Η ελληνική Black Friday στα... καλύτερά της (pics)
Μπορεί οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες να ξοδεύουν τεράστια ποσά από τον ετήσιο προϋπολογισμό τους για την οργάνωση και την εξέλιξη του marketing, όμως μερικοί Έλληνες έμποροι απέδειξαν ότι το σωστό πλασάρισμα των προϊόντων δεν θέλει κόπο και χρήμα αλλά έμπνευση και απίστευτη δημιουργικότητα.
Έτσι λοιπόν, από το πρωί δεκάδες απόπειρες για την προσέλκυση καταναλωτών συναγωνίζονται για το βραβείο της πιο ευρηματικής προσπάθειας αύξησης της πελατείας σε δεκάδες καταστήματα ανά την επικράτεια.
Απολαύστε κι αποφασίστε για τον νικητή:
Υπαίθριο μανάβικο σε ρυθμούς Black Friday
Κι οι ιχθυοπώλες στο κόλπο (σε όλα τα ψάρια και τα μαλάκια)
Χουβαρντάδες...
Κάποιο μάλλον μπέρδεψαν τις εκπτώσεις με τον πληθωρισμό...
Τίμιος μανάβης στο πνεύμα της ημέρας
Περιμέναμε κάτι καλύτερο...
Πληροφορίες αναφέρουν πως η ουρά στο παρακάτω δικηγορικό γραφείο έχει φτάσει τα 500 μέτρα και μεγαλώνει...
Λιγάκι ανορθόγραφο κι ετεροχρονισμένο αλλά δουλίτσα να γίνεται...