Οι «Unboxholics» μας συστήνουν το «Κουκλοθέατρο»: Τη σειρά που καθορίζουν οι θεατές! (pics & vids)

Οι «Unboxholics» μας συστήνουν το «Κουκλοθέατρο»: Τη σειρά που καθορίζουν οι θεατές! (pics & vids)
Οι «Unboxholics» παρουσιάζουν στο gazzetta.gr το «Κουκλοθέατρο», την πρώτη σειρά που επιτρέπει στους θεατές να δημιουργήσουν την πλοκή μέσα από τα σχόλια τους.

Ιδρώτας. Βαθιές ανάσες. Σκοτάδι. Όλοι έχουμε ξυπνήσει από έναν κακό εφιάλτη που πολλές φορές επιστρέφει κι αναρωτιόμαστε:«Πως μπορούμε να τον σταματήσουμε»; «Πως μπορούμε να αλλάξουμε την πλοκή»;

Το «Κουκλοθέατρο» είναι ένας εφιάλτης... ο αφηγητής όμως είσαι εσύ!

Οι Unboxholics εκμεταλλεύτηκαν την αλληλεπίδραση που μπορεί να προσφέρει το YouTube και δημιούργησαν κάτι μοναδικό. Μία σειρά με τελείως διαφορετικό χαρακτήρα απ’ αυτόν που τους έχουμε συνηθίσει, βασισμένη πάνω στη δομή του εφιάλτη και κατευθυνόμενη από το ίδιο το κοινό ήρθε για να μείνει δίνοντας μία κινηματογραφική νότα στο ελληνικό YouTube!

Οι Unboxholics δεν χρειάζονται μεγάλες συστάσεις, καθώς το όνομα και μόνο τα λέει όλα... Unboxing, tech reviews, livestreams αλλά και gaming is their thing, με ένα κοινό το οποίο παραμένει πιστό σε ό,τι και να κάνουν!

Τώρα, αποφάσισαν πως ήρθε η ώρα για το next step στην πορεία τους στο YouTube με την έναρξη της νέας θεματικής «Κουκλοθέατρο».

Πάμε όμως να αφήσουμε τους ίδιους τους Unboxholics να μας μιλήσουν για το νέο ξεκίνημα της καριέρας τους!

Όταν αρχίζεις να βλέπεις το «Κουκλοθέατρο» νιώθεις πως βλέπεις έναν κακό εφιάλτη. Πώς εμπνευστήκατε το σενάριο για το πρώτο επεισόδιο;

«Η βασική ιδέα του Κουκλοθέατρου είναι βασισμένη πάνω στη δομή του εφιάλτη. Στα όνειρά μας γενικότερα, βλέπουμε και αυτά που θέλουμε και αυτά που δε θέλουμε. Έτσι, στο Κουκλοθέατρο οι θεατές παρακολουθούν μία ιστορία που θέλουν να δουν και με τις δικές μας πινελιές εν τέλει βλέπουν και πολλά από αυτά που δε θέλουν».

Πως αποφασίσατε να δημιουργήσετε μία διαδραστική σειρά;

«Το YouTube είναι μία πλατφόρμα που εκ φύσεως ποντάρει στην αλληλεπίδραση μεταξύ creator και θεατή. Εμείς εκμεταλλευτήκαμε αυτό το προνόμιο, κάναμε κάτι του οποίου τον έλεγχο σε μεγάλο βαθμό έχει το κοινό. Εμείς το λέμε “on the fly feedback”».

Το «κουκλοθέατρο» ανήκει στο κοινό. Αν κρίνουμε από τα χιλιάδες σχόλια και views που υπάρχουν στα δύο πρώτα επεισόδια ο κόσμος αγκάλιασε το νέο σας εγχείρημα. Πόσο δύσκολο είναι να διαλέξετε πως θα συνεχιστεί η πλοκή όταν περνάνε από μπροστά σας τόσες όμορφες ιδέες;

«Αυτό είναι και ο δικός μας εφιάλτης σε όλο αυτό το εγχείρημα, γιατί πράγματι οι ιδέες που αφήνουν οι θεατές είναι απίστευτα πολλές και μακάρι να μπορούσαμε να τις χωρέσουμε όλες. Πρέπει να δείτε τα μούτρα μας όταν αναγκαζόμαστε να αφήσουμε εκτός ιδέες που ούτε οι πιο δημιουργικοί σεναριογράφοι του Hollywood δεν είχαν».

