Με αρμονία και μέτρο! (pics)

Με αρμονία και μέτρο! (pics)

Το Gazzetta Weekend Journal συνάντησε την καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μαρίνα Αθανασίου και μας εξήγησε πως μπορούμε ν' αποβάλουμε την πίεση και το άγχος της καθημερινότητας και να βρούμε την ισορροπία μας!

Η καθημερινότητά μας πολλές φορές μοιάζει με ταινία στο fast forward! Ρουτίνα, εργασία, γραφείο, τρέξιμο κι ελάχιστος ποιοτικός ελεύθερος χρόνος. Οι καιροί είναι δύσκολοι κι οι περισσότεροι δίνουμε περισσότερο βάση στη δουλειά μας. Αλήθεια, ποια ήταν η τελευταία φορά που σκέφτηκες τον εαυτό σου;

Βρισκόμαστε σε μία εποχή που το άγχος είναι μέρος της καθημερινότητά μας και το Gazzetta Journal βρήκε τη λύση για να βρείτε ξανά την χαμένη σας αρμονία.

Έτσι, συναντήσαμε τον πιο positive άνθρωπο! Η Μαρίνα Αθανασίου, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κι Αθλητισμού μας εξήγησε πως μπορούμε να αποβάλουμε τον άγχος μέσω της άσκησης και μας σύστησε την πρωτοποριακή μέθοδος εκγύμνασης, Physio Kinetic Training. Tην απόλυτη ευεξία του ανθρώπινου οργανισμού!

Η άσκηση είναι αντίδοτο στο καθημερινό στρες και την κατάθλιψη;  
Το στρες αφορά το αίσθημα που έχουμε όταν δεχόμαστε πιέσεις είτε από το εξωτερικό περιβάλλον είτε από τον εαυτό μας. Ο τρόπος που το χειριζόμαστε δείχνει εάν ξεπερνά τα φυσιολογικά επίπεδα. Σε περίπτωση που τα υπερβαίνουμε τότε μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνο για την υγεία μας. Η ανάλογη ΑΣΚΗΣΗ ασκεί χαλαρωτική δράση στο σώμα, δίνει την αίσθηση του αυτοελέγχου και αυτός είναι ένας ισχυρός μηχανισμός για να αντεπεξέρχεται σε στρεσογόνες & αγχώδεις καταστάσεις. Εδώ θα πρότεινα φυσικές δραστηριότητες που ανακουφίζουν από την ένταση, προγράμματα γυμναστικής που ρυθμίζουν τις αναπνοές και χόμπι μη ανταγωνιστικά που δημιουργούν αίσθημα ευφορίας, χαράς και απόλαυσης. Προτεινόμενα είδη: Κολύμβηση, Περίπατος, Αερόβια προγράμματα, yoga-pilates, Σπορ, Υπαίθρια άσκηση, Ειδικά προγράμματα άσκησης, δημιουργίας και αναψυχής.

Η κατάθλιψη είναι ένα επίμονο αίσθημα θλίψης, απογοήτευσης και ανημποριάς. Επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι αποτελεί μία από τις κύριες αιτίες για πολλά νοσήματα (θανάτου) παγκοσμίως. Αποτελεί τη σύγχρονη μάστιγα της εποχής μας. Μεγάλο ποσοστό πασχόντων έχει πλήρη άγνοια για την πάθησή του. Τον Ιανουάριο του 2013 ο Ψυχίατρος John Ratey από το Harvard Medical School παρουσίασε συγκεντρωμένες στο βιβλίο του “Η νέα Επιστήμη της Άσκησης & του Εγκεφάλου” όλες τις έρευνες των τελευταίων ετών από μεγάλα Πανεπιστήμια πάνω στα οφέλη από την συστηματική άσκηση. Η ΣΩΜΑΤΙΚΉ ΑΣΚΗΣΗ έχει δείξει πολύ θετικά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης  της ψυχικής κατάστασης και των νοητικών λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού συνδυασμένη μάλιστα με πολλαπλά οφέλη. Κατά τη διάρκεια της άσκησης υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός βιολογικών λειτουργιών και βιοχημικών αντιδράσεων που συμβαίνουν. Παρέχει μία ποικιλία φυσιολογικών θετικών επιδράσεων όπως: μείωση καρδιοαγγειακού κινδύνου, ρύθμιση σωματικού βάρους, μείωση της κόπωσης, δράση ενάντια στα σημάδια γήρανσης, μείωση κινδύνου απώλειας μνήμης και γενικότερη βελτίωση της ζωής. Βοηθάει στην αύξηση νευροδιαβιβαστών όπως η σεροτίνη, η ντοπαμίνη και η νορεπινεφρίνη που σχετίζονται με την καλή ψυχική διάθεση, δημιουργώντας καλύτερη αίσθηση, μια πιο θετική στάση ζωής και ευεξία, γνωρίσματα που λείπουν απ΄ όσους πάσχουν από κατάθλιψη. Άρα αναμφίβολα η Άσκηση είναι το φυσικό αντίδοτο στο στρες & την κατάθλιψη σε συνδυασμό θα συμπλήρωνα με την Μεσογειακή Διατροφή αφού ευρήματα τελευταίων ερευνών από μελέτες στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας με επικεφαλή την Dr Natalie Paretta έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι  έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες η κατανάλωση φυσικών τροφίμων, φρούτα, λαχανικά, ψάρια με  Ω3-λιπαρά  ενώ η κατανάλωση λευκής ζάχαρης, λίπη, κρέατα, γαλακτοκομικά με υψηλή περιεκτικότητα λίπους δημιουργεί περισσότερες πιθανότητες κατάθλιψης.

