Η ομάδα του Τορόντο επικράτησε αυτής του Μαϊάμι με 107-103, με την φάση στην οποία πρωταγωνίστησε ο Κέλι Ολίνικ να «σηκώνει» πολλή κουβέντα.
Ο παίκτης των Χιτ χρεώθηκε με flagrant foul 1, καθώς ο διαιτητής του αγώνα, Ντέιβιντ Γκούθρι, δεν θεώρησε ότι πήγε για την μπάλα. Τότε, το σκορ ήταν 92-92, με 06:56 να απομένουν για το τέλος. Ο Κάιλ Λόουρι έβαλε δύο βολές για το 92-94 και κατευθείαν ο Σερτζ Ιμπάκα με λέι απ έκανε το 92-96.
Referee David Guthrie says he shouldn’t have called a flagrant foul on Kelly Olynyk on this play, per @ByTimReynolds pic.twitter.com/rMKwYW9VoR
— NBA Central (@TheNBACentral) August 3, 2020
Μετά την αναμέτρηση, όμως, ο διαιτητής παραδέχθηκε πως έκρινε λάθος τη φάση.
«Όσον αφορά αυτή τη φάση, στο replay κρίναμε πως ο Ολίνικ ήταν επιθετικός και είχε επαφή με το πρόσωπο του Κάιλ Λόουρι. Κατά την κρίση μου, ένιωσα ότι είχε τα κριτήρια για flagrant foul 1. Μετά το παιχνίδι, το είδα ξανά και το σκέφτηκα περισσότερο. Πλέον, πιστεύω πως είναι περισσότερο μια φυσική φάση, ότι πάει για την μπάλα και πως η επαφή δεν συναντά τα κριτήρια για flagrant foul 1. Ξέρω πως η λίγκα θα εξετάσει το βίντεο, όπως κάνει πάντα, και θα πάρει τις αποφάσεις της, σχετικά με το τι ήταν αυτή η φάση. Αλλά εμείς πήραμε τις αποφάσεις μας στην εξέλιξη του αγώνα», είπε σχετικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
Χιτ - Ράπτορς 103-107: Οι Καναδοί το ντέρμπι με ρεκόρ καριέρας του ΒανΒλιτ!
-
Χιτ - Ράπτορς: Ο Λόουρι ρίχνει τάπα και ευστοχεί σε τρίποντο στον αιφνιδιασμό! (vids)