+slo-gun

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

«Το Αστικό είναι cool»: Η φοβερή διαφήμιση για τα ΜΜΜ του Βόλου (vid)

«Το Αστικό είναι cool»: Η φοβερή διαφήμιση για τα ΜΜΜ του Βόλου (vid)

«Το Αστικό είναι cool»: Η φοβερή διαφήμιση για τα ΜΜΜ του Βόλου (vid)

Το εκπληκτικό σποτάκι για τα ΜΜΜ του Βόλου με σύνθημα «Το Αστικό είναι cool». 

Το να παίρνει κανείς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν είναι και η πιο... cool επιλογή.

Γιατί μπορεί να φτάσεις πιο γρήγορα στον προορισμό σου, αλλά ο κόσμος στους συρμούς και στα αστικά είναι πολύς. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες εκτός από την πολυκοσμία, ανυπόφορη είναι και η δυσοσμία, ενώ όταν πρόκειται για αστικό και μάλιστα στην επαρχία, τότε ενδεχομένως και η καθυστέρηση να είναι μεγάλη. 

Ωστόσο, στον Βόλο, μάλλον όλα αυτά δεν ισχύουν. Το διαφημιστικό σποτάκι για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης κυριολεκτικά... τα σπάει! 

Κάνε like στην σελίδα του Gazzetta.gr/plus στο Facebook για να είσαι ενημερωμένος για ΟΛΑ!​

Το βίντεο περνάει το μήνυμα πως το να προτιμάει κανείς το αστικό είναι απόλυτα cool. 

Από τον "άνετο" οδηγό, μέχρι τις δυνατές χειρολαβές, ενώ και... μπαλαρίνες έχουν επιστρατευθεί για να τονισθεί πόσο άνετο είναι το λεωφορείο. Μάλιστα για όσους δεν αντέχουν ούτε δευτερόλεπτο χωρίς να είναι συνδεδεμένοι στο ίντερνετ, τα οχήματα διαθέτουν και δωρεάν wi-fi.

Το βίντεο ξεκινάει με τον κόσμο να περιμένει εναγωνίως σε μια στάση για να έρθει το λεωφορείο και όταν ακούν να καταφθάνει ξεσπούν σε πανηγυρισμούς. Στη συνέχεια δείχνει τον "τυπάρα" οδηγό αλλά και τους επιβάτες να φωτογραφίζονται και να περνάνε, στην κυριολεξία, φοβερές στιγμές. Τονίζεται δε πως οι χειρολαβές είναι τόσο γερές, που μπορείς ακόμα και να γυμναστείς σ' αυτές. Δυο μπαλαρίνες κάνουν πιρουέτες μέσα στο όχημα καθώς υπάρχει άπλετος χώρος και ο κόσμος δεν είναι στριμωγμένος, ενώ η χαρά για το δωρεάν wi-fi είναι έκδηλη στα πρόσωπα των επιβατών.

Ομολογουμένως, αν ζεις στον Βόλο, τότε σίγουρα θα πρέπει να το ξανασκεφτείς αν σκοπεύεις να πάρεις το αυτοκίνητο για να πας στη δουλειά, αφού μπορείς καθημερινά να ζεις μια διαφορετική και cool (όπως λέει και το σποτάκι) εμπειρία. 

 

Best of internet