Οι έφηβοι στην Αμερική καταπίνουν ταμπλέτες πλυντηρίου... για παιχνίδι (pic & vids)

Gazzetta team
Οι έφηβοι στην Αμερική καταπίνουν ταμπλέτες πλυντηρίου... για παιχνίδι (pic & vids)
To νέο επικίνδυνοπαιχνίδι των εφήβων στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, περιλαμβάνει την κατάποση απορρυπαντικών ταμπλετών πλυντηρίων.

Διαστάσεις επιδημίας εντός κι εκτός κοινωνικών δικτύων λαμβάνει το Tide Pod Challenge κατά το οποίο έφηβοι καταπίνουν ταμπλέτες απορρυπαντικού.

Όπως έγινε γνωστό από την Αμερικανική Ένωση Ελέγχου Δηλητηριάσεων (AAPCC), τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Ιανουαρίου 2018 έχουν καταγραφεί 86 περιπτώσεις δηλητηριάσεων που σχετίζονται με την διαδικτυακή πρόκληση.

«Δεν μπορούμε να εξηγήσουμε επαρκώς πόσο επικίνδυνο είναι αυτό για την υγεία των ατόμων. Μπορεί να προκαλέσει έμφραγμα, κώμα ακόμη και θάνατο», ανέφερε ο διευθυντής του AAPCC, Stephen Kaminski.

Πριν από λίγες ημέρες YouTube και Facebook ανακοίνωσαν ότι θα «κατεβάζουν» τα βίντεο που δείχνουν ανθρώπους να τρώνε ταμπλέτες πλυντηρίου, σε μια προσπάθεια να σταματήσουν την εξάπλωση του «Tide Pod Challenge».

«Οι Οδηγίες της κοινότητας του YouTube απαγορεύουν την αναπαραγωγή περιεχομένου που ενθαρρύνει επικίνδυνες δραστηριότητες που ενέχουν κίνδυνο σωματικής βλάβης», δήλωσε εκπρόσωπος της Google. «Προσπαθούμε να αφαιρέσουμε από την σελίδα τα βίντεο με επισήμανση ότι παραβιάζουν τις πολιτικές μας».

Το Facebook επίσης έσβησε όλα τα Post του «Tide Pod Challenge» και όπως είπε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στο CNNMoney: «δεν επιτρέπουμε με κανέναν τρόπο την προώθηση του αυτοτραυματισμού και όταν ενημερωθούμε για την ύπαρξη ανάλογου υλικού, το αφαιρούμε».

Τις τελευταίες εβδομάδες, το hashtag #TidePodChallenge εξαπλώθηκε τόσο που ανάγκασε την Αμερικανική Ένωση Κέντρων Ελέγχου Δηλητηριάσεων να σημάνει συναγερμό.

Η Procter & Gamble, εταιρεία παραγωγής ταμπλετών πλυντηρίου εξέδωσε μια ανακοίνωση, όπου ανέφερε ότι «τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό για εμάς από την ασφάλεια και την υγεία των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας».

«Είμαστε βαθιά προβληματισμένοι από τις συζητήσεις που σχετίζονται με τη σκόπιμη και ακατάλληλη χρήση υγρών ταμπλέτων πλυντηρίο και συνεργαζόμαστε με τα κορυφαία μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αφαίρεση επιβλαβούς περιεχομένου που δεν συνάδει με τις πολιτικές τους», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.