Έκλεψε τις εντυπώσεις το 18-24 TRAVEL στην World Travel Market του Λονδίνου!

Gazzetta team
Έκλεψε τις εντυπώσεις το 18-24 TRAVEL στην World Travel Market του Λονδίνου!
Για ακόμη μία χρονιά πραγματοποιήθηκε η Παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο από τις 5 έως τις 7 Νοεμβρίου, φιλοξενώντας πάνω από 180 χώρες και 5000 εκθέτες από όλο τον κόσμο.

Ένα είναι σίγουρο, ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να είναι απούσα από μια τέτοια οργάνωση και η αλήθεια είναι ότι εκπροσωπήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το 18-24 Travel, ο μεγαλύτερος πάροχος online τουριστικών υπηρεσιών, ήταν εκεί και επέστρεψε με πολύ σπουδαίες συνεργασίες για να συνεχίσει το έργο του. Κι αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο αφού από την αρχή της ίδρυσής του δίνει έμφαση στο να παράγει τεχνολογία και να αναπτύσσεται μέσω αυτής. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι η WTM στο Λονδίνο στοχεύει κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τον τουρισμό, στοιχεία που ταιριάζουν απόλυτα με το προφίλ της ελληνικής εταιρείας.

Ενδεικτικά, η εταιρεία προχώρησε σε τέσσερις νέες συνεργασίες στο χώρο διαμονής με κυριότερη αυτή από την οποία θα μπορεί να προσφέρει τιμές και διαθεσιμότητες σε πραγματικό χρόνο για 5200 ξενοδοχεία της αλυσίδας Hilton. Επίσης, μια ακόμα σημαντική συνεργασία είναι εκείνη με τον μεγαλύτερο distributor πληροφοριών αεροπορικών παροχών. Στο σπουδαίο αυτό γεγονός, όπου παρουσιάζονται όλες οι νέες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας, το 18-24 TRAVEL κατάφερε για ακόμη μια φορά να κερδίσει τις εντυπώσεις.

«Μετά από τρεις συνεχόμενες παρουσίες στην Έκθεση, ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να αρχίσουμε να κεφαλαιοποιούμε τις επαφές μας. Η πρόοδος είναι πολύ μεγάλη και συνεχής και συνήθως στην Ελλάδα είναι δύσκολο να ακολουθήσουμε τους παγκόσμιους ρυθμούς. Εξαιτίας αυτού, χρειάζεται διαρκής ενημέρωση, ανανέωση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούμε και στόχευση στην εξέλιξη. Με τις νέες συνεργασίες, θεωρούμε πως μέχρι την επόμενη έκθεση θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε μια νέα πλατφόρμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο με την χρήση τεχνολογιών αιχμής», αναφέρει η Χριστίνα Τσαπέκου, HR & Training Manager της εταιρείας, που οργάνωσε τις επαφές του 18-24 Travel στην έκθεση.

Οι εκθέτες ανανέωσαν το ραντεβού τους για τη WTM το 2019, με την υπόσχεση να επιστρέψουν με καινούργιες πρωτότυπες ιδέες ώστε να τιμήσουν και την συμπλήρωση των 40 χρόνων της έκθεσης και εμείς αναμένουμε την ελληνική συμμετοχή του 18-24 αλλά και των υπολοίπων επιχειρήσεων.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, μια επίσκεψη στα Warner Bros Studios όπου έγιναν τα γυρίσματα των οκτω ταινιών του Harry Potter, ήταν απαραίτητη! «Δεν είναι απλά το νέο trend στα αξιοθέατα του Λονδίνου, είναι μια μοναδική εμπειρια που μπορεί να ζήσει κανείς. Fan ή όχι του Harry Potter, επιβάλλεται να επισκεφτείς τα studio. Ειναι μια εμπειρία για όλες τις ηλικίες, κάτι μοναδικό. Από μόνο του μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για τη διοργάνωση μιας εκδρομή εμπειριών, ειδικά σε ένα τέτοιο προορισμό!» μας εξηγεί η Χριστίνα - Αντιγόνη Σβολιαντοπούλου, administration manager της εταιρείας αλλά και fan του Harry.