Ηλικιωμένος κάλεσε 24.000 φορές το τηλεφωνικό κέντρο για να κάνει παράπονα (vid)

Gazzetta team
Ηλικιωμένος κάλεσε 24.000 φορές το τηλεφωνικό κέντρο για να κάνει παράπονα (vid)
O 71χρονος ζητούσε από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας να απολογηθεί επειδή το τηλέφωνό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που ήθελε.

Οι άνθρωποι που δουλεύουν στα τηλεφωνικά κέντρα πολλές φορές μπορεί να μας βγάζουν από τα... ρούχα μας, αλλά αν το σκεφτείτε καλά δεν είναι εκείνοι που φταίνε στην πραγματικότητα.

Είναι η φύση της δουλειάς, που αναγκάζονται να κάνουν οι περισσότεροι, τέτοια που πολλές φορές γίνεται ενοχλητικοί.

Σκεφτείτε όμως και τι αντιμετωπίζουν, όχι μόνο όταν εκείνοι καλούν, αλλά όταν τους παίρνουν πελάτες τηλέφωνο και ζητάνε διάφορα εξωφρενικά πράγματα.

Δείτε για παράδειγμα την περίπτωση του Ακιτόσι Οκαμότο στην Ιαπωνία, ο οποίος τα τελευταία δύο χρόνια τηλεφώνησε συνολικά περίπου 24.000 φορές στο τηλεφωνικό της KDDI που ασχολείται με την κινητή τηλεφωνία.

Ο λόγος ήταν επειδή ζητούσε από αυτή να απολογηθεί επειδή το κινητό του δεν έπιανε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα ήθελε.

Είναι χαρακτηριστικό πως τον προηγούμενο μήνα, μόλις σε μία εβδομάδα είχε πάρει 411 φορές τηλέφωνο για να εκφράσει τα παράπονά του, ενώ κατά μέσο όρο έκανε 32 με 33 τηλεφωνήματα καθημερινά.

Κάτι που όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, επιβάρυνε την λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρο της εταιρίας, η οποία αναγκάστηκε να καταφύγει στην αστυνομία για να κάνει καταγγελία.

Έτσι ο 71χρονος συνελήφθη για παρεμπόδιση επιχειρήσεων, το οποίο είναι αδίκημα στην Ιαπωνία.

Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη.