Η τελευταία μάχη Ferrari-McLaren (pics,vid)

Η τελευταία μάχη Ferrari-McLaren (pics,vid)

Ο Φελίπε Μάσα αποφάσισε να αποσυρθεί από τη Formula1 και το G-Weekend Journal κάνει ένα... flashback και θυμάται το 2008, όταν ο Βραζιλιάνος έφτασε... στην πηγή αλλά νερό δεν ήπιε σε μία χρονιά που είδαμε την τελευταία μάχη της Ferrari με τη McLaren.

Επιμέλεια:

Πριν από μερικές εβδομάδες ο Φελίπε Μάσα ανακοίνωσε την απόφασή του να βάλει τέλος στην πολυετή καριέρα του στη Formula1, η οποία ξεκίνησε το 2002. Κατά τη διάρκεια αυτής δεν κατάφερε να κατακτήσει έναν τίτλο, αν και έφτασε πάρα πολύ κοντά το 2008. Ο Βραζιλιάνος είχε την καλύτερη σεζόν της καριέρας του, βρέθηκε... στην πηγή, αλλά νερό δεν ήπιε ποτέ, αφού ο Λιούις Χάμιλτον του έκλεψε την πρωτιά για μόλις έναν βαθμό.

Ωστόσο, πολλοί θα θυμούνται εκείνη τη χρονιά, όχι επειδή η μάχη ήταν μεταξύ του νυν πιλότου της Williams και του Βρετανού, αλλά διότι ήταν η τελευταία μάχη μεταξύ της Ferrari και της McLaren. Για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους, οι φαν των δύο ομάδων... ψοφάνε να βλέπουν μεταξύ τους... κόντρες, με δεδομένο ότι είναι οι δύο πιο ιστορικές ομάδες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και πως στο παρελθόν έχουμε δει επικές μάχες μεταξύ τους για τη νίκη και το πρωτάθλημα.

Με άλλα λόγια, προτιμότερο να μην τις βλέπουν καθόλου τώρα που απλά... χαροπαλεύουν, η μεν Scuderia για να πιάσει τη Mercedes και η δε ομάδα του Γουόκινγκ για να λύσει τα προβλήματα της Honda. Αμφότερες θέλουν να επανέλθουν στο προσκήνιο και γι' αυτό το G-Weekend Journal κάνει ένα... flashback και θυμάται τι συνέβη στην τελευταία μεγάλη μάχη μεταξύ Ιταλών και Βρετανών στην F1.

Δεν έδειξε κάτι το ξεκίνημα

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Το ξεκίνημα του πρωταθλήματος δεν προμήνυε ότι θα έχουμε τόσο συναρπαστικό φινάλε. Όταν λέμε ξεκίνημα εννοούμε τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν, στους οποίους ο Μάσα είχε το απόλυτο στις εγκαταλείψεις και ο Χάμιλτον μέτρησε 1 νίκη και 1 πέμπτη θέση έχοντας πάρει ένα προβάδισμα στη βαθμολογία.

Πήρε τα πάνω του ο Μάσα

Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος δεν είχε πει την τελευταία του λέξη, ενώ ακόμα ήταν νωρίς, και στη συνέχεια άρχισε να παίρνει τα πάνω του. Για την ακρίβεια, στους επόμενους πέντε αγώνες έφτασε σε δύο νίκες και τέσσερις παρουσίες στο βάθρο, τη στιγμή που ο Βρετανός είχε την πρώτη του εγκατάλειψη στον Καναδά για να έρθουν τα... πάνω κάτω και ο τότε πιλότος της Ferrari να δει πως έχει μία ευκαιρία για τον παρθενικό τίτλο της καριέρας του.

Βίοι αντίθετοι με εξαιρέσεις

Στα Γκραν Πρι που ακολούθησαν είχαμε κυρίως... βίους αντίθετους για τους δύο αντιπάλους. Αυτό διότι μία έπαιρνε βαθμούς ο ένας και ήταν εκτός ο άλλος και μία γινόταν το αντίστροφο. Με άλλα λόγια έπαιζαν το... πάρε-χάσε πόντους για να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα. Κάτι που γινόταν από τη Γαλλία μέχρι και τον προτελευταίο αγώνα στην Κίνα για να μένουν αμφότεροι στο... κόλπο και να εναλάσσονται στις δύο πρώτες θέσεις. Βέβαια, υπήρξαν και εξαιρέσεις, αφού σε Γερμανία, Ευρώπη (Βαλένθια), Βέλγιο, Ιταλία και Κίνα βαθμολογήθηκαν και οι δύο.

