Έρευνα δείχνει πως ο Έλληνας καταναλωτής είναι πιο αισιόδοξος
Περισσότερο αισιόδοξος σε σχέση με το 2016, αλλά και το πρώτο τρίμηνο 2017 είναι ο Έλληνας καταναλωτής στο τέλος του 2017.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την έρευνα Consumer Confidence (Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης) της Nielsen.
Αναλυτικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 4ο τρίμηνο 2017 ανέρχεται στις 60 μονάδες, στα ίδια επίπεδα με το 3ο τρίμηνο.
Παρόλα αυτά, 8 στους 10 Έλληνες πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.
Επιπλέον 79% των ερωτώμενων αμφιβάλλουν για το αν η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το οποίο αποτελεί και το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 64 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.
Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί επίσης να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια (3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για τα χρέη /οφειλές του νοικοκυριού (29%), καθώς και για την οικονομία (24%).
Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους, σημαντικά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού, εάν συγκριθεί με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (55%).
Ειδικότερα, οι κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται στη μείωση των δαπανών μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (67%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (66%), καθώς και στα έξοδα για ρουχισμό (64%).
Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Ανανέωση κουζίνας: Τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις, σύμφωνα με τους interior designers
- Βίντεο ντοκουμέντο από το λιμάνι του Πειραιά: 70χρονη έπεσε στη θάλασσα προσπαθώντας να πιάσει τη βαλίτσα της (vid)
- Πέθανε ο πατέρας του Γιάννη Καλλιάνου: ΕΔΕ για τις συνθήκες νοσηλείας του, διέταξε η διοίκηση του «Αττικόν»