Το Instagram εγκαινιάζει εφαρμογή με βίντεο και βάζει δύσκολα στο Youtube

Gazzetta team
Το Instagram εγκαινιάζει εφαρμογή με βίντεο και βάζει δύσκολα στο Youtube
Σε ευθύ ανταγωνισμό με το Youtube μπαίνει πλέον το Instagram, αφού ανακοίνωσε πως θα δώσει την δυνατότητα στους χρήστες να ανεβάζουν στον λογαριασμό τους βίντεο με διάρκεια έως και μια ώρα.

Η νέα κινητή εφαρμογή IGTV του Instagram θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να «ανεβάζουν» βίντεο μεγάλης διάρκειας, κάτι που θα επιτρέψει, μεταξύ άλλων, σε καλλιτέχνες και άλλες διασημότητες με εκατομμύρια «ακολούθους» να τροφοδοτήσουν το κοινό τους με άφθονο υλικό. Μέχρι σήμερα τα βιντεο στο Instagram δεν ξεπερνούν το ένα λεπτό.

Ωστόσο οι περισσότεροι χρήστες θα μπορούν να «ανεβάζουν» έως δεκάλεπτα βίντεο, ενώ πρόσβαση στα βίντεο μιας ώρας θα έχουν αυτοί με το μεγαλύτερο «ακροατήριο».

Η νέα λειτουργία IGTV θα λειτουργεί τόσο ως μέρος του Instagram όσο και ως ανεξάρτητη εφαρμογή κι όπως ήταν αναμενόμενο αρχικά δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, κάτι βέβαια που σίγουρα θα συμβεί στο μέλλον.

Κάθε χρήστης θα έχει πλέον ένα δικό του «κανάλι» στο IGTV, όπως στο YouTube, όπου θα «ανεβάζει» τα βίντεό του. Όποιος έχει λογαριασμό Instagram, αυτομάτως θα αποκτά και «κανάλι» στο IGTV μετά την ανανέωση της εφαρμογής του.

«Οι έφηβοι βλέπουν σήμερα 40% λιγότερη τηλεόραση από ό,τι πριν από πέντε χρόνια. Είναι η ώρα το βίντεο να προχωρήσει και να εξελιχθεί» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Instagram Κέβιν Σίστρομ, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και το BBC. Δεν απέκλεισε μάλιστα ότι στο μέλλον οι δημιουργοί των πιο δημοφιλών βίντεο θα έχουν και οικονομικό όφελος, παίρνοντας ένα μέρος των διαφημιστικών εσόδων, όπως συμβαίνει ήδη στο YouTube.

Όπως διευκρινίστηκε βέβαια, το Instagram θα απαγορεύει την ανάρτηση βίντεο με περιεχόμενο βίαιο, σεξουαλικό ή ρατσιστικό, αν και, όπως παραδέχθηκε ο Σίστρομ, δεν θα υπάρχει κάποιος μηχανισμός που θα εγκρίνει κάθε βίντεο εκ των προτέρων, προτού αυτό «ανέβει» στο IGTV.

Ανανεώνοντας συνήθειες και στρέφοντας τους χρήστες στην κινούμενη πλέον εικόνα κι όχι στην παραδοσιακή φωτογραφία που είχε επενδύσει στα αρχικά του βήματα το Instagram φιλοδοξεί να κερδίσει ακόμα περισσότερους χρήστες.

Η «χρυσή» εποχή των social media

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τέταρτη κοινωνική πλατφόρμα του Facebook, κατάφερε να ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο χρήστες από τις 800 χιλιάδες που ήταν πέρυσι μιμούμενο το What'sApp και το Messenger

Μάλιστα σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες το Instagram αναπτύσσεται με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι το Twitter και το Snapchat, κερδίζοντας ολοένα περισσότερους έφηβους και νέους οι οποίοι δεν εμπιστεύονται το Facebook.

Κι όλα αυτά μέσα σε μόλις 8 χρόνια από την ημέρα της ίδρυσής του. Να υπενθυμίσουμε ότι το Instagram ιδρύθηκε το 2010 και εξαγοράσθηκε το 2012 από το Facebook έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Το YouTube εξαγοράσθηκε από τη Google πριν σχεδόν 12 χρόνια αντί 1,76 δισεκατομμυρίων δολαρίων και σήμερα, με τους 1,8 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες του, είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα παγκοσμίως για την προβολή και παρακολούθηση βίντεο.

Πληροφορίες: ΑΠΕ/ΜΠΕ