Οι... παλιοί και οι νέοι της Formula1! (pics)

Οι... παλιοί και οι νέοι της Formula1! (pics)

Σχεδόν κάθε χρόνο βλέπουμε ολοένα και περισσότερους νέους πιλότους να μπαίνουν στη Formula1, όμως υπάρχουν και οι πιο... παλιοί. Μάλιστα, ακόμα συνεχίζουν κάποιοι που έκαναν ντεμπούτο πριν το 2003, με τον Τζένσον Μπάτον να είναι... η παλιοσειρά!

Επιμέλεια:

«Που 'σαι ρε σειρά;», έλεγαν και συνεχίζουν να λένε οι... παλαίουρες στα... νιούφια, και όχι μόνο, στον στρατό! Κάπως έτσι πρέπει να γίνεται και στη Formula1, όπου μπορεί να βλέπουμε ολοένα και νέους πιλότους τα τελευταία χρόνια, όμως υπάρχουν και... οι παλιοσειρές!

Μάλιστα, στο γκριντ είναι, και θα είναι παρόντες και το 2016, κάποιοι που έχουν κάνει ντεμπούτο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού πριν το 2003. Ο πιο... παλιός της παρέας είναι ο Τζένσον Μπάτον, όμως ας δούμε έναν-έναν τι έχει κάνει μέχρι σήμερα. Βέβαια, θα ξεκινήσουμε από τους παλιούς για να καταλήξουμε στους νέους.

Τζένσον Μπάτον 2000

Ο Μπάτον, λοιπόν, είναι ο πιο έμπειρος του γκριντ αυτή τη στιγμή. Ο Βρετανός έκανε το ντεμπούτο του στην F1 το 2000 με τη Williams, ενώ ακολούθησαν οι Benetton, Renault το 2001 και το 2002, αντίστοιχα. Ακολούθησε η BAR το 2003, η οποία το 2006 παρέμεινε ως Honda.

Με την ιαπωνική ομάδα ήρθε και η πρώτη νίκη της καριέρας του στην Ουγγαρία την ίδια χρονιά. Το 2009 αποχώρησε και η Honda, η ομάδα πέρασε στα χέρια του Ρος Μπρον και είχαμε την Brawn GP πριν αυτή γίνει Mercedes.

Τότε ήταν και το αποκορύφωμα της καριέρας του, καθώς με μόλις έξι νίκες και 9 παρουσίες στο βάθρο κατέκτησε τον μοναδικό τίτλο της καριέρας του. Το 2010 κέρδισε μία θέση στη McLaren, με την οποία έχει πανηγυρίσει 8 νίκες και 25 παρουσίες στο βάθρο και όπου θα μείνει και το 2016 για να συμπληρώσει 17 χρόνια καριέρας στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ παγκοσμίως.

Στην προσωπική του ζωή ξεχωρίζει η Τζέσικα Μιτσιμπάτα, με το ζευγάρι να είναι μαζί από το 2009 και να έχει ενωθεί με τα δεσμά του γάμου από τον Δεκέμβριο του 2014, καθώς και η συμμετοχή του στο τριάθλο.

Φερνάντο Αλόνσο 2001

Επόμενος είναι ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός μπήκε στο άθλημα το 2001 με τη Minardi, ενώ από το 2003 μέχρι το 2006 ήταν στη Renault. Με τη γαλλική ομάδα, βέβαια, ήταν και τα καλύτερα χρόνια της καριέρας του. Σε αυτή την τριετία πανηγύρισε 15 νίκες, 37 πόντιουμ και 2 τίτλους.

Ακολούθησε η McLaren το 2007, όμως οι κακές σχέσεις με την ομάδα του Γουόκινγκ τον οδήγησαν στην επιστροφή στη Renault γι' άλλα δύο χρόνια. Το 2010... μετακόμισε στη Ferrari, όπου και έμεινε μέχρι και πέρυσι. Με τη Scuderia μέτρησε 11 νίκες και 44 παρουσίες στο βάθρο, ενώ έφτασε δύο φορές στην... πηγή, αλλά νερό δεν ήπιε!

