Η διευκρίνιση της EuroLeague για τη διαρροή των views: «Ανακριβή τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν»

1
Η EuroLeague προχώρησε σε επίσημη διευκρίνιση όσον αφορά τα views των social media που διέρρευσαν τις προηγούμενες ημέρες, εξηγώντας πως τα στοιχεία που κυκλοφόρησαν δεν αντανακλούν με ακρίβεια τις προβολές των ομάδων ούτε τα συνολικά στοιχεία της λίγκας, παρουσιάζοντας τα ακριβή δεδομένα.

H EuroLeague Basketball προχώρησε σε διευκρίνιση αναφορικά στα δεδομένα των social media που διέρρευσαν τις προηγούμενες ημέρες και αφορούν τις 18 ομάδες που συμμετέχουν στη διοργάνωση, ενημερώνοντας για τα επίσημα στοιχεία των προβολών.

Παράλληλα, η διοργανώτρια αρχή εξήγησε σε επίσημο τόνο πως τα στοιχεία προέρχονταν από εμπιστευτική έκθεση και διερευνά την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης διαρροής που την υποχρέωσε να προχωρήσει σε επίσημη διευκρίνιση.

Η ανακοίνωση της EuroLeague Basketball

Με αφορμή τα δεδομένα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που δημοσιεύθηκαν από διάφορα Μέσα στην Ελλάδα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Euroleague Basketball επιθυμεί να προβεί στην εξής διευκρίνιση:

  • Τα δεδομένα που αφορούν τις προβολές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για κάθε συμμετέχουσα ομάδα, όπως δημοσιεύθηκαν από διάφορα ελληνικά Μέσα, προέρχονται από εμπιστευτική έκθεση.
  • Η Euroleague Basketball διερευνά επί του παρόντος την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης διαρροής και θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν στο μέλλον.
  • Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντανακλούν με ακρίβεια τις προβολές βίντεο των ομάδων που συμμετέχουν στην Turkish Airlines EuroLeague ούτε τα συνολικά στοιχεία της λίγκας. Η έκθεση που μοιράστηκε στις 18 συμμετέχουσες ομάδες περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνέπειας στα σχετικά δεδομένα.
  • Τα ακριβή στοιχεία προβολών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη λίγκα και τις ομάδες της για την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2024 και βασισμένα αποκλειστικά σε Facebook, Instagram (εξαιρουμένων των Stories) και X, τις ίδιες πλατφόρμες που αξιολογήθηκαν και στην αρχική έκθεση -σύμφωνα με την Blinkfire, είναι τα εξής:

Turkish Airlines EuroLeague: 376.7 εκατομμύρια προβολές.

 

Προβολές ανά ομάδα

  • Παναθηναϊκός AKTOR: 90 εκατ.
  • Παρτιζάν 84.1 εκατ.
  • Ερυθρός Αστέρας: 73.5 εκατ.
  • Ζαλγκίρις Κάουνας: 63.4 εκατ.
  • Ρεάλ Μαδρίτης: 59 εκατ.
  • Ολυμπιακός: 55.2 εκατ.
  • Φενέρμπαχτσε: 50.4 εκατ.
  • Μπαρτσελόνα: 48.1 εκατ.
  • Παρί: 44.8 εκατ.
  • Μπασκόνια: 22,5 εκατ.
  • Μονακό: 20.9 εκατ.
  • Μπάγερν Μονάχου: 20.5 εκατ.
  • Μακάμπι: 13.8 εκατ.
  • Βιλερμπάν: 10.8 εκατ.
  • Βίρτους Μπολόνια: 8.1 εκατ.
  • Αναντολού Εφές: 6.9 εκατ.
  • Αρμάνι Μιλάνο: 5.4 εκατ.
  • Άλμπα Βερολίνου: 3.1 εκατ.

Όλες οι συμμετέχουσες ομάδες έχουν λάβει τις επικαιροποιημένες και ορθές εκθέσεις.

@Photo credits: ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ / EUROKINISSI

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.