο Ολυμπιακός του Μαρτίνς σε 160 λεπτά με παίκτη λιγότερο…
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta τα δεδομένα που έχει ο Ολυμπιακός με τον Μαρτίνς στον πάγκο, παίζοντας με δέκα παίκτες και βγάζει συμπεράσματα.
23/03/20 12:55