Η ομάδα του Μαρανέλο δεν του πρόσφερε ανταγωνιστικό μονοθέσιο τα πέντε αυτά χρόνια, κάτι που απογοήτευσε τον Αλόνσο για να αποφασίσει να πάει... σε άλλες παραλίες. Για τη φετινή σεζόν αποφάσισε να επιστρέψει στη McLaren, στην οποία θα βρίσκεται και το 2016.

Μπορεί τα προβλήματα να μην του επέτρεψαν να έχει καλά αποτελέσματα, πέρα από κάποιους τερματισμούς στους βαθμούς, όμως ο ίδιος δηλώνει πιστός στο πρότζεκτ, που φαίνεται πως ξεκίνησε από το μηδέν.

Κίμι Ραϊκόνεν 2001

Σειρά έχει ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Iceman έτρεξε για πρώτη φορά στη Formula1 την ίδια χρονιά με τον Αλόνσο. Πρώτη του ομάδα ήταν η Sauber για να πάρει και αυτός θέση στη McLaren από το 2002 μέχρι και το 2006. Με τα τότε «ασημί βέλη» πήρε και την παρθενική νίκη της καριέρας του στη Μαλαισία το 2003.

Όμως, δεν μπόρεσε να πανηγυρίσει κάποιον τίτλο όντας δύο φορές δεύτερος, το 2003 πίσω από τον Μίκαελ Σουμάχερ και το 2005 πίσω από τον Αλόνσο. Κάτι που κατάφερε να πράξει ως πιλότος της Ferrari το 2007.

Εκείνη τη χρονιά επέλεξε να περάσει στο αντίπαλο... στρατόπεδο και δικαιώθηκε με την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος στην πρώτη προσπάθεια με τη Scuderia. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη και όχι μόνο άφησε το Μαρανέλο, αλλά και την F1, αφού προτίμησε να τρέξει για δύο χρόνια στο WRC.

Επέστρεψε το 2012 για λογαριασμό της Lotus και πέρυσι πήρε ξανά τον... δρόμο για τη Ferrari. Βέβαια, στην τελευταία διετία δεν έχει δείξει τον πραγματικό του εαυτό και μετράει μόλις 2 παρουσίες στο βάθρο. Παρά ταύτα, θα συνεχίσει και το 2016 και δεν αποκλείεται τα αποτελέσματα να είναι καλύτερα για τον ίδιο, ενώ μετράει πάρα πολλά ρεκόρ.

Αναλυτικά τα ρεκόρ του Ραϊκόνεν

Περισσότερες νίκες σε μία σεζόν χωρίς να κατακτήσει τίτλο: 7 (2005), Αλέν Προστ το 1984 και το 1988 και Μίκαελ Σουμάχερ το 2006 έχουν πράξει το ίδιο.

Περισσότεροι ταχύτεροι γύροι σε μία σεζόν: 10 (2005, 2008), το ίδιο ρεκόρ κατέχει και ο Μίκαελ Σουμάχερ από το 2004.

Πρώτος οδηγός της Ferrari, μετά τον Νάιτζελ Μάνσελ το 1989, που κέρδισε στο ντεμπούτο του με τη Scuderia, και πρώτος οδηγός της Ferrari, μετά τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο το 1956, που κέρδισε, κατέκτησε την pole position και έκανε ταχύτερο γύρο στο ντεμπούτο του με την ομάδα του Μαρανέλο.

Τρίτος οδηγός της Ferrari που κατέκτησε τον τίτλο στην παρθενική του σεζόν με την ιταλική ομάδα (είχαν προηγηθεί οι Φάντζιο, Τζόντι Σέκτερ).

Τρίτος Φινλανδός που κατέκτησε τίτλο, μετά τους Κέκε Ρόσμπεργκ (είχε φινλανδική υπηκοότητα) και Μίκα Χάκινεν.

