Το κοινωνικό πείραμα της Lacta: Περαστικοί αντιδρούν στη διαφημιστική της καμπάνια με τα ομόφυλα ζευγάρια (vid)
«Τι προτιμάς; Τον θυμό ή την αγάπη;», αναρωτήθηκε στη διαφημιστική της καμπάνια η Lacta.
Όλοι θυμόμαστε τον «χαμό» που προκάλεσε η καμπάνια της εταιρείας για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Πρωταγωνιστές ήταν καθημερινά, ερωτευμένα ζευγάρια που εξέφρασαν δημόσια τον έρωτά τους. Ανάμεσά τους ομόφυλα ζευγάρια, άτομα γεμάτα τατουάζ, ζευγάρια που ένας από τους δύο είναι καθηλωμένος σε καροτσάκι.
Φυσικά, δεν έλειψαν σχόλια γεμάτα μίσος. Τι έκανε η Lacta; Πήγε την καμπάνια ένα βήμα παρακάτω. Μέσα από μία διαδραστική διαφήμιση σε στάση λεωφορείου έκανε αφίσα όλα τα άσχημα σχόλια και κάλεσε τον κόσμο να επιλέξει.
Με τη βοήθεια των κινητών τους οι περαστικοί επέλεγαν αν θέλουν να βλέπουν τα ερωτευμένα ζευγάρια της καμπάνιας ή τα άσχημα σχόλια.
Με τη βοήθεια ηθοποιών, μάλιστα, κατέγραψε τις αντιδράσεις περαστικών.
«Λοιπόν, για να στρώσει ο κόσμος ή πρέπει να έρθει κατοχή ή πρέπει να γίνει ένας πόλεμος».
«Έχουμε γίνει ζούγκλα»
«Οι διαφημίσεις είναι διαφημίσεις, όχι ανώμαλα πράγματα. Δεν είναι δύο άνθρωποι αγκαλιά, είναι δύο α@@@@. Δεν θα πάρω τέτοια σοκολάτα», είπαν μερικοί άνθρωποι. Ωστόσο, η αγάπη ήταν τελικά αυτή που νίκησε.
«Αυτά τα σχόλια πάντως είναι πιο προκλητικά από την εικόνα», ανέφερε μία κοπέλα.
«Να μην ντρέπονται και να μην καταπιέζονται από τους υπόλοιπους», είπε ένας άνδρας.
85% των αντιδράσεων στα Social Media ήταν υπέρ της καμπάνιας.
Γιατί η αγάπη είναι πάνω απ' όλα.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Γεώργιος Καραϊσκάκης: Πέθανε σαν σήμερα - Το πέπλο μυστηρίου γύρω από τον θάνατό του
- Ελβετός καθηγητής έπεσε σε κώμα το 1921 και ξύπνησε το έτος 3906: Έδωσε το ημερολόγιο του με όλα τα ανεξήγητα σε Έλληνα μαθητή του
- Όταν οι νέοι κατέστρεψαν τη γιορτή της Χούντας: «Ο Παπαδόπουλος έλεγε τα δικά του και οι μαθητές φώναζαν "Ολυμπιακός"» (vid)