EuroLeague: Εκτόξευσε την κινητικότητα στα social media κατά τη διάρκεια του Final Four

Newsroom
Ο Γιουλ χαρισε στην ρεαλ την ευρωλίγκα
Η EuroLeague κατέγραψε περισσότερα από 168 εκατομμύρια impressions και 63 εκατομμύρια video views σε όλες τις πλατφόρμες της κατά τη διάρκεια του Final Four στο Κάουνας.

Το Final Four στο Κάουνας κατέγραψε εντυπωσιακή κινητικότητα στα social media της EuroLeague, καταγράφοντας περισσότερα από 168 εκατομμύρια impressions και 63 εκατομμύρια video views στα social media.

Επίσης η επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης σημείωσε άνοδο κατά 44.1% όσον αφορά τους unique users ενώ η EuroLeague Basketball είδε τους ακόλουθούς της στα social media να αυξάνονται κατά 17%.

Διάβασε όλα τα τελευταία νέα της αθλητικής επικαιρότητας. Μάθε για όλους τους live αγώνες σήμερα και δες τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας και της εβδομάδας μέσα από το υπερπλήρες Πρόγραμμα TV του Gazzetta.