Πιο πετυχημένος Φινλανδός από πλευράς τερματισμών, πόντιουμ και ταχύτερων γύρων, ενώ μοιράζεται τις περισσότερες νίκες με τον Χάκινεν.

Περισσότερες νίκες στην παρθενική σεζόν με τη Ferrari: 6

Περισσότεροι τερματισμοί σε μία σεζόν: 20 (2012)

Περισσότερα πόντιουμ σε μία σεζόν: 19 (2012)

Περισσότεροι ταχύτεροι γύροι στη Μελβούρνη: 5 (2002, 2003, 2006, 2007, 2013), τόσους έχει και ο Σουμάχερ.

Περισσότεροι σερί τερματισμοί στους βαθμούς: 27 (Μπαχρέιν 2012 - Ουγγαρία 2013)

Φελίπε Μάσα 2002

Τελευταίος της τετράδας των πιλότων που έχουν ντεμπουτάρει πριν το 2003 και είναι ακόμα στο γκριντ είναι ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος έκανε τα... πρώτα βήματα στην F1 το 2002 με τη Sauber, με την οποία έτρεξε και το 2004 και το 2005. Την επόμενη χρονιά πήγε στη Ferrari, όπου έμεινε μέχρι και το 2013.

Η πρώτη του νίκη ήρθε στην Τουρκία το 2006, ενώ με τη Scuderia είχε συνολικά 11 νίκες και 36 πόντιουμ. Μάλιστα, το 2008 είχε τη μοναδική ευκαιρία για τον πρώτο τίτλο της καριέρας του, όμως τον έχασε για μόλις έναν πόντο από τον Λιούις Χάμιλτον. Βίοι αντίθετοι το 2009, καθώς είχε τον σοβαρό τραυματισμό στο μάτι του, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός δράσης για το δεύτερο μισό της σεζόν.

Το 2014 άφησε το Μαρανέλο για τη Williams, με την οποία έχει να δείξει μόνο 5 παρουσίες στο βάθρο, ενώ και το 2016 θα είναι... κάτοικος Γκρόουβ. Σε προσωπικό επίπεδο περνάει πολύ χρόνο με τον γιο του Φελιπίνιο, που απέκτησε από τον γάμο του με τη Άννα Ραφαέλα Μπάσι από το 2007.

Νίκο Ρόσμπεργκ 2006

Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιποι που βρίσκονται στο γκριντ έχουν κάνει ντεμπούτο στη Formula1 από το 2006 και μετά. Πρώτος όλων ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος ξεκίνησε εκείνη τη χρονιά ως πιλότος της Williams. Στην ομάδα του Γκρόουβ έμεινε μέχρι και το 2009, αλλά δεν έκανε κάτι πέρα από 2 παρουσίες στο βάθρο.

Το 2010 ήταν ο ένας εκ των δύο πιλότων της Mercedes στην πρώτη της σεζόν στην F1. Τα προβλήματα των «ασημί βελών» τα πρώτα χρόνια δεν του επέτρεψαν να κάνει πολλά πράγματα και η πρώτη του νίκη ήρθε στην Κίνα το 2012. Έκτοτε πανηγύρισε άλλες 12, ενώ τα δύο τελευταία χρόνια είναι στη... σκιά του Χάμιλτον.

Λιούις Χάμιλτον 2007

Ο νυν ομόσταυλος του Γερμανού... καθυστέρησε ένα χρόνο, αλλά από πολύ νωρίς έδειξε τα... δόντια του. Ως παιδί της McLaren ο Χάμιλτον κέρδισε μία θέση στην ομάδα του Γουόκινγκ το 2007 και στην πρώτη του σεζόν... χτύπησε τίτλο.

