CROSSOVER: H εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη που έφερε την επανάσταση στη μόδα! (pics)

Gazzetta team
CROSSOVER: H εταιρεία από τη Θεσσαλονίκη που έφερε την επανάσταση στη μόδα! (pics)
Ο Πάνος και ο Δημήτρης είναι δύο νέοι από τη Θεσσαλονίκη που ένωσαν την αγάπη τους για τη μόδα και μετέτρεψαν το κοινό τους όνειρο στην πιο όμορφη πραγματικότητα τους.

Η ιστορία τους θα μπορούσε να είναι σενάριο χολιγουντιανής ταινίας με τίτλο «CROSSOVER», όπου η τυπική ιστορία δύο φίλων μετατρέπεται στην πιο πετυχημένη συνεργασία όταν οι σκέψεις, οι φιλοδοξίες και οι ιδέες τους διασταυρώνονται και αποφασίζουν να ακολουθήσουν κοινή επαγγελματική πορεία. Μια καρμική συνάντηση που οδηγεί τους δύο πρωταγωνιστές σε μονοπάτια επιτυχίας που μέχρι τώρα δεν είχαν φανταστεί… μιας και η εταιρεία ρούχων που σύστηναν έχει φέρει τα πάνω κάτω στην ανδρική μόδα.

Και το όνομα του πειράματος; CROSSOVER! Η ιδέα δεν πέτυχε απλά αλλά έγινε γρήγορα η νέα τάση στο Urban στυλ. Όταν τους ρωτάς τι τους έφερε κοντά σου απαντούν «απλά η ίδια ανάγκη!».

Ο Πάνος Κελαϊδίτης γεννήθηκε και μεγάλωσε σε μια οικογένεια που είχε παράδοση στην παραγωγή ενδυμάτων. Μαθαίνοντας από πολύ μικρός να αγαπά και να εκτιμά το καλό ρούχο αποφάσισε μόλις τελείωσε τις σπουδές τους να ασχοληθεί με το πάθος του για την ένδυση. Για τον Δημήτρη Χατζηνικολάου τα πράγματα ξεκίνησαν λίγο διαφορετικά αφού μετά από κάποια χρόνια ενασχόλησης με το IT στην Ελλάδα αλλά και το Λονδίνο, αποφασίζει να διοχετεύει τις γνώσεις του σχεδιάζοντας μαζί με το φίλο του. Μια εταιρεία πρότυπο, ένα ελληνικό brand γεννήθηκε και πέτυχε μέσα στην κρίση!

Oι CROSSOVER-ίστες ρίσκαραν και τόλμησαν αυτό που λίγοι επιχειρούν. Όταν κατά τη διάρκεια της κρίσης πολλοί νέοι της ηλικίας τους έψαχναν ευκαιρίες και διεξόδους στο εξωτερικό, αυτοί έμειναν στην πόλη τους ένωσαν το κοινό τους όνειρο και ξεκίνησαν την επιχείρηση τους. Η προσήλωση στον στόχο, η μεθοδική δουλειά και η συνεχόμενη αναζήτηση για το διαφορετικό τους έκανε να ξεχωρίσουν. Με όχημα την αγάπη τους για το ρούχο αποτυπώνουν την εκλεπτυσμένη φιγούρα ενός ανθρώπου με άποψη που γίνεται ένα με αυτό.

«Όταν σχεδιάζω ένα νέο κομμάτι, το δοκιμάζω για να δω πώς αισθάνεται το δέρμα μου. Εάν αισθάνεται καλά, τότε κατάφερα να δημιουργήσω ένα νέο ένδυμα, κάτι εξελίχθηκε, έχω κάνει κάτι καινούργιο. Πρέπει να αισθάνομαι κάτι ισχυρό. Θα ήθελα πολύ να αισθάνονται οι άνθρωποι τόσο έντονα για τα ρούχα, νομίζω ότι θα μπορούσε να επηρεάσει τη ζωή τους να αλλάξει απίστευτα την ψυχολογία τους» αναφέρει ο Δημήτρης Χατζηνικολάου.