Έχουμε δει αρκετές διαδραστικές προσπάθειες το τελευταίο διάστημα. Στο εγχείρημα του Netflix απλά πατάς κάποιες επιλογές «Α», «Β». Εσείς το πήγατε σε άλλο... level και ζητάτε από το κοινό να γράψει ολόκληρο σενάριο. Πόσο δύσκολο είναι να υλοποιήσετε τις απαιτήσεις του κοινού;

«Η αλήθεια είναι ότι η δικιά μας υλοποίηση αυτής της διαδραστικής σειράς είναι πιο ελεύθερη και με μεγαλύτερη ευελιξία. Προφανώς και η επιλογή είναι δύσκολη αλλά θεωρούμε ότι είναι ευτύχημα να έχεις πολλές επιλογές διαθέσιμες. Οπότε το σκηνικό έρχεται και ισορροπείται όσον αφορά την υλοποίηση».

Κάτι ανάλογο είχε γίνει στο παρελθόν από τη σειρά του Mega «Εσύ αποφασίζεις». Ο Γιάννης Βούρος επέτρεπε στο κοινό μέσω τηλεφωνημάτων να επιλέξει το τέλος του κάθε επεισοδίου. Θυμάστε εκείνη τη σειρά;

«Δεν το γνωρίζαμε και κάποιοι φίλοι του καναλιού μας το επισήμαναν στα σχόλια. Αν όντως είναι έτσι τα πράγματα τότε μιλάμε για μία πρωτοποριακή για την εποχή ιδέα».

Πόσο καιρό δουλεύετε για να βγει στον «αέρα» μία τόσο καλοδουλεμένη δουλειά;

«Ανάλογα με τις ανάγκες των γυρισμάτων, θέλουμε από 7 έως και 20 μέρες για να γυρίσουμε και να ετοιμάσουμε ένα επεισόδιο. Επί παραδείγματι, για το τρίτο επεισόδιο, δουλέψαμε δεκατέσσερα άτομα για τρεις εβδομάδες».

Πόσα επεισόδια σχεδιάζετε να βγάλετε; Η διάρκεια των επεισοδίων θα αλλάξει στη συνέχεια;

«Δεν έχουμε στο μυαλό μας κάτι συγκεκριμένο μιας και η πορεία της σειράς θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη που θα της δώσει το κοινό, αλλά ιδανικά θα θέλαμε τουλάχιστον 7-8 επεισόδια…Για την πρώτη σεζόν. Τώρα όσον αφορά τη διάρκεια, ενδεχομένως να δούμε τα επεισόδια να φτάνουν και 20 λεπτά».

Μήπως το «κουκλοθέατρο» είναι πολύ καλό για το ελληνικό You Τube;

«Αυτό η αλήθεια είναι ότι μας το λένε πολλοί, αλλά ειλικρινά αυτή η άποψη δε μας αντιπροσωπεύει καθόλου. Η φύση της πλατφόρμας είναι τέτοια που μπορεί να φιλοξενήσει όλων των ειδών το περιεχόμενο και σίγουρα υπάρχουν κρυμμένα διαμάντια εκεί έξω που δεν είναι τόσο δημοφιλή αλλά προσφέρουν ένα ποιοτικό χαρακτήρα στο YouTube. Από την πλευρά μας είμαστε πολύ χαρούμενοι που πέρα από τις άλλες δραστηριότητές μας, προσφέρουμε και τέτοιου είδους περιεχόμενο στο κοινό μας και κατ’ επέκταση στο ελληνικό YouTube».

Ακούτε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις που σας γράφει ο κόσμος και αν ναι πόσο σας επηρεάζουν;

«Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, είσαι καταδικασμένος αν αγνοείς πλήρως αυτά που σου λέει το κοινό. Ωστόσο θεωρούμε πως εμείς αλλά και οι περισσότεροι creators εκεί έξω, μέσω του YouTube εκφράζουν κάτι. Είτε αυτό αφορά σε καλλιτεχνικές ανησυχίες, ταλέντα, άποψη κλπ. Οπότε ναι το ακούμε το κοινό και το σεβόμαστε και λαμβάνουμε πάντα υπόψη αυτά που έχει να πει, αλλά δεν λειτουργούμε κατά παραγγελία. Βέβαια, το Κουκλοθέατρο εξαιρείται επειδή είναι εσκεμμένα μία παραγγελία του κοινού».