Το επικό φινάλε

 

Έτσι, φτάσαμε στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, που τότε διεξήχθη στο Ιντερλάγκος της Βραζιλίας. Τι πιο ιδανικό για τον Μάσα από το να κατακτήσει τον τίτλο μέσα στο... σπίτι του και να πανηγυρίσει μαζί με τους οπαδούς του! Ωστόσο, ο Χάμιλτον είχε άλλη άποψη. Τι ακριβώς έγινε;

Ο μεν Βραζιλιάνος (δεύτερος με 87 βαθμούς) ήθελε μόνο νίκη και συνάμα έκτη θέση του αντιπάλου του, καθώς έτσι θα ισοβαθμούσαν και με μία νίκη παραπάνω (6 εναντίον 5) θα υπερτερούσε. Από την άλλη, στον Βρετανό (πρώτος με 94 πόντους) αρκούσε να τερματίσει πέμπτος. Εδώ να υπενθυμίσουμε ότι το τότε σύστημα βαθμολόγησης ήταν 10-8-6-5-4-3-2-1 για τις πρώτες οχτώ θέσεις.

Αμφότεροι έκαναν το καθήκον τους και τελικά κερδισμένος βγήκε ο τότε πιλότος της McLaren σ' έναν επεισοδιακό αγώνα με βροχή, στεγνό και ξανά βροχή στο τέλος. Ο Μάσα έκανε ό,τι μπορούσε και πέτυχε τον στόχο του, που ήταν το υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αλλά ο Χάμιλτον έπραξε το ίδιο και είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, τη στιγμή που στάθηκε και λίγο τυχερός, αφού για μεγάλο διάστημα του αγώνα ήταν έβδομος και έβλεπε τα όνειρά του για πρωτάθλημα να πηγαίνουν... στράφι.

Ωστόσο, κυριολεκτικά στο... νήμα ήταν αυτός που πανηγύρισε, καθώς στην τελευταία στροφή στον τελευταίο γύρο από έκτος βρέθηκε πέμπτος με την προσπέραση στον Τίμο Γκλοκ και με τα αποτελέσματα εκείνα είχαμε 98-97 στη βαθμολογία υπέρ του Χάμιλτον. Μάλιστα, είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι με το πέσιμο της καρό σημαίας στη Ferrari πανηγύριζαν, αλλά τους κόπηκε αμέσως η χαρά μόλις... πήραν χαμπάρι ότι ο Μάσα είχε χάσει τον τίτλο από τον σχεδόν ρούκι τότε Χάμιλτον, ο οποίος ήταν μόλις στη δεύτερη σεζόν της καριέρας του στην F1.

Η μάχη των κατασκευαστών

Αυτή ήταν, λοιπόν, η τελευταία μάχη των Ferrari και McLaren στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ παγκοσμίως, αν και στους κατασκευαστές η ομάδα του Μαρανέλο πήρε πίσω το... αίμα της και βρέθηκε στην κορυφή αντ' αυτής του Γουόκινγκ με 172 πόντους έναντι 151. Έτσι, οι δυο τους μοιράστηκαν από έναν τίτλο και βίωσαν μία επική μάχη μέχρι τέλους, την οποία ελπίζουμε να ξαναδούμε στο μέλλον (εννοώντας μεταξύ των δύο συγκεκριμένων ομάδων και όχι τον... εμφύλιο της Mercedes).

Επόμενα Άρθρα

 Navarino Challenge: Το απόλυτο 3ήμερο αθλητικού τουρισμού

Navarino Challenge: Το απόλυτο 3ήμερο αθλητικού τουρισμού

Το Gazzetta Weekend Journal σας ξεναγεί στο Navarino Challenge που έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Μεσσηνία και δικαίωσε τη φήμη της καλύτερης διοργάνωσης αθλητικού τουρισμού στην Ελλάδα.

Ευθανασία, ένας αξιοπρεπής θάνατος;

Ευθανασία, ένας αξιοπρεπής θάνατος;

«Ε, διάολε, στο θάνατό σου πρέπει να ’σαι ελεύθερος!». Ο τρόπος που «αναχώρησε» ο Αλέξανδρος Βέλιος σόκαρε, αλλά και προβλημάτισε εκατομμύρια κόσμου! Το G-Weekend Journal... αρχίζει μια ξετυλίγει το κουβάρι ενός...