Ένα φόρεμα Dior χρειάστηκε 250 ώρες εργασίας

Gazzetta team
Ένα φόρεμα Dior χρειάστηκε 250 ώρες εργασίας
Ο Dior άνοιξε τις πόρτες του ατελιέ και αποκάλυψε πόσες ώρες χρειάζονται για να δημιουργηθεί ένα φόρεμα για κόκκινο χαλί.

Για μία ακόμη χρονιά στο πλαίσιο παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Louis Vuitton Moet Hennessy άνοιξαν για το κοινό οι πόρτες πολυτελών οίκων μόδας σε τέσσερις ηπείρους σε 56 brand πολυτελείας σε 76 διαφορετικές τοποθεσίες.

Οι αστέρες στο κόκκινο χαλί το κάνουν να δείχνει αβίαστο, αλλά ώρες και ώρες εργασίας απαιτούνται για να δημιουργηθούν οι εντυπωσιακές βραδινές τουαλέτες και τα αξεσουάρ. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Christian Dior haute couture φόρεμα που επέλεξε η πρωταγωνίστρια του «Game of Thrones», Εμίλια Κλαρκ για το κόκκινο χαλί στις Κάννες φέτος στην πρεμιέρα της ταινίας «Solo: A Star Wars Story».

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο οίκος μόδας τράβηξε την κουρτίνα και παρουσίασε τη διαδικασία παραγωγής αυτής της εξαιρετικής δημιουργίας και άλλων, σύμφωνα με δημοσίευμα του HR.

Ο φημισμένος οίκος στην 30 Avenue Montaigne στο Παρίσι άνοιξε τις πύλες του για τρεις μέρες όπως και άλλα brand ιδιοκτησίας του ομίλου LVMH στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Les Journées Particulières» που διοργανώθηκαν πρώτη φορά το 2011 από τον Αντουάν Αρνό, διευθύνοντα σύμβουλο του Berluti, πρόεδρο του Loro Piano και νεοδιορισθέντα επικεφαλής της LVMH Communications, ο οποίος είναι γιος του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του LVMH Μπερνάρ Αρνό.

Για την τέταρτη χρονιά της παγκόσμιας πρωτοβουλίας ανοιχτών θυρών σε τέσσερις ηπείρους, ο Αντουάν Αρνό είπε ότι η εκδήλωση «Les Journées Particulières» σχεδιάστηκε για να προβάλλει τη φιλοξενία και την ενέργεια των οίκων μόδας του ομίλου. Στόχος μας είναι να μοιραστούμε την διαφορετική κληρονομιά μας, πρόσθεσε.

Ένα πριβέ κοκτέιλ για τους επισκέπτες VIP και επιλεγμένους εκπροσώπους του Τύπου φιλοξενήθηκε στο ατελιέ του Dior την Παρασκευή το βράδυ, στη διάρκεια του οποίου οι τεχνίτες έδειχναν την τέχνη τους. Οι καλεσμένοι έμαθαν τις μυστικές τεχνικές της κάθε πτυχής και των κεντημάτων στα ενδύματα και επίσης είχαν τη δυνατότητα να δουν κοσμήματα και ρολόγια, παπούτσια, τσάντες και ακόμη και παιδικά ρούχα και αρώματα.

Μια σειρά από μουσελίνες έδειχναν τα πρώτα στάδια δημιουργίας ενδυμάτων που απαιτούν πολύωρη εργασία.

Το φόρεμα της Κλαρκ, το οποίο σχεδιάστηκε από τη σχεδιάστρια του Dior, Μαρία Γκράτσια Κιουρί χρειάστηκε 250 ώρες εργασίας. Δεν είναι ασυνήθιστο για τα ρούχα υψηλής ραπτικής να χρειάζονται περίπου 1000 ώρες εργασίας και 8 τεχνίτες.

Επίσης παρουσιάστηκαν μια σειρά από μικροσκοπικά φορέματα που δημιούργησαν ο ιδρυτής του οίκου, καθώς και οι πρώην και νυν διευθυντές δημιουργικού, Τζον Γκαλιάνο, Ραφ Σίμονς και Μαρία Γκράτσια Κιούρι, που είναι η πρώτη γυναίκα σε αυτόν τον ρόλο.

Στη διάρκεια της τριήμερης εκδήλωσης οι καλεσμένοι περίμεναν μέχρι και τέσσερις ώρες για να βιώσουν την προετοιμασία των δημιουργιών υψηλής ραπτικής. Ο LVMH υποδέχθηκε συνολικά 180.000 επισκέπτες στους διάφορους οίκους σε όλο τον κόσμο.