Gazzetta Bloggers

Να σου λέω έλα, να μιλάς για τρέλα...
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για ένα απόλυτα «κιτρινόμαυρο» διήμερο σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ και χάντμπολ (και όχι στην βουλή), εστιάζει στην επιστροφή του Αραούχο και έχει υστερόγραφα.
31/01/20 13:04
Η Α.Ε.Κ. (που) δεν κέρδισε, ο Ολυμπιακός (που) «έχασε»!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για το βαρετό και soft ντέρμπι μεταξύ της Ένωσης και των «ερυθρόλευκων», εστιάζει στον Καρέρα που δεν... τράβηξε, στα υπόλοιπα πρόσωπα ενώ έχει υστερόγραφα.
27/01/20 13:39
Ο Σιμάνσκι και η «όμορφη» Α.Ε.Κ. του Καρέρα!
Ο Γιώργος Τσακίρης υπογραμμίζει την πρόοδο της Ένωσης επί των ημερών του Ιταλού τεχνικού, εστιάζει στο new entry (και όχι μόνο) και γράφει για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, ενώ έχει υστερόγραφα...
23/01/20 09:09
Ο (υπ)αρχηγός της Α.Ε.Κ. και επιτέλους προπονητής!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Ένωση και το ποδόσφαιρο που απαιτείται πάντα κανονικός προπονητής (όπως αποδεικνύεται με τον Καρέρα), εστιάζει σε πρόσωπα και έχει υστερόγραφα.
20/01/20 10:28
Α.Ε.Κ. με προσωπικότητα Καρέρα και η επιστροφή του Ζήση!
Ο Γιώργος Τσακίρης πήγε στην Τρίπολη, εστιάζει σε όσα είδε εκεί και τα συμπεράσματα για την ομάδα του Ιταλού τεχνικού και φυσικά πανηγυρίζει για το come back μιας μεγάλης αγάπης
17/01/20 12:50
Και μπαμ και μπουμ οι... πιστολιές!
Ο Γιώργος Τσακίρης εστιάζει στον μεγάλο κερδισμένο (σ.σ.: Καρέρα) στην Τούμπα, στο ξεγύμνωμα και τον εξευτελισμό όλων έπειτα από μια ακόμη κλοπή της ΑΕΚ απ' τους... λιμανίσιους και έχει υστερόγραφα.
13/01/20 13:16
Ο κατάλληλος Ίβιτς που δεν φτάνει και... το ματς στην Τούμπα!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για τον Σέρβο τεχνικό διευθυντή που αποδεικνύει ότι είναι η σωστή επιλογή αλλά χρειάζεται και τη διοίκηση, για το ματς της Α.Ε.Κ. στην Θεσσαλονίκη και έχει υστερόγραφα
09/01/20 18:01
Όλο το... 2020 η στιγμή Λιβάια - Βέρντε!
Ο Γιώργος Τσακίρης γράφει για την Α.Ε.Κ. που δεν εντυπωσίασε αλλά κέρδισε, για τον κάκιστο Τάσση, τον εκπληκτικό Κροάτη και τον Ιταλό που ΔΕΝ γίνεται να μην ξεκινά, ενώ έχει υστερόγραφα
05/01/20 20:00
Α.Ε.Κ.: Η ομάδα της δεκαετίας! (polls)
Ο Γιώργος Τσακίρης επιλέγει τους κορυφαίους 11 που φόρεσαν την φανέλα με τον Δικέφαλο Αετό για την δεκαετία που έφυγε και σας δίνει δικαίωμα επιλογής της δικής σας top 11αδας!
04/01/20 13:00