Τι θα έλεγες σ' όσους βρίσκουν κάθε μέρα κι από μία νέα δικαιολογία για να... χάνουν τον δρόμο προς το γυμναστήριο;

Θα τους έλεγα το εξής. Το πολυτιμότερο ΑΓΑΘΟ της ζωής μας είναι η ΥΓΕΙΑ. Έχουμε υγεία μπορούμε να αποκτήσουμε τα πάντα! Ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για να κινείται και η άσκηση αποτελεί τη φυσική μέθοδο που συντηρεί και προάγει το επίπεδο της υγείας μας επιδρώντας ευεργετικά σε ΣΩΜΑ – ΨΥΧΗ & ΠΝΕΥΜΑ! Η άσκηση πρώτα απ' όλα πρέπει να αποτελεί απόλαυση και όχι καταναγκαστική εργασία. Διαλέξτε με παρέα ή χωρίς... το πρόγραμμα που σας ταιριάζει...1 φορά την εβδομάδα για αρχή.. 20΄-30΄ αυξάνοντας προοδευτικά τη συχνότητα και το χρόνο σας, ώστε να καταφέρεται να ασκείστε περίπου 3 φορές την εβδομάδα τόσο όσο να νιώθετε πραγματική τόνωση και ευεξία. Επενδύστε λοιπόν στην υγεία σας με την συστηματική και σωστή άσκηση, ώστε να θωρακίσετε τον οργανισμό σας με περισσότερη δύναμη, ενέργεια, αντοχή, ευλυγισία, αλλά και αυτοπεποίθηση, χαρά, λύτρωση, αντίληψη, ισορροπία, συντονισμό, ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΖΩΗ !!!

Είναι σημαντικό για έναν αρχάριο ν' αρχίσει γυμναστική δίπλα σε κάποιον ειδικό;
Η ΑΣΚΗΣΗ είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ και είναι θεμελιώδους σημασίας για τον άνθρωπο αφού σχετίζεται άμεσα με την υγεία του. Συνεπώς θα πρέπει να εφαρμόζεται ανάλογα με την κατάσταση υγείας του κάθε αθλούμενου, το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης, την ηλικία, τον ελεύθερο χρόνο και όλους εκείνους τους παράγοντες που παίζουν πρωτεύοντα ρόλο στο σχεδιασμό ενός σωστού και ολοκληρωμένου προγράμματος  εκγύμνασης.

Ξεκινώντας πρώτα λοιπόν ο αρχάριος από το γιατρό του και κάνοντας τις απαραίτητες εξετάσεις, θα απευθυνθεί έπειτα στον αρμόδιο Καθηγητή Φυσικής Αγωγής όπου με την τεχνογνωσία του θα πρέπει να καθοδηγήσει άρτια και με απόλυτη ασφάλεια τον αθλούμενο  συμβάλλοντας, ενθαρρύνοντας και ενισχύοντας με τον καλύτερο τρόπο το ρόλο της άσκησης και της παραμονής του σ αυτήν. Η προθέρμανση, το κατάλληλο είδος άσκησης, η τεχνική, η ένταση, η αναπνοή, η ενυδάτωση, η αποκατάσταση, θα διασφαλίσουν και το αποτέλεσμα χωρίς να κινδυνεύει από μοιραίους τραυματισμούς.

Από που εμπνεύστηκες το Physio Kinetic Training;
Οι γονείς μου διακρίνοντας το ταλέντο μου στον αθλητισμό, με ώθησαν στο αγώνισμα της Ενόργανης Γυμναστικής όπου ασχολήθηκα ως Πρωταθλήτρια πια καθοδηγούμενη από την κορυφαία για μένα Ρώσικη Γυμναστική σχολή. Έπειτα σπουδάζοντας στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών παράλληλα εξειδικεύτηκα σε μεθόδους προπόνησης που σαν στόχο είχαν την καλύτερη στάση σώματος, την βελτίωση βασικών δεξιοτήτων, την ρύθμιση βάρους, την σωματική διάπλαση, την αποκατάσταση τραυματισμών και την θεραπευτική γυμναστική.