Όταν τους ρωτάνε ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους που άλλαξε τα δεδομένα στην ανδρική ένδυση; «Η αγάπη μας για το ρούχο που γεννά συνεχώς φρέσκες ιδέες» υποστηρίζουν οι δύο σχεδιαστές. Μια προσπάθεια που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη και κατακτά τον κόσμο. Όλοι οι σύγχρονοι άντρες που αγαπούν το ξεχωριστό στυλ επιλέγουν την CROSSOVER.

Η πρώτη συλλογή της CROSSOVER κυκλοφόρησε το φθινόπωρο/χειμώνα 2014 και σήμερα, μόλις τέσσερα χρόνια μετά, η εταιρεία έχει εξελιχθεί στην νούμερο ένα streetwear και high-end μόδας για τους άνδρες. Με πληθώρα χειροποίητων στοιχείων οι δύο σχεδιαστές δίνουν μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια γι’ αυτό και κάθε ρούχο είναι μοναδικό και ξεχωριστό! Τα υψηλής ποιότητας υλικά που χρησιμοποιούν και οι σύγχρονες επεξεργασίες έχουν φέρει επανάσταση σε μία βιομηχανία που έμοιαζε στατική.

«Από άποψη υλικών αγαθών δεν χρειάζομαι τίποτα, αλλά μου αρέσει να οραματίζομαι, να δημιουργώ και να κάνω κάθε φορά μία επανάσταση στον τρόπο παραγωγής... Είναι σα να συνομιλώ με τον κόσμο. Αντιλαμβάνομαι τι θέλουν, τι αισθάνονται και τι σκέφτονται για τον εαυτό τους. Έτσι καταφέρνω να δημιουργήσω ρούχα γεμάτα ενέργεια, διότι γνωρίζω ότι με την CROSSOVER τους βγάζουμε πολλή θετικότητα καθώς αγαπάμε αυτό κάνουμε». δηλώνει ο Πάνος Κελαϊδίτης.

Οι κύριες επιρροές της CROSSOVER είναι το urban lifestyle που πηγάζει από την καθημερινή επαφή με τον κόσμο και την αντίληψη της ανάγκης που υπάρχει για ένα συνδυασμό καθημερινού και extreme στυλ. Η CROSSOVER είναι συχνά εκλεκτική στην αποδόμηση της ανθρώπινης μορφής, παρουσιάζοντας κομμάτια από διαφορετικά υφάσματα και υλικά καθώς και ασύμμετρα κοψίματα. Η CROSSOVER συνήθως μένει σε μια παλέτα του λευκού, γκρι και μαύρου με εντυπωσιακά εφέ. Η νέα αυτή τάση στη χώρα καλλιέργησε θαυμασμό για την κουλτούρα του δρόμου, η οποία εκδηλώνεται τώρα στην collection της CROSSOVER.

«Οι στόχοι μας για τη νέα σεζόν είναι να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε με νέα υλικά διατηρώντας γραμμές που έχει αγκαλιάσει ο κόσμος, παντρεύοντας άρτια το εμπορικό και το καινοτόμο» δηλώνουν οι Πάνος Κελαϊδίτης και Δημήτρης Χατζηνικολάου.

Η γραμμή CROSSOVER πωλείται πλέον στα Notos Galleries σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σε εκλεκτά συνεργαζόμενα καταστήματα όχι μόνο στην Ελλάδα και στην Κύπρο αλλά ακόμη και στην Γερμανία. Και μπορεί ο κεντρικός άξονας της εταιρείας να είναι το ανδρικό ρούχο, ωστόσο στην δημοφιλή εταιρεία θα βρείτε επίσης και γυναικεία ένδυση αλλά και πολλά αξεσουάρ.

Ανακαλύψτε τον κόσμο της CROSSOVER εδώ: Crossoverfashion.gr