Gazzetta Bloggers

Η ευκαιρία καριέρας του Μπα και το δίδυμο με τον Σισέ
Ο Κ. Νικολακόπουλος αναλύει στο blog του στο gazzetta την περίπτωση του Μπα στον Ολυμπιακό, σε σχέση με τον Μεριά, αλλά και τον Σισέ.
29/02/20 10:49
Μόνο η  Μπάρτσα, η Μπάγερν κι ο Ολυμπιακός!
Ο Κ. Νικολακόπουλος σχολιάζει στο blog του στο gazzetta τη μυθική πρόκριση του Ολυμπιακού μέσα στο Λονδίνο!
28/02/20 11:35
Όταν ακόμη κι όταν χάνει ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη είναι για ένα κλικ...
Ο Κ. Νικολακόπουλος βλέπει μέσα από το blog του στο gazzetta με το δικό του τρόπο τη ρεβάνς του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ.  
27/02/20 11:03
Η πρώτη χωρίς Σεμέδο και το κακό χούι του Ολυμπιακού στην Ευρώπη
Ο Κ. Νικολακόπουλος προσεγγίζει μέσα από το blog του στο gazzetta με τον δικό του τρόπο τη ρεβάνς του Ολυμπιακού στο Λονδίνο. 
26/02/20 10:41
 Ο Ραντζέλοβιτς τελικά μπορεί να έχει άστρο!
Ο Κ. Νικολακόπουλος γράφει στο blog του στο gazzetta δέκα πράγματα για τον νεαρό εξτρέμ του Ολυμπιακού, που…χώθηκε στη φάση του χρυσού γκολ στην Τούμπα!
25/02/20 12:19
Κάπως έτσι ο Μαρτίνς μετέτρεψε το 0-0-6 του Ολυμπιακού σε 2-3-1…
Ο Κ. Νικολακόπουλος αναλύει στο blog του στο gazzetta με τον τρόπο του το χθεσινό ντέρμπι και την τεράστια νίκη του Ολυμπιακού.
24/02/20 11:23
Με Περέϊρα, στην Τούμπα 24-1 τα πέναλτι και 14-3 οι αποβολές. Η σύγκριση με Καραϊσκάκη
Ο Κ. Νικολακόπουλος συγκρίνει στο blog του στο gazzetta τα διαιτητικά πεπραγμένα στην Τούμπα και στο Καραϊσκάκη στην τριετία στην οποία είναι αρχιδιαιτητής ο Μέλο Περέϊρα
23/02/20 11:29
Το 8-5-0 του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ, μετά από Ευρώπη!
Ο Κ. Νικολακόπουλος καταγράφει στο blog του στο gazzetta μία ιδιαίτερη παράδοση των ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ και τι αποτέλεσμα "δείχνει" για το αυριανό μεγάλο παιχνίδι!
22/02/20 11:26
Το πρόβλημα του Ολυμπιακού φέτος είναι πάντα το ίδιο…
Ο Κ. Νικολακόπουλος αναλύει στο blog του στο gazzetta την εικόνα του Ολυμπιακού χθες με την Άρσεναλ, σε σχέση με το πιο σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού του.
21/02/20 10:59