Μέσα από την πολυετή εμπειρία μου, την επιστημονική μου κατάρτιση αλλά και το πάθος μου να μεταλαμπαδεύσω την αξία της άσκησης δημιούργησα το PHYSIO KINETIC TRAINING ένα πρόγραμμα ΕΥ- ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ βαθιά εμπνευσμένο από τον αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό που πρεσβεύει το Μέτρο την Ισορροπία και την Αρμονία ! Αυτό ακριβώς που θέλω να διδάξω στο σώμα την ψυχή και το πνεύμα κάθε αθλουμένου μου. Η αγάπη μου προς τον συνάνθρωπο που θέλει να νιώσει τη λύτρωση του σώματος & την απελευθέρωση της ροής της ενέργειας μέσα από την άσκηση!

Τι ακριβώς είναι το Physio Kinetic Training;
Τo Physio Kinetic Training 
είναι μία Μοναδική Μέθοδος Εκγύμνασης Ευ-εξάσκησης που συνδυάζει ασκήσεις ΟΡΘΟΣΩΜΙΑΣ- ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ – ΔΙΑΤΑΣΕΩΝ – ΑΝΑΠΝΟΩΝ με στόχο την Μυοσκελετική & Νευρομυική αποσυμπίεση του Σώματος. Με πολύ λεπτούς και ειδικούς χειρισμούς πετυχαίνουμε τα εξής: Με πολύ λεπτούς και ειδικούς χειρισμούς πετυχαίνουμε τα εξής; ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, άνοιγμα αρθρώσεων, ελαστικότητα συνδέσμων & μυών, μείωση πρηξιμάτων, ρύθμιση αναπνοών, ηρεμία νευρικού συστήματος.   Σε συνεργασία λοιπόν με μεγάλη αλυσίδα γυμναστηρίων της χώρας μας, καθώς και ειδικούς χώρους άσκησης και υγείας το πρόγραμμα αυτό εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία αφού αποτελεί απαραίτητο προπονητικό συμπλήρωμα για κάθε αθλούμενο που θέλει να ασκείται ολοκληρωμένα, ποιοτικά και πάνω απ όλα με ασφάλεια από πλευράς επιστημονικής κατάρτισης και ποθούμενου αποτελέσματος.

Το όραμά μου είναι να συμβάλλω σημαντικά σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο, ειδικά όμως στα μικρά παιδιά... ώστε να αγαπήσουν την Άσκηση ως αβίαστη καθημερινή συνήθεια που συντελεί σημαντικά σε  βασικούς τομείς της ζωής τους  αποκτώντας ευρύτερη Αθλητική και Διατροφική Παιδεία που θα εξελίξει τους καλύτερους δυνατούς εαυτούς τους!

 Μάλιστα, το Μάιο του 2016 θα έχω τη χαρά και την τιμή να συμμετέχω στο  5ο Summer School in Medical & Bioscences  Research & Management που διοργανώνεται από το WORLD HELLENIC BIOMEDICAL ASSOCIATION στην Μάνη, ως instructor στο μάθημα Άσκησης και Αναψυχής, όπου απευθύνεται σε φοιτητές και αποφοίτους μεταδιδακτορικούς Βιοεπιστήμονες Ερευνητές.

  

 Πετάξτε τα φάρμακα και βιώστε τη λύτρωση του σώματος μέσα από τη φυσική μέθοδο εκγύμνασης που λέγεται PHYSIO KINETIC TRAIING by marina athanasiou!

Σε ποιους απευθύνεται; 
Απευθύνεται σε κάθε αθλούμενο... όλα τα επίπεδα και κάθε ηλικία. Απλά εφαρμόζεται το ανάλογο ασκησιολόγιο ειδικά για κάθε περίπτωση. Πιο αναλυτικά: -Αθλητές διαφόρων σπορ που χρειάζονται μυοχαλαρωτικές & μυσκελετικές ασκήσεις αποσυμπίεσης, ευλυγισίας και μείωσης φλεγμονών - αθλούμενοι ως μέσο πρόληψης κινητικότητας σπονδυλικής στήλης, αρθρώσεων, συνδρόμων, ανακούφισης από πόνους στο αυχένα, τη μέση κλπ, παιδιά και ενήλικες για μία καλύτερη στάση σώματος κατά της σκολίωσης, κύφωσης, λόρδωσης.

Facebook page: openfit.marina.athanasiou

Επόμενα Άρθρα

Νο 5.221: Ένα άπιαστο ρεκόρ! (vids, pics)

Νο 5.221: Ένα άπιαστο ρεκόρ! (vids, pics)

Τα ρεκόρ είναι για να “σπάνε”, όμως το κοινότοπο συμπέρασμα δεν ισχύει στην περίπτωση του Ted St. Martin. Γιατί; Διότι κατέχει το ρεκόρ Γκίνες σε συνεχόμενες εύστοχες βολές με 5.221...

Η κορυφή φέρνει την ευτυχία αλλά... όχι τα λεφτά! (pics, vid)

Η κορυφή φέρνει την ευτυχία αλλά... όχι τα λεφτά! (pics, vid)

Το Gazzetta Journal Weekend σας παρουσιάζει την λίστα με τις πιο ακριβοπληρωμένες αθλήτριες του κόσμου και η κορυφή δεν είναι αυτή που πολλοί περίμεναν. Τα κριτήρια δημιουργούν ερωτηματικά...