Στο... νήμα τον έχασε από τον Ραϊκόνεν, ωστόσο αυτό δεν τον πτόησε και την επόμενη χρονιά επανήλθε για να στεφθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής. Αυτό έγινε με μόλις 5 νίκες και 10 παρουσίες στο βάθρο για να τερματίσει μόλις έναν πόντο μπροστά από τον Μάσα. Ακολούθησε μία ανομβρία πέντε ετών, κατά τη διάρκεια των οποίων πανηγύρισε 34 νίκες και 64 παρουσίες στο βάθρο.

Βέβαια, πέρυσι και φέτος βρέθηκε άνετα στην κορυφή για να έρθουν άλλοι δύο τίτλοι, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 2015 ήταν στο βάθρο σε κάθε Γκραν Πρι, με εξαίρεση την έκτη θέση στην Ουγγαρία και την εγκατάλειψη στη Σιγκαπούρη. Επίσης, είναι κάτοχος πολλών ρεκόρ, τη στιγμή που υπέγραψε νέο τριετές συμβόλαιο με τη Mercedes και μάλιστα με... χρυσές απολαβές.

Αναλυτικά τα ρεκόρ του Χάμιλτον

Περισσότεροι σερί τερματισμοί στο βάθρο από το ντεμπούτο: 9 (Αυστραλία 2007 - Μ. Βρετανία 2007)

Νεότερος σε ηλικία οδηγός στην κορυφή της βαθμολογίας: 22 ετών, 4 μηνών και 6 ημερών (Ισπανία 2007)

Περισσότερες νίκες στην παρθενική σεζόν: 4 (τόσες είχε και ο Ζακ Βιλνέβ το 1996)

Pole position σε περισσότερα διαφορετικά Γκραν Πρι: 21

Περισσότερες pole position στην παρθενική σεζόν: 6

Περισσότεροι βαθμοί στην παρθενική σεζόν: 109

Περισσότερες σερί σεζόν με νίκη μετά το ντεμπούτο: 9 (2007-2015)

Περισσότερες σερί σεζόν με pole μετά το ντεμπούτο: 9 (2007-2015)

Περισσότεροι σερί αγώνες, στους οποίους οδήγησε την κούρσα για τουλάχιστον έναν γύρο: 18 (Ουγγαρία 2014 - Μ. Βρετανία 2015).

Σεμπάστιαν Φέτελ 2007

Το 2007 η F1... γνώρισε και τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός ήταν για περίπου μία χρονιά δοκιμαστής στη Sauber, όμως εκείνη τη χρονιά πήγε στην Toro Rosso, με την οποία έκανε και το ντεμπούτο του στις ΗΠΑ. Μάλιστα, με τη Scuderia πανηγύρισε και την παρθενική του νίκη στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας της Φαένζα στο σπορ.

Το... νερό είχε μπει στο αυλάκι και το 2009... προωθήθηκε στη μητρική Red Bull. Με τους «κόκκινους ταύρους» πανηγύρισε 38 νίκες, 65 πόντιουμ και φυσικά τους τέσσερις πρώτους τίτλους της καριέρας του, που ήταν και σερί. Μετά από έξι χρόνια, αποφάσισε να αποχωρήσει από την αυστριακή ομάδα και να ντυθεί στα κόκκινα για λογαριασμό της Ferrari.

Στην πρώτη του σεζόν με τους Ιταλούς μετράει 3 νίκες και 13 παρουσίες στο βάθρο, ενώ αποτελεί μία από τις ριζικές αλλαγές που έγιναν στο Μαρανέλο, με στόχο την επιστροφή στην κορυφή. Επιπλέον, ο Φέτελ είναι κάτοχος πάρα πολλών ρεκόρ, όπως και οι Χάμιλτον, Ραϊκόνεν.

