+slo-gun

Έρχονται τα νέα υπερηχητικά αεροπλάνα

Έρχονται τα νέα υπερηχητικά αεροπλάνα

Έρχονται τα νέα υπερηχητικά αεροπλάνα

Από τη στιγμή που το Κονκόρντ αποσύρθηκε το 2003, οι υπερηχητικές πτήσεις απουσιάζουν από την αεροπορική βιομηχανία. Δεκαπέντε χρόνια αργότερα, τρεις νεοσύστατες επιχειρήσεις και ένας μεγάλος εργολάβος πολεμικών αεροσκαφών σχεδιάζουν την επιστροφή του.

Το Κονκόρντ πραγματοποίησε την πρώτη του εμπορική πτήση το 1973 και για σχεδόν 30 χρόνια επέτρεψε στους πελάτες να ταξιδεύουν στο εξωτερικό με τον μισό χρόνο. Μια πτήση από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο θα απαιτούσε περίπου τρεις ώρες και τριάντα λεπτά για το Κονκόρντ, σε σύγκριση με επτά ώρες που χρειάζεται μια κανονική, υποηχητική πτήση.

Παιχνίδι από παντού στη Novibet με κινητό και τάμπλετ.

Αλλά το υπερηχητικό αεριωθούμενο αεροπλάνο ήταν δαπανηρό, ενώ επίσης ένα θανατηφόρο ατύχημα το 2000 και η οικονομική ύφεση μετά τις επιθέσεις της 9/11 οδήγησε στη συνταξιοδότησή του το 2003 .

Οι εταιρείες που εργάζονται για την δημιουργία του διαδόχου του Κονκόρντ πιστεύουν ότι τα βελτιωμένα σχέδια και τα υλικά θα οδηγήσουν σε ανώτερες επιδόσεις. Αλλά τα αεροσκάφη τους θα είναι και πάλι πολύ δαπανηρά και, με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, δεν θα μπορούν να πετάξουν πάνω από τη στεριά στις ΗΠΑ και σε πολλές άλλες χώρες.

Τα ιδιωτικά αεροπλάνα της Boom Supersonic

Λόγω αυτών των περιορισμών, η επόμενη γενιά υπερηχητικών προορίζεται για ιδιωτικά αεροπλάνα αντί για εμπορικά αεροσκάφη.

Η Boom Supersonic, πιστεύει ότι οι πελάτες της θα θελήσουν να αγοράσουν τα αεροσκάφη των 55 θέσεων XB-1.

Η εταιρεία μάλιστα έχει λάβει πάνω από 75 προ-παραγγελίες για το αεροσκάφος , το οποίο σχεδιάζει να παραδώσει το 2023, από τις Japan Airlines και το Virgin Group. Η Ctrip, ηγετικό online ταξιδιωτικό πρακτορείο της Κίνας, ανακοίνωσε ήδη την επένδυσή του στην εταιρεία.

Η ελίτ της Spike Aerospace

Οι ανταγωνιστές της Boom θέλουν να επικεντρωθούν σε στελέχη επιχειρήσεων. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Spike Aerospace Βικ Καχόρια δήλωσε ότι το αεροσκάφος S-512 των 18 θέσεων θα μειώσει τον θόρυβο που κάνει σε ένα επίπεδο που θα του επέτρεπε να κάνει πτήσεις πάνω από μία χώρα. Η εταιρεία λέει ότι θέλει να να παράγει ένα επίπεδο αντιλαμβανόμενης έντασης χαμηλότερο στα 75 PldB, το όριο που η  NASA υποστηρίζει πως τα υπερηχητικά αεροσκάφη θα μπορούσαν να πετάξουν πάνω από τη γη χωρίς να δημιουργήσουν μια διαταραγμένη ποσότητα θορύβου.

Η κεντρική καμπίνα του αεροσκάφους αντικαθιστά τα παράθυρα με οθόνες που επιτρέπουν στους επιβάτες να παρακολουθούν ταινίες, να προβάλλουν παρουσιάσεις PowerPoint ή να παρακολουθούν βίντεο που έχουν τραβήξει με κάμερες στο εξωτερικό του τζετ. Η Spike σχεδιάζει να παραδώσει το αεροσκάφος το 2023.

Πάει για πρωτιά η Aerion Supersonic

Η Spike θέλει να ανταγωνιστεί την Aerion Supersonic, η οποία έχει ως στόχο να παραδώσει τον αεροσκάφος AS2 των 12 θέσεων, με μέγιστη ταχύτητα 1,4 Mach, το 2025. Η εταιρεία έλαβε εντολή για 20 αεροσκάφη από την εταιρεία Flexjet και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Μπάρεντς δήλωσε ότι το αεροσκάφος τους θα είναι το πρώτο που θα βγει στην αγορά.

«Είμαστε σε καλό δρόμο για να φέρουμε αυτό το αεροπλάνο πρώτοι στην αγορά» ανέφερε σε συνέντευξή του στο Business Insider.

Ο Μπάρεντς υπογράμμισε τη σημασία της χρήσης του AS2 και είπε ότι το ανθεκτικό και ελαφρύ υλικό είναι μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις στην υπερηχητική τεχνολογία μετά την έξοδο του Κονκόρντ.

Το συμβόλαιο της NASA με την Lockheed

Ο Ντέιβιντ Ρίτσαρντσον, Διευθυντής Τεχνολογιών Αερομεταφοράς στις Skunkworks της Lockheed, δήλωσε ότι κάποιες εταιρείες τους προσέγγισαν για πιθανές συνεργασίες σε εμπορικά υπερηχητικά αεροσκάφη τα τελευταία 15 χρόνια, αλλά πως η εταιρεία απέρριψε τις προτάσεις για διάφορους λόγους, όπως η ανεπαρκής χρηματοδότηση.

Ο Ρίτσαρντσον είπε ότι η πρόταση της Aerion ξεχώρισε εξαιτίας του AS2 και του τρόπου με τον οποίο η Aerion περιγράφει τις εμπορικές της δυνατότητες.

Η Lockheed μπορεί επίσης να έχει την καλύτερη πιθανότητα να επηρεάσει τους κανονισμούς που απαγορεύουν την υπερηχητική πτήση πάνω από τη στεριά . Στις αρχές του Απρίλη, η NASA ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τη Lockheed ύψους 247,5 δολαρίων για την κατασκευή ενός πειραματικού αεροσκάφους σχεδιασμένου να πετάει σε υπερηχητικές ταχύτητες χωρίς να προκαλεί διαταραχή της ηχητικής έκρηξης. Η Lockheed θέλει να παραδώσει το αεροσκάφος στη NASA στα τέλη του 2021, οπότε ο οργανισμός θα ελέγξει το ποσό του θορύβου που εκπέμπει.

Πηγή: reader.gr

Best of internet