Same84: Tα μυστικά πίσω από την δημιουργία του εκπληκτικού graffiti των Αντετοκούνμπο! (pics)

Same84: Tα μυστικά πίσω από την δημιουργία του εκπληκτικού graffiti των Αντετοκούνμπο! (pics)

Ο «Same84» συνεργάστηκε με την Nike για την δημιουργία του εκπληκτικού graffiti της οικογένειας Αντετοκούνμπο που κοσμεί την πολυκατοικία στα Σεπόλια και μίλησε στο G – Weekend Journal για όλες τις λεπτομέρειες αυτού του έργου.

Επιμέλεια:

Κάνοντας κάποιος μια βόλτα στα Σεπόλια εύκολα κατανοεί ότι ο... αέρας του Γιάννη Αντετοκούνμπο έχει δώσει νέα πνοή στην περιοχή. Ο Έλληνας σταρ έζησε και έκανε τα πρώτα του βήματα στα γήπεδα του Τρίτωνα, πριν φύγει για την Αμερική και κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα. Η ιστορία του «Greek Freak» είναι γνωστή στα πέρατα της γης πλέον και τα παιδιά στα Σεπόλια έχουν ένα νέο κίνητρο. Να μοιάσουν στον Γιάννη

Η Nike είναι η εταιρεία που συνεργάζεται πλέον με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και το πρώτο παπούτσι με την υπογραφή του MVP του ΝΒΑ είναι γεγονός. Το «Zoom Freak 1» παρουσιάστηκε και όλα όσα έγιναν στα Σεπόλια θα έχουν όσοι πήραν μέρος να το θυμούνται. Σε ένα μεγάλο πάρτι και μια γιορτή ο Γιάννης και όλη η οικογένεια Αντετοκούνμπο, γιόρτασαν μαζί με τους ανθρώπους της παλιάς τους γειτονιάς την επιτυχία του Έλληνα σταρ του ΝΒΑ.

Το στοιχείο που ξεχώρισε και όλοι σχολίασαν ήταν το εκπληκτικό και εντυπωσιακό graffiti που κοσμεί την πολυκατοικία στα Σεπόλια δίπλα από τα γήπεδα που έκανε τα πρώτα του βήματα ο Γιάννης και τα αδέλφια του. Το G – Weekend Journal είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον καλλιτέχνη, τον «Same84», που έκανε με το ταλέντο του το όραμα πράξη. Ο ίδιος καλλιτέχνης ήταν εκείνος που είχε κάνει το πρώτο graffiti στο πάτωμα του γηπέδου.

«ΟΙ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ»

Πως ήταν η διαδικασία για το νέο αυτό graffiti. Η Nike σε πλησίασε και σου έδωσε ολόκληρη την ιδέα; Ενημερώθηκες για το σκεπτικό της νέας σειράς του Γιάννη;

«Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε μια τέλεια συνεργασία με την Nike. Με έχει αγκαλιάσει από τα... πρώτα μου βήματα, πριν αποκτήσω την αναγνωρισιμότητα που έχω τώρα και αυτό είναι κάτι που εκτιμάω και εγώ από την μεριά μου. Το συγκεκριμένο δημιούργημα ήταν μια ιδέα που «έριξαν στο τραπέζι» από την Nike Hellas δίνοντας μου την δυνατότητα να δημιουργήσω ελεύθερα πάνω σε αυτήν, μέσα στα κομμάτια του brief της νέας τοιχογραφίας. Εκτός από το να γίνει κάτι εμβληματικό και αντάξιο του γηπέδου, ήταν φυσικά και να γίνει στο πλαίσιο της έναρξης της σειράς των παπουτσιών, αλλά και των ρούχων του Γιάννη Αντετοκούνμπο σε συνεργασία με την Nike».

Πόσο καιρό πριν έγινε η πρώτη προσέγγιση και πόσος καιρός χρειάστηκε για να γίνει το αποτέλεσμα που βλέπουμε;

«Έχουμε αποκτήσει πολύ καλή χημεία με την Nike, οπότε πλέον όλα γίνονται σχεδόν αυτόματα. Είμαι και εγώ από την πλευρά μου ενημερωμένος σχετικά με τις τάσεις, οπότε μου είναι αρκετά εύκολο να ευστοχήσω σε αυτό που αναζητούν και να δημιουργήσουμε αρκετά γρήγορα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα».

Μίλησε μας λίγο για την «γέννηση» της ιδέα και τελικά για το αν συζήτησες με την οικογένεια Αντετοκούνμπο για να πάρει μορφή το τελικό αποτέλεσμα. 