Αναλυτικά τα ρεκόρ του Φέτελ

Περισσότεροι βαθμοί καριέρας: 1884 (Ιταλία 2015)

Περισσότεροι βαθμοί σε μία σεζόν: 397 (2013)

Περισσότερα πόντιουμ σε μία σεζόν: 17 (2011)

Περισσότερες εκκινήσεις από την πρώτη σειρά σε μία σεζόν: 18 (2011)

Περισσότερες νίκες σε μία σεζόν: 13 (2013)

Περισσότερες pole position σε μία σεζόν: 15 (2011)

Περισσότεροι γύροι που έχει οδηγήσει την κούρσα σε μία σεζόν: 739 (2011)

Περισσότερες σερί νίκες: 9 (Βέλγιο 2013 - Βραζιλία 2013)

Περισσότερα σερί Γκραν Σλαμ: 2 (Σιγκαπούρη, Κορέα 2013)

Περισσότερες νίκες από την pole position σε μία σεζόν: 9 (2011)

Νεότερος σε ηλικία πιλότος που οδήγησε την κούρσα έστω για έναν γύρο: 20 ετών, 89 ημερών (Ιαπωνία 2007)

Νεότερος σε ηλικία κάτοχος της pole position: 21 ετών, 72 ημερών (Ιταλία 2008)

Νεότερος σε ηλικία νικητής Γκραν Πρι, οδηγός που ανέβηκε στο βάθρο και έκανε νταμπλ (pole position και νίκη): 21 ετών, 73 ημερών (Ιταλία 2008)

Νεότερος σε ηλικία οδηγός που έκανε τριπλ (pole position, νίκη και ταχύτερο γύρο): 21 ετών, 353 ημερών (Μ. Βρετανία 2009)

Νεότερος σε ηλικία οδηγός που έκανε Γκραν Σλαμ (pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο και πρώτος σε κάθε γύρο): 24 ετών, 119 ημερών (Ινδία 2011)

Νεότερος σε ηλικία παγκόσμιος πρωταθλητής: 23 ετών, 135 ημερών (14 Νοεμβρίου 2010)

Νεότερος σε ηλικία οδηγός που κατέκτησε 2η θέση: 22 ετών, 121 ημερών (1 Νοεμβρίου 2009)

Ρομάν Γκροζάν 2009

Δύο χρόνια αργότερα ήρθε στον κόσμο της F1 και ο Ρομάν Γκροζάν. Ο Γάλλος υπέγραψε συμβόλαιο με τη Renault, όμως δεν κατάφερε κάτι το ιδιαίτερο και αποτέλεσε παρελθόν. Έμεινε εκτός του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος στον κόσμο για δύο χρόνια και το 2012 επέστρεψε, αυτή τη φορά για να μείνει.

Ουσιαστικά ήταν στην ίδια ομάδα, αφού η Lotus ήταν αυτή που αγόρασε τη Renault. Στη... δεύτερη ευκαιρία τα πήγε καλύτερα και έως τώρα μετράει 10 παρουσίες στο βάθρο στα πέντε χρόνια που ντύθηκε στα χρώματα της Lotus. Πλέον, είναι έτοιμος για μία νέα πρόκληση στην καριέρα του, αφού για το 2016 υπέγραψε στη Haas F1.

Νίκο Χούλκενμπεργκ 2010

Το 2010 ήταν η σειρά του Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός έκανε το ντεμπούτο του με τη Williams για να ακολουθήσει η Force India τα δύο επόμενα χρόνια και η Sauber το 2013 πριν επιστρέψει πέρυσι στην ινδική ομάδα.

Δεν έχει πετύχει κάτι περισσότερο από τερματισμούς εντός των βαθμών έχοντας 284 μέχρι τώρα, ενώ έχει να θυμάται τη μοναδική pole position της καριέρας του το 2010. Πάντως, φέτος διακρίθηκε εκτός F1, καθώς ήταν νικητής με την Porsche στις 24 Ώρες του Λε Μαν.

Σέρχιο Πέρεζ 2011

Την αμέσως επόμενη χρονιά ακολούθησε ο Σέρχιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός αποτελεί παιδί της Ακαδημίας Οδηγών της Ferrari (Ferrari Driver Academy) και το 2011 κέρδισε μία θέση στη Sauber, η οποία προμηθεύεται κινητήρες από τη Scuderia. Με την ελβετική ομάδα μέτρησε 3 παρουσίες στο βάθρο σε δύο χρόνια και το 2013 έκανε το μεγάλο άλμα και πήγε στη McLaren.

