Αντιδράσεις για τις διαφημίσεις ενάντια στις αμβλώσεις που υπάρχουν στο μετρό (pics)
Το κίνημα ενάντια των αμβλώσεων, όσο οπισθοδρομικό, αντιδημοκρατικό και απάνθρωπο και αν ακούγεται εν έτη 2020, αρχίζει και παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις...
Δεν είναι μόνο πλέον κάποιες ακραίες φωνές που το υποστηρίζουν, καθώς πριν από λίγο καιρό και με αφορμή το πρωτοσέλιδο μίας αθλητικής εφημερίδες, ακόμα και βουλευτές της χώρας το είχαν υποστηρίξει...
Το τελευταίο... χτύπημα, είναι η διαφήμιση που «κοσμεί» από σήμερα τον σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα.
Σε αυτές λοιπόν υπάρχει μία κεντρική φωτογραφία με ένα έμβρυο που πλαισιώνεται από τις εξής τέσσερις ερωτήσεις...
- Από την 18η μέρα κτυπά η καρδιά του;
- Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί;
- Από την 42η μέρα ανιχνεύονται τα εγκεφαλικά του κύματα;
- Από την 10η εβδομάδα νιώθει πόνο;
Και στο κάτω μέρος του γράφει: Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».
Όπως είναι λογικό, όλα τα social media έχουν γεμίσει με ποσταρίσματα αντίδρασης για την εικόνα αυτή...
Μεσαιωνική καλημέρα από το μετρό της πρωτεύουσας! #afistemenaziso #metro #athina #pouzoume pic.twitter.com/TzZRvhcKiy
— Anastasios Moumtzis (@TasioMG) January 13, 2020
Όταν πρωί Δευτέρας βλέπεις διαφημίσεις στο μετρό ενάντια στις εκτρώσεις. pic.twitter.com/e1YXqU0YMO
— Σπύρος Μερκούρης (@MarkissiosK) January 13, 2020
Βλέπω διαφήμιση στο μετρό για το αγέννητο παιδί και αναρωτιέμαι ένας δε σκέφτηκε πριν από αυτό μια καμπάνια για τη σεξουαλική αγωγή, για τη σημασία της προφύλαξης ας πούμε;
— Δήμητρα Γιάνναρη (@mimi_giannari) January 13, 2020
Μετρό άλλων χωρών:Βοηθήστε έναν άστεγο
— Απελή Τσαμτσάμ (@Egina_Apli) January 13, 2020
Μετρό Ελλάδας:Βάλτε πιο πάνω την ζωή ενός αγκιστρωμένου σπερματοζωαρίου από την ζωή μιας 15χρονης βιασμένης https://t.co/q5BfYLewRO
Καθυστέρηση στο Μετρό. Με όλες τις έννοιες https://t.co/uTEYT51wwB
— naumaxos (@naumaxos) January 13, 2020