+slo-gun

Τη σφραγίδα city break προορισμού κατακτά η Αθήνα

Τη σφραγίδα city break προορισμού κατακτά η Αθήνα

Τη σφραγίδα city break προορισμού κατακτά η Αθήνα

Την σφραγίδα ενός ισχυρού city break προορισμού έχει αποκτήσει πλέον η πρωτεύουσα της χώρας αποτάσσοντας σταδιακά το ρόλο διαμετακομιστικού κόμβου των τουριστών που κατευθύνονται στη νησιωτική χώρα

Πλέον, 4 στους 10 επισκέπτες της Αθήνας έρχονται για διακοπές μικρής διάρκειας, όπως άλλωστε ανάφερε πρόσφατε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, με τα οφέλη στην τοπική οικονομία να είναι πολλαπλά. Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού ενώ την ίδια στιγμή δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάζονται για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Αθήνα.

Για παιχνίδι επιπέδου και στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας επιβιβαστείτε στη Sportingbet. SportingBet.gr Όχι τυχαία επιλογή. (21+)

Την άποψη ασπάζεται και ο πρώην πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και ξενοδόχος ο ίδιος, ο οποιος δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «με βάση τα στοιχεία των αφίξεων που δίνει στη δημοσιότητα το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, την άνθιση του Airbnb, αλλά και του επενδυτικού χάρτη που συνεχώς αλλάζει, εξελίσσουν την Αθήνα σε City Break προορισμό ελκύοντας πελάτες που θέλουν να την ανακαλύψουν».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας τουριστικής ανάπτυξης του δήμου της Αθήνας (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός, ότι στην πρωτεύουσα εξελίσσονται δράσεις που προσελκύουν επισκέπτες που θέλουν να την γνωρίσουν. Η διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης Documenta στην Αθήνα, αλλά και οι εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο Σταύρος Νιάρχος είναι μερικοί από τους παράγοντες που έλκυσαν νέους επισκέπτες να μας επισκεφτούν, σημείωσε ο κ. Γαληνός. «Η Αθηνα αυτή τη στιγμή είναι μια ζωντανή πόλη και γίνονται πράγματα που δίνουν το στίγμα του σύγχρονου πολιτισμού ».

Καίριο ωστόσο ζήτημα παραμένει η διάχυση των επισκεπτών-τουριστών πέραν των θερινών μηνών, όπως τονίζεται από τους φορείς του κλάδου. Ο δήμος αναγνωρίζει αυτό το θέμα και όπως τονίζει ο κ. Γαληνός, οι δράσεις που αναπτύσσει προς αυτή την κατεύθυνση, είναι η Αθήνα να μπει στη λίστα επιθυμιών των υποψήφιων τουριστών για επίσκεψη και τους υπόλοιπους μήνες πέραν των θερινών. Μάλιστα το προηγούμενο διάστημα υλοποιήθηκε έρευνα σε 5 βασικές αγορές (Αμερική, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Αγγλία) και διαπιστώθηκε ότι ένας μεγάλος αριθμός υποψήφιων επισκεπτών δεν γνωρίζει τι προσφέρει η Αθήνα, ως τουριστικός προορισμός, πέραν της επίσκεψης του ιερού βράχου της Ακρόπολης.

Σε ερώτηση μέχρι που μπορεί να φτάσει ο εισερχόμενος τουρισμός στην Αθήνα, ο κ. Γαληνός σημειώνει ότι τα περιθώρια είναι μεγάλα και για το λόγο αυτό θα πρέπει από τώρα να υπάρξει οργάνωση και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων. Αυτό ακριβώς σημειώνει και ο κ. Τσακίρης, προκειμένου η Αθήνα να καθιερωθεί σε προορισμό City Break προσθέτοντας ότι η ελληνική πολιτεία οφείλει να προσφέρει όλες τις απαραίτητες παροχές για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους στην Πρωτεύουσα, αλλά και οι επιχειρηματίες θα είναι αυτοί που θα προσφέρουν την προστιθέμενη αξία στη διαμονή τους.

Πηγή: insider.gr

Best of internet