Όμως, δεν... έπιασε έχοντας μόνο τερματισμούς εντός των βαθμών. Γεγονός που τον έφερε εκτός Γουόκινγκ για να έρθει σε συμφωνία με τη Force India το 2014, όπου θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν. Με την ομάδα του Σίλβερστοουν έχει άλλα 2 πόντιουμ.

Ντάνιελ Ρικιάρντο 2011

Το 2011 είδαμε στο άθλημα για πρώτη φορά και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός υπέγραψε συμβόλαιο με την Hispania Racing, η οποία αργότερα αποχώρησε λόγω οικονομικών προβλημάτων, στις 30 Ιουνίου 2011 και πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στη Formula1 στο Γκραν Πρι της Μεγάλης Βρετανίας εκείνης της χρονιάς.

Ακολούθησαν δύο σεζόν με την Toro Rosso, με την οποία είχε τερματισμούς εντός των βαθμών. Ωστόσο, κέρδισε τις εντυπώσεις και το 2014 βρέθηκε στη... μητέρα Red Bull. Με τους «κόκκινους ταύρους» ήρθε και η πρώτη νίκη της καριέρας του στον Καναδά πέρυσι, ενώ πανηγύρισε άλλες δύο σε Ουγγαρία και Βέλγιο μετρώντας και 8 παρουσίες στο βάθρο.

Φέτος ανέβηκε εκεί άλλες δύο φορές, καθώς τα προβλήματα της Renault και το γεγονός ότι δεν είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο δεν του επέτρεψαν να έχει καλύτερα αποτελέσματα. Μάλιστα, με εξαίρεση την τρίτη θέση στην Ουγγαρία και τη δεύτερη στη Σιγκαπούρη, στους υπόλοιπους αγώνες έφτασε μέχρι την πέμπτη. Το 2016 θα τον βρει εκ νέου στους Αυστριακούς, εφόσον συνεχίσουν στη Formula1.

Παστόρ Μαλντονάντο 2011

Άλλος ένας πιλότος που έκανε ντεμπούτο το 2011 ήταν ο Παστόρ Μαλντονάντο. Ο 30χρονος, πλέον, από τη Βενεζουέλα έχει δεχτεί κριτική από πολύ κόσμο, με δεδομένο ότι μπήκε στο σπορ και παραμένει σε αυτό λόγω του μεγάλου χορηγού του, που φέρνει πληθώρα χρημάτων, και πως είναι υπαίτιος για πολλά ατυχήματα δείχνοντας να είναι... ατσούμπαλος.

Σε όλα αυτά προστίθεται το γεγονός ότι δεν έχει να δείξει κάτι περαιτέρω από μία pole position (η οποία ήρθε με... σπόντα λόγω του αποκλεισμού του Χάμιλτον) και μία νίκη, αμφότερες στην Ισπανία το 2012. Από εκεί και πέρα, έχει μερικούς τερματισμούς εντός των βαθμών, είτε με τη Williams από το 2011 μέχρι το 2013, είτε με τη Lotus, όπου βρίσκεται από πέρυσι και θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν.

Βαλτέρι Μπότας 2013

Το 2013 ήταν σειρά του Βαλτέρι Μπότας. Ο Φινλανδός κλήθηκε να αποδείξει γι' ακόμα μια φορά ότι η χώρα του βγάζει ταλαντούχους οδηγούς. Μπορεί να μην το έπραξε αυτό με την πρώτη, όμως έδειξε κάποιο ταλέντο πέρυσι και φέτος. Μάλιστα, θα μπορούσε να έχει καταφέρει περισσότερα, αν είχε λίγο πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Η Williams ήταν αυτή που του έδωσε το... βάπτισμα του πυρός, αλλά στην παρθενική του χρονιά στην F1 είχε μόλις έναν τερματισμό στους βαθμούς. Το 2014 τα πήγε καλύτερα έχοντας και 6 παρουσίες στο βάθρο, ενώ έχει άλλες 2 τη φετινή αγωνιστική περίοδο. Πάντως, το αξιοσημείωτο είναι ότι το όνομά του... έπαιζε για τη Ferrari όσο δεν ανανέωνε ο Ραϊκόνεν. Ο Iceman, τελικά, έμεινε, όπως και ο Μπότας στη Williams για το 2016.

