Gazzetta Bloggers

Δεν θ' αντέξουν οι πράσινοι...
Mέτα την κατάκτηση του Next Gen ATP Finals απ' τον Στέφανο Τσιτσιπά στην υψηλή απόδοση 3.00 που μας πρότεινε ο Book-nomikarios την Τρίτη (που ξεκίνησε η διοργάνωση) μαζί με τη νίκη της Τότεναμ επί...
11/11/18 12:44
Τσιτσιπάς (μάκρο) για πρωτιά, Τότεναμ για να ελπίζει!
Πέρασε καιρός από το άνετο over 2.5 goals στην υψηλότατη ιστορικά τιμή της τελευταίας 10ετίας στο Μπαρτσελόνα - Ρεάλ Μ., ο Book-nomikarios επιστρέφει με 2 σημεία, το 1 μακροπρόθεσμο ! 
06/11/18 15:20
Μπαίνουν γκολ και χωρίς αστέρες
O Βook-nomikarioς παρατηρεί ότι το over 2.5 goals στο Μπαρτσελόνα - Ρεάλ πιάνει ιστορικά ταβάνι βάσει απόδοσης επειδή δεν είναι παρόντες οι 2 μεγάλοι σταρ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, ωστόσο και πάλι...
28/10/18 11:53
Κοχλσράιμπερ Vs Στέφανος Τσιτσιπάς
O Βook-nomikarioς αναλύει που πρέπει να στηριχτεί ο Τσιτσιπάς για να λυγίσει τον Κοχλσράιμπερ και να προκριθεί στα ημιτελικά του ATP Στοκχόλμης.
19/10/18 14:23
Έχοντας τον κόσμο στο πλευρό τους...
O Βook-nomikarioς μετά τη νέα κερδοφόρα δυάδα της Πέμπτης με τις u21 των Κροατία και Ολλανδία, μας προσφέρει άλλη μια, επίσης αυστηρά ποδοσφαιρική.
14/10/18 15:21
Υπερέχουν (ξεκάθαρα) σε ποιότητα
O Βook-nomikarioς μετά την πετυχημένη δυάδα της Κυριακής, μας προσφέρει άλλη μια με... τόπο στα νιάτα!
12/10/18 12:16
 Η διαφορά ψυχολογίας και το εκτός που... είναι εντός !
O Βook-nomikarioς μας αναλύει μια δυάδα απ' τις συνολικές επιλογές του, λόγω διαφοράς κλάσης και ψυχολογίας στο πρώτο ματς και... έδρας στο δεύτερο! 
07/10/18 13:42
Τα γερόντια της Πλζεν και το "ροντέο"
O Βook-nomikarios ποντάρει στο τσάμπιονς λιγκ στην... αδυναμία της Πλζεν να τρέξει σε φουλ ρυθμό για 90' λεπτά και στην επιθετικά διάθεση των Μπάγερν και Άγιαξ!
02/10/18 15:14
 O Cardoso και η Cambage
O Βook-nomikarios μας δίνει 1 νυχτερινή δυάδα και 1 μονό με αναλύσεις που στηρίζονται σε  2 ονόματα που αρχίζουν από «C»! 
29/09/18 13:54