Αν μπει κανείς στο κανάλι σας στο Youtube δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρει κάτι που να μην του ταιριάζει. Τι άλλο να περιμένουμε από εσάς;

«Όπως έχουν διαπιστώσει αυτοί που μας παρακολουθούν εδώ και καιρό, δεν καθόμαστε στα αυγά μας. Αυτό που έχουμε βαλθεί να κάνουμε είναι να προσφέρουμε περιεχόμενο για όλους. Θέλουμε όποιος μπαίνει στο κανάλι των Unboxholics να έχει κάτι ενδιαφέρον να δει. Και αυτό αντικατοπτρίζει και την καθημερινότητά μας. Είμαστε άτομα που έχουν και τις πολύ σοβαρές και τις εντελώς χύμα στιγμές μας. Τώρα το τι άλλο να περιμένετε; Όλα είναι πιθανά. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε θέληση να δοκιμάσουμε πολλά ακόμη».

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να υλοποιήσετε όλες τις ιδέες σας;

«Ωραίες οι ιδέες, ωραία και η θέληση για να υλοποιηθούν, αλλά πολλές φορές για να γίνει αυτό χρειάζονται χρήματα. Και αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι, ειδικότερα στην Ελλάδα του 2019. Αλλά δε θέλουμε να βγάλουμε μιζέρια, τα καταφέρνουμε μια χαρά».

Τι σας ενοχλεί περισσότερο στο ελληνικό YouTube και τι θα αλλάζατε αν μπορούσατε;

«Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Εμείς έχουμε δεκάδες πράγματα και οράματα να υλοποιήσουμε και είμαστε τόσο πλήρεις από την ανταπόκριση του κόσμου που δεν έχουμε καν το χρόνο και τις προθέσεις να θέλουμε να αλλάξουμε ή να βελτιώσουμε κάτι στο ελληνικό YouTube. Άλλωστε, το πρώτο βήμα για να αλλάξεις κάτι είναι να κάνεις κάτι, οπότε αντί να γκρινιάζεις για τα κακώς κείμενα του ελληνικού YouTube, κάνε εσύ αυτά που θεωρείς σωστό να γίνουν».


To τρίτο επεισόδιο βρίσκεται ήδη στον «αέρα» με συμμετοχή - έκπληξη...

Σκηνοθεσία: Σάκης Καρπάς, Αλέξανδρος Καρπάς
Special Guest: Γιώργος Μαυρίδης
Έπαιξαν: Σάκης Καρπάς, Αλέξανδρος Καρατζάς, Αλίνα Γκέρδη

Αν δεν έχεις δει ακόμα το «Κουκλοθέατρο»:

Επεισόδιο 1

Επεισόδιο 2

Οι Unboxholics με έδρα την Αριδαία μετρούν πάνω από 600.000 subscribers στο YouTube και ανήκουν στην οικογένεια της Digital Minds

Η Digital Minds ως πρωτοπόρος Digital Media Company στο ελληνικό market, έχει χαράξει από το 2012 το δικό της δρόμο στη νέα εποχή του Influencer Marketing! Content owners, κορυφαία brands του ελληνικού market και ταλαντούχοι YouTube creators συμβάλλουν όλοι μαζί αλυσιδωτά στο ντόμινο της επιτυχίας της εταιρίας.

Η διαφορετικότητα, η ποικιλία αλλά και η ευρηματικότητα των accounts που διαχειρίζεται η Digital Minds σίγουρα αποτελούν μέρος της διακεκριμένης της πορείας!

Find Unboxholics:

Site: https://unboxholics.com/

YouTube: https://www.youtube.com/user/Unboxholics

Instagram: https://www.instagram.com/unboxholics/

Facebook: https://www.facebook.com/Unboxholics/

Find Digital Minds:

Site: https://digitalminds.com/

YouTube: https://www.youtube.com/user/DigitalMindsGreece

Instagram: https://www.instagram.com/digital.minds/

Facebook: https://www.facebook.com/DigitalMindsNet/