Ντανιίλ Κβιάτ, Μάρκους Έρικσον 2014

Περνάμε σιγά-σιγά στους πιο νέους, με τον Ντανιίλ Κβιάτ να κερδίζει μία θέση πέρυσι στην Toro Rosso και φέτος να προωθείται... στα καπάκια στη Red Bull. Έχει καταφέρει αρκετές φορές να βρεθεί στη βαθμολογούμενη δεκάδα, ενώ στην Ουγγαρία είχε την πρώτη του και μοναδική έως τώρα στην καριέρα του παρουσία στο βάθρο.

Άλλος ένας που μπήκε στην F1 το 2014 είναι ο Μάρκους Έρικσον. Ο Σουηδός έκανε ντεμπούτο πέρυσι με την Caterham και φέτος βρήκε μία θέση στη Sauber, καθώς η πρώτη αποχώρησε λόγω οικονομικών προβλημάτων. Το μόνο που έχει καταφέρει είναι 5 τερματισμοί εντός των βαθμών και δε δείχνει ικανός για κάτι περαιτέρω.

Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Φελίπε Νασρ, Γουίλ Στίβενς, Ρομπέρτο Μέρχι, Αλεξάντερ Ρόσι 2015

Τέλος, ούτε ένας, ούτε δύο, αλλά έξι οδηγοί κατάλαβαν για πρώτη φορά από... πρώτο χέρι τι εστί Formula1 το 2015. Ο λόγος για τους Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Φελίπε Νασρ, Γουίλ Στίβενς, Ρομπέρτο Μέρχι, Αλεξάντερ Ρόσι (συμμετείχε σε 5 αγώνες αντί του Μέρχι), που αποτέλεσαν τους ρούκι της φετινής χρονιάς.

Εξ' αυτών μόνο ο Φερστάπεν έχει κλέψει τις εντυπώσεις (άντε λίγο και ο Σάινθ), με τους υπόλοιπους βέβαια να είναι και σε μικρότερες ομάδες με μη ανταγωνιστικά μονοθέσια. Ο Ολλανδός, παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει δείξει έως τώρα ότι έχει... τσαγανό, έχει τερματίσει μέσα στους βαθμούς σε 10 περιπτώσεις, εκ των οποίων οι 6 είναι σερί, και πραγματοποιεί μία εξαιρετική σεζόν.

Μάλιστα, έχει φτάσει δύο φορές μία... ανάσα από το πόντιουμ, καθώς έχει δει την καρό σημαία από την τέταρτη θέση σε Ουγγαρία και ΗΠΑ. Αν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό, δουλέψει πολύ και έχει και λίγη παραπάνω τύχη, τότε μπορεί να κάνει μεγάλα πράγματα στο μέλλον.

Επόμενα Άρθρα

Kαι μαθαίνεις και κερδίζεις!

Kαι μαθαίνεις και κερδίζεις!

Το Gazzetta Weekend Journal και το grifos.gr σε... προκαλούν να τεστάρεις τις αθλητικές (και όχι μόνο) γνώσεις σου, μέσα από μια σειρά σταυρόλεξων που πρέπει να λύσεις! 

Το φιλμ της ζωής του Black Mamba! (pics & vids)

Το φιλμ της ζωής του Black Mamba! (pics & vids)

Η Kobe Bryant era μετράει αντίστροφα και το Gazzetta Weekend Journal ξετυλίγει το κουβάρι της πλούσιας καριέρας του Black Mamba μέσα από το 24 σημεία!