«Η γενική ιδέα ήταν το σλόγκαν, δηλαδή το «We Are All Bros», όπου για την οικογένεια Αντετοκούνμπο αυτό είναι το άλφα και το ωμέγα. Είναι εκπληκτικό πόσο ενωμένη είναι αυτή η οικογένεια. Είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για όλους μας».

Στο graffiti είναι και ο μεγάλος αδελφός της οικογένειας, που δεν ασχολείται με το μπάσκετ. Το συζητήσατε με την εταιρεία; Ήταν κάτι που ζήτησε η οικογένεια;

«Η βάση του graffiti είναι η οικογένεια. Δεν έπαιξε κανέναν ρόλο αν παίζουν μπάσκετ τα μέλη, γι' αυτό και βλέπουμε και τον Φράνσις τον μεγαλύτερο αδελφό της οικογένειας σε αυτό. Σημασία έχει να δείξουμε την πραγματικότητα, δηλαδή το πόσο ενωμένοι είναι όλοι μαζί ότι και αν κάνουν, όσα χιλιόμετρα και αν τους χωρίζουν».

 Μίλησε μας λίγο για τα διαδικαστικά. Τι χρειάστηκε για να γίνει πράξη; 

«Χρειάστηκε δύναμη ψυχής (γέλια). Οι θερμοκρασίες που είχα να αντιμετωπίσω ήταν υψηλές και αυτό έκανε το έργο μου πολύ δύσκολο. Σημαντικό ρόλο έπαιξε το κομμάτι της παραγωγής, με την εταιρεία Yard ήταν ότι καλύτερο να έχω δίπλα μου, προκειμένου να έχω τις καλύτερες συνθήκες για να μπορώ να αφοσιωθώ 100% στην δουλειά μου».

Είναι ένα τεράστιο graffiti σε μια πολύ μεγάλη επιφάνεια. Είχες κάνει κάτι αντίστοιχο ξανά; 

«Ασχολούμαι με τις δημόσιες τοιχογραφίες από το 1996 και έχω κάνει πάνω από 150 σε κτίρια σε όλη την Ελλάδα, στην Ευρώπη και όχι μόνο. Είχα την εμπειρία να μην... τρομάξω σε κάτι τέτοιο. Πλέον, το θεωρώ απίθανο να με τρομάξει τρομάξει κάποια επιφάνεια. Περισσότερο φοβάμαι τις θερμοκρασίες που θα χρειαστεί να δουλέψω, παρά οτιδήποτε άλλο περνά από τα δικά μου χέρια».

Είχες feedback από τον Γιάννη και την οικογένεια; Τους άρεσε το αποτέλεσμα;

«Άρεσε πολύ στην οικογένεια Αντετοκούνμπο το αποτέλεσμα. Ενθουσιάστηκαν. Αυτό βέβαια, όπως καταλαβαίνετε κάνει το έργο μου όλο και πιο δύσκολο, αφού κάθε φορά που πέφτει το όνομα τους στο τραπέζι οφείλω να ανεβάζω τον πήχη».

Υπήρξαν απαιτήσεις από τους κατοίκους. Η συνεργασία μαζί τους ήταν καλή; 

«Εγώ προσωπικά ένιωσα όλη την γειτονιά στα Σεπόλια να με «αγκαλιάζει». Με έβγαζαν συνέχεια φωτογραφίες και μέχρι που περίμεναν να κατέβω για να φωτογραφηθούν μαζί μου. Μόνο θετικά πράγματα έχω να πω γι΄αυτήν την γειτονιά».

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον «Same84» για να βλέπετε τις δημιουργίες του ΕΔΩ.

Επόμενα Άρθρα

Κριστιάνο Ρονάλντο: To brand name που ταράζει το ποδόσφαιρο

Κριστιάνο Ρονάλντο: To brand name που ταράζει το ποδόσφαιρο

Το Gazzetta Weekend Journal γιορτάζει μαζί με τον Κριστιάνο Ρονάλντο τον ένα χρόνο θητείας στη Γιουβέντους και παρουσιάζει τον... σεισμό που προκάλεσε στον σύλλογο, το ιταλικό ποδόσφαιρο και τα social...

Μάρκοβιτς, ο 11ος στόπερ στον Ολυμπιακό την τελευταία 2ετία!

Μάρκοβιτς, ο 11ος στόπερ στον Ολυμπιακό την τελευταία 2ετία!

Ο νεαρός και χαρισματικός διεθνής Σέρβος Σβέτοζαρ Μάρκοβιτς είναι ο Νο11 στόπερ που αποκτά τα δύο τελευταία χρόνια η ομάδα του Ολυμπιακού για την ενίσχυση της αμυντικής της γραμμής.